Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å prøve ut netflix. Valgte å laste ned media hint til firefox for å få tilgang til den amerikanske, ettersom tilbudet er mye bedre der. Det jeg ikke skjønner er at det står at man kan "legge til i liste" .. men hva betyr dette? For jeg finner nemlig ikke noe liste med de filmene jeg har lagt til i denne listen? Mulig dette er et megablondt spm, men jeg er i alle fall forvirret..

Anonym poster: a8ec2fccf58621d306bc99196bcddb9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på om den norske og amerikanske har samme design da? Men ivertfall, så skal det stå øverst på siden :)

post-68123-0-47951800-1364840872_thumb.p

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å prøve ut netflix. Valgte å laste ned media hint til firefox for å få tilgang til den amerikanske, ettersom tilbudet er mye bedre der. Det jeg ikke skjønner er at det står at man kan "legge til i liste" .. men hva betyr dette? For jeg finner nemlig ikke noe liste med de filmene jeg har lagt til i denne listen? Mulig dette er et megablondt spm, men jeg er i alle fall forvirret..

Anonym poster: a8ec2fccf58621d306bc99196bcddb9f

Da er du fremdeles på den norske versjonen. Den amerikanske har ikke norsk meny. Gå på netflix.com ikke netflix.no og logg deg inn gjennom firefox.

AnonymBruker
Skrevet

Da er du fremdeles på den norske versjonen. Den amerikanske har ikke norsk meny. Gå på netflix.com ikke netflix.no og logg deg inn gjennom firefox.

Har gjort det, men får fortsatt norsk meny, men ser at utvalget er helt annerledes enn når jeg logger inn på den norske? Så virker som jeg er på den amerikanske.. med en norsk meny? Haha

Anonym poster: 8ccd25812b121689e659a2caccd5db3f

Skrevet

Har gjort det, men får fortsatt norsk meny, men ser at utvalget er helt annerledes enn når jeg logger inn på den norske? Så virker som jeg er på den amerikanske.. med en norsk meny? Haha

Rart. Jeg får ikke det. Min meny er på engelsk.

AnonymBruker
Skrevet

Netflix tror du er på ferie, derfor får du norsk meny.

Anonym poster: 1053111942366f910267af86c4e12fee

Skrevet

Du må inn på kontoinnstillinger. Og et sted inni der må du velge Engelsk (US) utgave.

Vi har fått det til å fungere i hvert fall. Men den lista har jeg ikke brukt enda. Har ikke tenkt over det en gang, selv etter 3 mnd :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Du må inn på kontoinnstillinger. Og et sted inni der må du velge Engelsk (US) utgave.

Vi har fått det til å fungere i hvert fall. Men den lista har jeg ikke brukt enda. Har ikke tenkt over det en gang, selv etter 3 mnd :sjenert:

I see :) Takk for hjelpen! Har ikke funnet noe enda, men finner nok ut av det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det går ann å få sånn "min liste" greie på den amerikanske, men fant i alle fall ut hvor selve listen hadde blitt av. Måtte trykke på RSS feds helt nederst i sånne bitteliten skrift, også trykke på queue to watch instantly.. der lå de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...