Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga møtte jeg en gutt jeg ble skikkelig betatt av. Jeg har alltid visst hvem han er siden han er venn av familien, men jeg har aldri kjent han. Da jeg traff han på festen snakket vi sammen og etterhvert begynte å kline og tafse på hverandre. Da jeg og de jeg var med skulle hjem spurte han om jeg ville være med på nach, noe jeg ikke kunne den kvelden siden jeg skulle ha overnatting av noen venner hjemme hos meg. Jeg er ikke så god med gutter og sjekking, men den kvelden viste han meg veldig stor interesse og jeg tilbake. Men greia er at jeg likte gutten godt og har lyst til å bli kjent med han videre. Men hvordan? Jeg sendte han en melding på facebook, men ble ikke snakk om noe annet enn noe som skjedde på festen. Etter det la han meg til som venn.. Er det noen måte jeg kan "bli kjent" med han på uten å virke innpåsliten eller masete? Skal sies at begge er nok litt sjenerte. Vi er også i 20 årene.

Blir det ikke noe så blir det ikke noe, men jeg føler jeg må satse på det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han med ut på en kaffe?

Skrevet

Det kunne jeg gjort, men tror det kan bli litt rart siden begge er sjenerte. Og hva skal man snakke på? Man kan ikke snakke på festen og familien hele tiden heller. Jeg vet allerede hva han jobber med osv.

Skulle ønske det her var enkle greier.

Noe jeg eventuelt kan snakke med han om på facebook uten at det blir for "stalker-aktig"?

Skrevet

Du kan jo bare si hei og spørre hvordan det går..

Skrevet

Du kan jo bare si hei og spørre hvordan det går..

Synes Ikke Jeg har snakket nok med han til å spørre han hvordan det går. Er et ganske "personlig" spørsmål.

Gjest .-L-.
Skrevet

Liker å tulle :P Spør hva han gjør på og ta det derfa. Hva gjør du på? Driver vel ikke på med fantestreker? :) Noe slikt tull.

AnonymBruker
Skrevet

Du får si at du er kåt da.

Anonym poster: 95aca791c707566104c23674df2b782c

Skrevet

Liker å tulle :P Spør hva han gjør på og ta det derfa. Hva gjør du på? Driver vel ikke på med fantestreker? :) Noe slikt tull.

Skal "manne meg opp" i morgen så får jeg se hvordan det går. Trenger ikke være åpenlyst at jeg er interessert. Syntes han var veldig hyggelig og det kan jeg fortelle han også uten at det betyr at det nødvendigvis ligger noe mer bak det. :) Takk!

Skrevet

Synes Ikke Jeg har snakket nok med han til å spørre han hvordan det går. Er et ganske "personlig" spørsmål.

Vel, blant meg og mine så er det spørsmålet egentlig like vanlig som "hva skjer?". Sjeldent man begynner å legge ut om sine problemer, dersom man har noen, til noen man nylig har blitt kjent med.

• Liker 1
Skrevet

Skal "manne meg opp" i morgen så får jeg se hvordan det går. Trenger ikke være åpenlyst at jeg er interessert. Syntes han var veldig hyggelig og det kan jeg fortelle han også uten at det betyr at det nødvendigvis ligger noe mer bak det. :) Takk!

Synes ikke du skal skjule at du er interessert. Går an å vise interesse uten å ta helt av!

Bare snakk med han og prøv å flørte litt forsiktig, gi han små hint så kanskje han oppfatter at du er interessert på den måten. Du har jo ikke noe å tape, hvis du vil ha han. Om han ikke er interessert i å bli kjent med deg og se om det kan bli noe er det best å finne det ut med en gang. Tror det er lurt å finne en mellomting, ikke virke som du er dødsforelska men heller ikke virke som du kun ser han som en venn!

Skrevet (endret)

Dere har jo allerede klint og tafset sier du, så det kommer vel ikke helt av det blå for ham at du kan være interessert? (skal innrømme at jeg forstår meg veldig lite på sjekking…)

Endret av Botch
  • Liker 1
Skrevet

Dere har jo allerede klint og tafset sier du, så det kommer vel ikke helt av det blå for ham at du kan være interessert? (skal innrømme at jeg forstår meg veldig lite på sjekking…)

Det er sant. Men det betyr ikke at han liker meg av den grunn. Den kvelden hadde han aldri sett meg før og det bare skjedde helt "uskyldig" på en måte.

Noen venner av meg fortalte meg: ikke begynn å snakk med han, la han ta seg av det om han er interessert.

Skrevet

Ikke vent på at han skal vise interesse hvis du allerede er litt interessert. Du trenger ikke være pågående men hold kontakten ved å spør hva han gjør, uskyldig konversering :)

Jeg er selv i en rimelig rar situasjon med en jeg er interessert i og jeg forsøker å holde kontakten med små meldinger, beskjeder osv. Vi treffes jevnlig men jeg prøver hardt å ikke pushe dog jeg endte opp med å spør om jeg pushet og fikk nei og et smil tilbake...

Så stå på du :)

Skrevet (endret)

Ikke vent på at han skal vise interesse hvis du allerede er litt interessert. Du trenger ikke være pågående men hold kontakten ved å spør hva han gjør, uskyldig konversering :)

Jeg er selv i en rimelig rar situasjon med en jeg er interessert i og jeg forsøker å holde kontakten med små meldinger, beskjeder osv. Vi treffes jevnlig men jeg prøver hardt å ikke pushe dog jeg endte opp med å spør om jeg pushet og fikk nei og et smil tilbake...

Så stå på du :)

Takk, godt jeg ikke er alene :) men er det ikke litt sent å komme nå en uke etter å snakke med han?

Nevermind, jeg lager bare problemer med å finne feil i alt.. Får bare hoppe i det.

Endret av Fågel
Skrevet

Noen venner av meg fortalte meg: ikke begynn å snakk med han, la han ta seg av det om han er interessert.

Hvem sa dette? Jenter? Hva er feil med jenter mtp. dette punktet? Stillhet kan fort tolkes som ikke interessert. Veldig farlig, hvis du faktisk er interessert i å bli kjent med ham.
AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjedde meg meg, TS,

men forskjellen er at han ikke svarte på meldingen min... Den drittsekken.

Anonym poster: 1bdc93ebe1c8dcae59958041d8baacd1

Skrevet

Takk, godt jeg ikke er alene :) men er det ikke litt sent å komme nå en uke en Uke etter å snakke med han?

Nevermind, jeg lager bare problemer med å finne feil i alt.. Får bare hoppe i det.

Si du trenger mannlig hjelp til å se på ei bukse, et par sko eller noe sånt, og ta han med på shopping. Eller enda bedre, inviter han hjem for å se film. :icon_lol:

Skrevet

Si du trenger mannlig hjelp til å se på ei bukse, et par sko eller noe sånt, og ta han med på shopping. Eller enda bedre, inviter han hjem for å se film. :icon_lol:

Husk, ekte menn hater shopping. Vi shopper ikke, men vi handler det vi trenger, uten å kaste bort masse tid på å vase rundt i butikker.

Skrevet (endret)

TS her!

Takk for gode tips. Har snakket litt med gutten men den siste meldingen har han tydeligvis ikke sett, så må nesten bare se hvordan ting går selvom det ikke virker som det kan bli oss to :/ men overraskelser kommer stadig! Og noe shoppingdate går ikke, for jeg har "shoppe-stop" for en stund :P

Endret av Fågel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...