Gå til innhold

Hvilken sports-bh foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Gjest *kokos*
Skrevet

Jeg er på evig jakt etter en okei sports-bh. Jeg bruker 70C til vanlig, og sliter med to ting når jeg leter etter sports-bh:

- Mange har ikke hekter, dvs de blir for romslige rundt livet.

- ALLE har for korte stropper, slik at brystene blir hengende i stroppen framfor å få støtte rundt "livet".

Hvilken sports-bh bruker du? Har du erfart noe av det jeg irriterer meg over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Casall high performance :-) Helt perfekt.

Skrevet

Og med litt store pupper har jeg slitt med akkurat det samme. Den jeg nevnte over går etter bh størrelse, moser alt inn, sitter behagelig og har justerbare stropper ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Shock absorber

Anonym poster: c1a4a56e0b520329a59bb53eb50c9130

• Liker 1
Skrevet

Søsteren min sverger til casall, den som blir nevn over her :)

AnonymBruker
Skrevet

Casall high performance :-) Helt perfekt.

Hvor kan man kjøpe?

Anonym poster: 5d94afbe5df3b9f8ef751d34dee0a911

Skrevet

Jeg kjøpte min hos Getinspired.no, men sikkert flere steder som har også :) Tror jeg har sett den på g sport bla.

Skrevet

De har casall på xxl også :)

Skrevet

Jeg har flere av Casall sine, de er kjempegod:)

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen om sportsbher som ikke kun har et "tynt" og flatt stoff? Jeg har omtrent helt flate pupper, og de blir hele pannekakeflat i sportsbh. Har sett noen med et slags innlegg og mer bh-lignende i utlandet. Men jeg finner ikke her :(

Anonym poster: 0336f8fd628c34bc7985b65c76360d2e

AnonymBruker
Skrevet

For oss som har store pupper, er det Casall som gjelder? :fnise:

Anonym poster: 5d94afbe5df3b9f8ef751d34dee0a911

Skrevet

Vet noen om sportsbher som ikke kun har et "tynt" og flatt stoff? Jeg har omtrent helt flate pupper, og de blir hele pannekakeflat i sportsbh. Har sett noen med et slags innlegg og mer bh-lignende i utlandet. Men jeg finner ikke her :(

Padded bra altså? Vet at HM og Get In Place har noen, men har ikke fått meg til å prøve noen av de andre enda. Sliter med det samme selv, og per idag pleier jeg å bruke de tynne innleggene i tube-bhene fra bikbok. Sier seg litt selv at det ikke er den beste løsningen, men det fungerer for meg med slunken student-lommebok :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en på ebay, billig og bra :)

Anonym poster: 5221f8b60419f5b3596ffbddafda7276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...