Gå til innhold

Skal jeg legge henne til på facebook?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vel egentlig ikke sjenert av meg og hun virker omgjengelig sådan, men har bare inntrykk fra utsiden. Hun har en fyr som henger mye rundt henne som jeg tror er eksen hennes(?) Så er det et tegn på at de bare er venner eller kommer jeg til å trø fullstendig i salaten hvis jeg viser interesse?

Er det dumt å f.eks legge henne til på facebook selv om jeg ikke har pratet med ho eller burde jeg vente til jeg har fått sagt hei, eller la være?

Anonym poster: a12415f8deeffcffd1abfe2962424660

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legge til en du ikke har snakket med? Spørs om hun godtar forespørselen da.

Anonym poster: b874685c3964ee695302ff10e0dc0621

AnonymBruker
Skrevet

Legge til en du ikke har snakket med? Spørs om hun godtar forespørselen da.

Anonym poster: b874685c3964ee695302ff10e0dc0621

Ja, det er vel også et åpenlyst spørsmål. Du mener at jeg ikke burde gjøre det?

Anonym poster: a12415f8deeffcffd1abfe2962424660

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det =)

Jeg ble kjent med en mann som tok steget du grubler på nå =)

Anonym poster: e76855d7afb9e316286ad749184e2e6c

Skrevet

Jeg godtar ikke folk jeg aldri har pratet med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! hva har du å tape?

Anonym poster: 63eeced17e4a7d02fbd2ef6d7a32dc5f

Skrevet

Legg henne til på Facebook - hva er det verste som kan skje? :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvis du får sjangsen kan jo du si hei til hun om du treffer hun igjen. Så adder du hun på face.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Om det ikke er noe som hindrer deg i å ta kontakt i det virkelige liv, så gjør du uten tvil det først.

:)

Skrevet

Jeg personlig råder heller folk til å sende en melding til verdkommende enn å adde de som venn. Har man først innteresse av å bli kjent med noen bør man ta initiativ til det ved å fortelle hva man ønsker ikke bare klikke på en knapp og tro at alt er gjort av seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig råder heller folk til å sende en melding til verdkommende enn å adde de som venn. Har man først innteresse av å bli kjent med noen bør man ta initiativ til det ved å fortelle hva man ønsker ikke bare klikke på en knapp og tro at alt er gjort av seg selv.

Enig i det, og det er også mye bedre å faktisk ha hatt kontakt eller hvertfall snakket med folk før man adder dem på facebook. Å adde/ikke adde som venn betyr ikke så mye i seg selv, men det virker litt merkelig når man aldri har truffet eller sagt hei til personen før.

Anonym poster: ff9a2336763ca2fb01bd03c27089ba35

AnonymBruker
Skrevet

Facebook har en sånn sikkerhets greie som gjør at folk ikke får sendt melding. Man må bli venn først i så fall da ;)

Jeg har blokkert min. Jeg godtok denne mannen fordi han var en felles venn av en god venn av meg - som jeg stoler på. Så man må liksom se an. Man kan også slette personen om det bare er tull med han/henne.

Bare bruk sunn fornuft.

Anonym poster: e76855d7afb9e316286ad749184e2e6c

AnonymBruker
Skrevet

Enig i det, og det er også mye bedre å faktisk ha hatt kontakt eller hvertfall snakket med folk før man adder dem på facebook. Å adde/ikke adde som venn betyr ikke så mye i seg selv, men det virker litt merkelig når man aldri har truffet eller sagt hei til personen før.

Anonym poster: ff9a2336763ca2fb01bd03c27089ba35

Enig, jeg legger ikke til ukjente hvis de ikke sender noen melding som forklarer hvem de er.

Anonym poster: 8f5f030aaf3152a6a0069fb7e8e3569f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...