Gå til innhold

til dere som har hatt sex i et fly

Sukkerklumpen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er da ikke vanskligere enn å ha sex stående? Har mange ganger hatt sex stående uten att dama bøyer seg fremover, aldri på et fly vel og merke men det er jo ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Lurer jeg også på. Jeg og kjæreten skal snart fly over Atlanteren, og da spøker vi om å ta oss en skjapp en inne på toalettet på flyet. Jeg er vel mest nervøs for at noen skal se oss gå inn på toalettet sammen, eller gud forby at noen skulle hørt oss. Gud så flaut det hadde vært! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjorde det i flysetet :sjokkert: Var nesten ikke folk ombord.

Penetrering? :O

Anonym poster: aa24a834e2dae0c84627087061ea9bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle dere ikke ha lagt dere for lenge sida?

Anonym poster: bce83bf554de1dea2a89d737ea867502

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer jeg også på. Jeg og kjæreten skal snart fly over Atlanteren, og da spøker vi om å ta oss en skjapp en inne på toalettet på flyet. Jeg er vel mest nervøs for at noen skal se oss gå inn på toalettet sammen, eller gud forby at noen skulle hørt oss. Gud så flaut det hadde vært! :fnise:

På de store flyene, iallfall etter min begrensede erfaring, har de stellerom som er litt større enn de normale, trange flytoalettene. Det var iallfall stellebord på det jeg fløy med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga kjæresten en orgasme under teppe på flyet, var flere i området. Ingen merket noe. Deilig og pirrende!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...