AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Håper det er noen kloke hudpleie-hoder her inne som kan hjelpe meg litt:-) Har kombinasjonshud(tror jeg) tørr og fet om hverandre, ofte tørr i panne og kinn, men får ofte småkviser på hake/ rundt munnen. Nå er jeg på jakt etter ny hudpleie, rens og krem. Bruker for tiden clinique ( den store gule pumpeflasken) og har vært greit fornøyd med dette, men fortsatt tørr. Har prøvd declor, men fikk utslett av denne. Noen tips?? Er forresten 29 år. Anonym poster: b989c2af88071d80ec83f3daafed669b
Gjest Nanne70 Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Jeg har normal/fet blandingshud og er veldig fornøyd med Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk. Den kan være litt vanskelig å få tak i her i Norge, men kan bestilles fra f.eks. FeelUnique for under kr. 200,-. Jeg kombinerer den med dagkrem fra Decleor, men det er jo tydeligvis uaktuelt for deg siden du reagerer på den. En annen dagkrem som jeg også har vært veldig fornøyd med, er md formulations Moisture Defense Antioxidant Lotion, men kanskje Antioxidant Creme fra samme serie passer bedre til deg. Det finnes flere forhandlere av md formulations i Norge, men produktene er ganske mye billigere om du bestiller fra utlandet. Jeg tenker at du kanskje også kan ha nytte av et balanserende serum, f.eks. md formulations Continuous Renewal Serum Sensitive Skin. Mild peeling en til to ganger i uka er også fint for oss med blandingshud, mine favoritter her er md formulations Face & Body Scrub og Dermalogica Gentle Cream Exfoliant. Sistnevnte peeler huden med milde syrer i stedet for skrubbekorn. Hvis du ønsker å prøve andre produktserier, har jeg hørt mye bra omet merke som heter Nourish, og Trilogy som er et økologisk merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå