Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi bort noen billetter i bloggen min og det har vært litt dårlig respons. Er det noen som har tips til hvor jeg kan reklamere? Har allerede skrevet det i grupper på Facebook, men det virker ikke som det blir sett.

Har interessen blitt laber? Det er ikke mange dagene igjen nå og jeg gidder ikke sitte med disse billettene når dagen kommer. Tips?

Ikke meningen å reklamere med denne tråden, altså. Lurer bare på om noen har gode råd. Det er vel begrenset med fans her inne ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du lagt det ut i dag eller tidligere? I dag tror sikkert alle det er en aprilspøk. :)

Anonym poster: 7b04446aec24fa428795231ac6757aae

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke selge dem? Så desperate småripsa er så kan du jo tjene fett!

Anonym poster: 18c48b0c5ab456c19c75f038df6dcaea

Skrevet

Nå mest mulig beliebers? Stikk innom nærmeste ungdomskole!

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Skrevet

Kontakt Norges største Bieber-blogg kanskje, og be dem annonsere det. Da får du i hvert fall respons :)

Det var veldig lurt. Skal forsøke det!

Kan jo henge opp lapp i nærheten av ungdomsskolene i området også.

La det ut i går. Kan være at noen tror det er aprilsnarr, at det ikke finnes noen billetter (at jeg sier jeg vil gi bort for å få trafikk), at det er veldig få som har sett det, ikke vet jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig lurt. Skal forsøke det!

Kan jo henge opp lapp i nærheten av ungdomsskolene i området også.

La det ut i går. Kan være at noen tror det er aprilsnarr, at det ikke finnes noen billetter (at jeg sier jeg vil gi bort for å få trafikk), at det er veldig få som har sett det, ikke vet jeg.

Det har også vært mange falske billetter i omløp, så da er sikkert noen skeptiske. Det skal være mer enn nok av desperate jenter som vil ha disse billettene, spesielt hvis de er gratis :)

Skrevet

Det har også vært mange falske billetter i omløp, så da er sikkert noen skeptiske. Det skal være mer enn nok av desperate jenter som vil ha disse billettene, spesielt hvis de er gratis :)

Klart. Jeg hadde også vært skeptisk. Det er også mange blogger som har spilt på konsertbilletter for å få lesere. Overskriften sier at billetter gis bort, mens innlegget gjør narr av deres store idol.

finn.no?

At jeg ikke tenkte på det! Har lagt inn annonse nå.

Skrevet

Merker forresten at jeg helst ville hatt to svar.

Hater å måtte velge ut noen :cry3:

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Gjest Gjest20
Skrevet

Har allerede skrevet det i grupper på Facebook, men det virker ikke som det blir sett.

Fikk du ikke noe respons her?

Skrevet

Du slipper å velge ut noen om du tar "førstemann til mølla"-prinsippet. Den som først kontakter deg og evt. betaler får billettene. :)

Skrevet

Du slipper å velge ut noen om du tar "førstemann til mølla"-prinsippet. Den som først kontakter deg og evt. betaler får billettene. :)

Har lyst til å finne noen som fortjener dem, ikke noen som bare vil ha. Dessuten kan man ikke "dra ut" konkurranser om man alltid velger de første som svarer. Men takk for råd :)

Finn.no nektet å publisere annonsen min fordi de mente jeg drev med svartebørssalg. Ennå jeg la annonsen på "Gis bort" :glare:

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Gjest navnelapp
Skrevet

Har lyst til å finne noen som fortjener dem, ikke noen som bare vil ha. Dessuten kan man ikke "dra ut" konkurranser om man alltid velger de første som svarer. Men takk for råd :)

Finn.no nektet å publisere annonsen min fordi de mente jeg drev med svartebørssalg. Ennå jeg la annonsen på "Gis bort" :glare:

Ta kontakt med barneavdelinga på Rikshospitalet og sjekk om nokon pasientar derfrå er spreke nok til å dra på konsert.

• Liker 4
Skrevet

Ta kontakt med barneavdelinga på Rikshospitalet og sjekk om nokon pasientar derfrå er spreke nok til å dra på konsert.

Beste forslaget i tråden :tommel:

Skrevet

Veldig god idé. Men plassene er spredt, så de må gå alene i så fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...