AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Uansett om du skal gifte deg, har gifta deg eller ikke har gifteplaner for øyeblikket: Hvordan er det perfekte utdrikningslaget i dine øyne? Hvem er med? Hvilke aktiviteter gjør dere? Hvor lenge varer det? Pris? Osv Har du noen tanker rundt dette? Vil gjerne høre fra så mange som mulig Anonym poster: f70afca8de391d0dd0185b3634440cd8
CathFoto Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 (endret) God gammeldags pysjamasfest som vi hadde da vi var yngre men med tapas og vin. Med andre ord en avslappende kveld med gode venninner uten at de føler seg stresset med å dra hjem tidlig, ikke blir det dyrt heller. Dette er det jeg ønsker meg. Endret 1. april 2013 av CathFoto 2
Anglofil Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Mitt perfekte utdrikningslag var det jeg hadde med mine bestevenninne. Det var bare oss to, god mat og en fin film. En dag med avslapning. Jeg er ikke glad i festing og slike ting, så det var herlig! Mvh Yvonne
Gjest Ciegus Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Det måtte være med mine nærmeste venner, der vi rett og slett fant på noe gøy sammen! Ikke utdritning, men kanskje go-kart, paintball, aking, tivolibesøk, hva som helst som man ikke gjør til hverdags. Og så avslutte med god mat og drikke, gjerne en plass hvor alle overnatter.
Wonders Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 nærmeste gode venner man vil ha med i fremtiden, gjerne i utlandet sommerstid. Med både spa og altiviteter. Var på ett fantastisk ett i Riga i fjor med leie av limosin osv...storslagent! 1
Tarzani Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Ingen utdriting! God mat og drikke, gjerne hjemme hos noen.. prat og fjas. Kanskje noe form for aktivitet som innebærer sjø/vann (egen interesse). Liker ikke tanken på at jeg som brud skal få dyr behandling som koster skjorta for vennene mine, der de ikke har noe igjen for det selv. Har selv måtte avslå invitasjon til utdrikningslag til en venninne pga studentøkonomi, og det er ikke en god følelse.. da jeg hørte i ettertid at hele gjengen hadde ventet og ventet hele lørdagen på at bruden fikk alle mulige typer spa, så var det kanskje like greit.. 1
Chloe- Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Jeg ville ikke likt hverken utdriting eller et actionfylt opplegg. Det holder lenge med god mat, god vin og godt selskap. Det viktigste for meg er at bruden står i fokus. For eksempel en rebus om henne, en sang diktet til henne, eller noe lignende. Gjerne hjemme hos en i brudefølget.
Petalouda Skrevet 3. april 2013 #8 Skrevet 3. april 2013 jeg og kjæresten skal ha utdrikkingslag sammen, sammen med et vennepar som gifter seg nesten samtidig med oss det blir bare oss fire, og vi skal kaste innpå masse champagne, og så skal vi dra på byen sammen
Moderfavn Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 Nå skal jeg ikke ha noe selv, men dersom jeg skulle (eller hvis jeg var forlover for noen) kunne spabehandling faktisk ha vært gøy. MEN da tenker jeg på å få fatt i en student, (eller nyutdannet og uansatt hudterapeut) som kan komme hjem og utføre det for små penger. Jeg har aldri fått spabehandling selv, men jeg vet at studentene tar hjemme-hos-deg-behandlinger for nesten bare produktkostnaden. De er faktisk pålagt dette som hjemmelekser, så med litt planlegging kan man fint få det til for småpenger. De andre kan jo få vanlige butikkjøpte ansiktsmasker, hvis de vil. Så er alle med, uten at det blir dyrt og venting. Ellers synes jeg at det enkle ofte er det beste, så jeg ville nok ha tenkt hjemmebakst, frukt og bær, musserende, og picnic/hjemmefest med mye latter og glede.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #10 Skrevet 4. april 2013 Jeg hadde elsket å være ved vannet på sommerstid med min venninnegjeng. Hytte i Strandkanten f.eks med bading, grilling, prat og kos:) Anonym poster: 2954cbc13c8408f21e314a75e5537242 1
Gjest alven Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Jeg fikk det perfekte utdrikkingslaget jeg kunne få. Vi dro hjem til den ene forloveren min, vi var vel ca 12 stykker, vi fikk servert lammelår, og god drikke, jeg drikker ikke i det hele så jeg var sjå¨før, vi snakket sammen og koste oss. Så dro vi hjem, hvert til vårt. For meg var dette noe jeg selv ønsket.
Evie Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 For min del er det en helg med gode venner, sol, noen få aktiviteter og masse god mat og drikke
AnonymBruker Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 Så mange fine svar! Tusen takk!! Keep'em coming! TS Anonym poster: f70afca8de391d0dd0185b3634440cd8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Ingen flere? Anonym poster: f70afca8de391d0dd0185b3634440cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå