Sukkerklumpen! Skrevet 1. april 2013 #1 Del Skrevet 1. april 2013 Hvordan greier dere det på et så lite toalett? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quilliam Skrevet 1. april 2013 #2 Del Skrevet 1. april 2013 Er da ikke vanskligere enn å ha sex stående? Har mange ganger hatt sex stående uten att dama bøyer seg fremover, aldri på et fly vel og merke men det er jo ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 1. april 2013 #3 Del Skrevet 1. april 2013 Lurer jeg også på. Jeg og kjæreten skal snart fly over Atlanteren, og da spøker vi om å ta oss en skjapp en inne på toalettet på flyet. Jeg er vel mest nervøs for at noen skal se oss gå inn på toalettet sammen, eller gud forby at noen skulle hørt oss. Gud så flaut det hadde vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. april 2013 #4 Del Skrevet 1. april 2013 Gjorde det i flysetet Var nesten ikke folk ombord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Del Skrevet 1. april 2013 Gjorde det i flysetet Var nesten ikke folk ombord. Penetrering? :O Anonym poster: aa24a834e2dae0c84627087061ea9bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #6 Del Skrevet 1. april 2013 Skulle dere ikke ha lagt dere for lenge sida? Anonym poster: bce83bf554de1dea2a89d737ea867502 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. april 2013 #7 Del Skrevet 1. april 2013 Lurer jeg også på. Jeg og kjæreten skal snart fly over Atlanteren, og da spøker vi om å ta oss en skjapp en inne på toalettet på flyet. Jeg er vel mest nervøs for at noen skal se oss gå inn på toalettet sammen, eller gud forby at noen skulle hørt oss. Gud så flaut det hadde vært! På de store flyene, iallfall etter min begrensede erfaring, har de stellerom som er litt større enn de normale, trange flytoalettene. Det var iallfall stellebord på det jeg fløy med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kytro Skrevet 2. april 2013 #8 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg ga kjæresten en orgasme under teppe på flyet, var flere i området. Ingen merket noe. Deilig og pirrende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå