AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Slik er det for meg og føler folk rygger litt når jeg begynner å reflektere.. Anonym poster: f81c267c64b2cbcfc872d6527545f25c
Alfa Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 jepp, jeg har blitt flinkere til det! Litt dumt at folk rygger unna da.. men kanskje det er viktig med riktig tid og sted
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 jepp, jeg har blitt flinkere til det! Litt dumt at folk rygger unna da.. men kanskje det er viktig med riktig tid og sted Ja vet men opplever at et fåtall av mine venninner er mulig å snakke dypt med og at for de andre passer det aldri, noe som forundrer meg. For jeg på min side takler ikke meningsløs mingling/ svada i svære porsjoner , mens med et par venninner passer det nesten alltid og vi har problemer med å løsrive oss. Merker at distansen øker med de av mine venner som ikke liker å reflektere dypt og det kjennes helt greit. Og mange ganger snakker jeg spontant og de ser helt sjokka ut siden jeg tidligere var en kvinne av få ord. Anonym poster: f81c267c64b2cbcfc872d6527545f25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå