AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Hei, jeg har en kompis som jeg har hørt en god del dårlige rykter om. De fleste går ut på at han ligger rundt (og joda, det benekter han ikke), men det er noen andre veldig stygge rykter jeg også har hørt etter hvert. Det ene går ut på at han gjorde ei felles venninne av meg gravid når hun var 14 (og han var ca 20 da). Jeg konfronterte ham med dem og han benektet dette på det sterkeste, og mente at hun var lystløgner og bare var veldig forelsket i ham. Dette er en god del år siden, nå er han 26 og hun er 20 og har fått barn med en annen, men da hun offentliggjorde at hun var gravid spurte jeg ham om han trodde på det, og da svarte han som følger: "ja, jeg kan aldri tenke meg at hun kunne ha løyet om noe slikt". Dette svaret gjorde meg veldig, veldig dårlig, for hvordan kunne HAN i det hele tatt svare noe slikt om det han mente hun løy om at han hadde gjort henne gravid og at han aldri hadde rørt henne?. Og hva i huleste skal en 20 åring inngå et vennskap med en 14 åring for? Det andre har jeg hørt av noen andre bekjente, det er at han har prøvd seg på de når de var 15, og at han en gang utnyttet ei jente til å ha sex med ham når hun var sørpa full og hun egentlig ikke likte ham, noe han visste. Jeg ble ikke kjent med ham før jeg var 18, og jo, jeg vet alt om hvor klåfingra han er, men "heldigvis" har jeg ikke gitt ham det han vil ha. Tingen er at jeg føler meg veldig uvel når jeg prater eller er med han, at jeg vet ikke helt om jeg orker å fortsette vennskapet, i hvertfall ikke om det er sannhet i de ryktene. Jeg føler jeg hører flere og flere slike rykter om ham fra flere og flere bekjentskaper rundt om. Er det normalt at playere får SLIKE rykter på seg, uten at det er hold i dem? Hva ville dere gjort? Anonym poster: 1603016d3d951dd63e30aeff30c7c5cd
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Jeg hadde konfrontert han med ryktene og stolt på magefølelsen. Hvis noe av dette er sant, hadde ikke jeg ønsket å fortsette vennskapet .
Gjest Badebuksa Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Jeg skjønner ingenting. Hva er problemet?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Playere får som regel det ryktet de fortjener. Dessverre er det mange av de som gjemmer seg bak gode venninner som beskytter dem og støtter dem, mens de behandler damene de er involvert med som søppel. Jeg synes det er veldig, veldig bra at du reagerer! Det skulle flere ha gjort! Venninna mi var sammen med en slik fyr. Han var utro og respektløs så det holdt, hun brøt sammen, kjeftet og kontaktet de han hadde vært utro med. Da ble dakal mannen så satt ut at han måtte få trøst og støtte av venninnene sine, som presterte å si til han at venninna mi ikke reagerte normalt. Ja særlig.... Jeg snakket med henne gjennom hele prosessen, og hun reagerte veldig normalt. Han, derimot, tror jeg må være psykopat eller i det minste narsissist. Siden venninnene støttet han, oppførte han seg som en rass videre også, for i hans hode var det hun som ikke oppførte seg normalt. Kanskje kunne det ha vært annerledes hvis noen hadde hatt vett nok til å sette han på plass. Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg skjønner ingenting. Hva er problemet? Jeg at jeg ikke vil ha en person som har gjort slike ting innvolvert i livet mitt om dette er sant? Det er jo faktisk snakk om voldtekt/overgrep noen av disse ryktene går ut på! Problemet er at jeg finner jo sannsynligvis ikke ut 100% sikkert om ryktene er sanne eller ikke, for få om noen ville ha innrømmet noe slikt. Tingen er at disse ryktene er fra flere venner/bekjente, fra forskjellige vennekretser, noe som gjør meg VELDIG skeptisk, er det i det hele tatt særlig sannsynlig at en og samme person er så uheldig at han får flere slike rykter på seg fra flere personer i forskjellige bekjentskapkretser? Anonym poster: 1603016d3d951dd63e30aeff30c7c5cd
Gjest Elissima Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Jeg skjønner ingenting. Hva er problemet? Det er umoralsk oppførsel. Skjønner godt hun ikke vil assosieres med en sånn person.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 er det i det hele tatt særlig sannsynlig at en og samme person er så uheldig at han får flere slike rykter på seg fra flere personer i forskjellige bekjentskapkretser? Anonym poster: 1603016d3d951dd63e30aeff30c7c5cd Nei, det er veldig lite sannsynlig. Du har lov til å ta fullstendig avstand fra fyren. Fade ut langsomt om du må. Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Svar til anonym bruker over her: Ja, han har selv fortalt meg om flere ekser eller personer han har datet, og ALLE er jo psyko i følge ham, selv om jeg vet han ikke har vært spesielt snill mot dem. Når det gjelder hun som han (kanskje) gjorde gravid som 14 åring, så vet jeg at hun har hatt diverse problemer hjemme og noen så på henne som psykisk ustabil, men jeg tenker at det kan jo være derfor han valgte nettopp henne, fordi om hun hadde fortalt noen om at de holdt på så hadde ingen trodd henne om han hadde nektet for det? Det er faktisk det magefølelsen min sier, at det faktisk har skjedd noe som ikke burde skje mellom dem, men samtidig føler jeg meg veldig "slem" for å dømme han pga rykter. Anonym poster: 1603016d3d951dd63e30aeff30c7c5cd
Gjest Badebuksa Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 Men han sa jo at han ikke hadde gjort henne gravid..
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 Svar til anonym bruker over her: Ja, han har selv fortalt meg om flere ekser eller personer han har datet, og ALLE er jo psyko i følge ham, selv om jeg vet han ikke har vært spesielt snill mot dem. Når det gjelder hun som han (kanskje) gjorde gravid som 14 åring, så vet jeg at hun har hatt diverse problemer hjemme og noen så på henne som psykisk ustabil, men jeg tenker at det kan jo være derfor han valgte nettopp henne, fordi om hun hadde fortalt noen om at de holdt på så hadde ingen trodd henne om han hadde nektet for det? Det er faktisk det magefølelsen min sier, at det faktisk har skjedd noe som ikke burde skje mellom dem, men samtidig føler jeg meg veldig "slem" for å dømme han pga rykter. Anonym poster: 1603016d3d951dd63e30aeff30c7c5cd Nei, du er ikke slem. Det er typisk at slike finner seg noen de kan få makt over. Alle er psyko sier han.... Klassisk eksempel. Så kan han vel plutselig si at de egentlig er greie også, hvis han trenger å fremstå som moden. En annen venninne var også sammen med en manipulerende drittsekk av verste sort. Etterpå var det mange som tok hans parti. Venninna mi begynte å tvile enda mer på seg selv, og hun var langt nede. En kveld på byen tok en av hans venninner kontakt. Hun sa hun hadde hørt ryktene, men at hun trodde det var langt mer til historien enn det han gikk rundt og sa. Videre sa hun at hun hadde en ekkel magefølelse angående han der, og at nå var hun ikke i tvil lenger. For min venninne var det veldig godt å få bekreftet at det var flere som så det, og at hun også fikk støtte fra hans venner. Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 Men han sa jo at han ikke hadde gjort henne gravid.. Hørt om løgn? Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20
Gjest Badebuksa Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Hørt om løgn? Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20 Ja. Men det er ingenting som tilsier at han skulle lyve om det. At han ikke tror hun lyver om å være gravid som 20-åring kan da ikke linkes til det som "skjedde" da hun var 14 på noen som helst måte. Hørt om løgn? 14-åringer lyver gjerne mer enn 20-åringer av en eller annen grunn.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 (endret) Hva skal en jente få ut av å lyve om graviditet? Som 14 åring! Det er den verste beskjeden man må videreføre til sine foreldre. Og det må man etter hva jeg husker hvis man skal ta abort. Og om hun hadde lyvd om det, hadde rykte kommet til foreldrene på et tidspunkt. Dermed hadde de blitt strengere og det hadde blitt et rabalder. Det er noe 14 åringer tenker på Endret 1. april 2013 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 Hørt om løgn? 14-åringer lyver gjerne mer enn 20-åringer av en eller annen grunn. Menn med playertendenser lyver gjerne mer enn de fleste andre. Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #16 Skrevet 1. april 2013 Fas ham ut. Like!!! Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20
Gjest Badebuksa Skrevet 1. april 2013 #17 Skrevet 1. april 2013 Menn med playertendenser lyver gjerne mer enn de fleste andre. Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20 Åjasså.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #18 Skrevet 1. april 2013 Åjasså. Ja. Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20
Quilliam Skrevet 1. april 2013 #19 Skrevet 1. april 2013 Merkelig at tråden ikke blir spammet ned av jenter/kvinner som sier "fortid er fortid", det er jo det 90% av postene er når det er en jente som har pult rundt og hatt sex med menn gamle nok til å være hennes far. Dere kan ikke si vi har dobbeltmoral og så komme med det her, just sayin`.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #20 Skrevet 1. april 2013 Merkelig at tråden ikke blir spammet ned av jenter/kvinner som sier "fortid er fortid", det er jo det 90% av postene er når det er en jente som har pult rundt og hatt sex med menn gamle nok til å være hennes far. Dere kan ikke si vi har dobbeltmoral og så komme med det her, just sayin`. Eh jaha. Her er det snakk om mulig overgrep mot mindreårige, og systematisk dårlig oppførsel mot flere. Du ser ikke at dette er mer alvorlig enn at en jente har pult rundt? Anonym poster: f06f89c7bdbc1bf5004a65bc25c56a20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå