Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så var det min tur. Etter et og et halvt år som samboere og kjærester, bestemte å min kjære for at han ikke ville mer. Han ville ikke være bundet til noe, og han ville fokusere litt på seg selv og sitt i forsvaret (han har vært der 3 mnd) Han gjorde det slutt med meg i går, og han reise til forsvaret igjen i dag. Helt forferdelig vondt. Han hadde vært ute dagen før og vi fikk vite at jeg var gravid så han har fått uendelig kalde føtter. Valget er abort, men han trenger et "pust i bakken" sier han.

Vi oppfører oss som før, vi snakker sammen på tlf, sender bilder og har god tone. Han sov til og med hjemme hos meg i natt og vi hadde sex "en siste gang". Jeg merket på han at han ikke virket tilfreds med avgjørelsen sin. Han gjentok flere ganger at vi kom til å finne tilbake, han måtte bare få litt tid og fred, for det hadde vært så mye den siste tiden. Skal treffe han om 10 dager igjen, og da skal vi tilbringe helgen sammen.

Dette er bare helt merkelig. Det føles som om vi er kjærester, samtidig ikke. Jeg er redd for at han vil kutte all kontakt fordi han ser at det ikke går ann å finne seg selv med meg oppi det hele. Så blir jeg sittende da. Han sier han ikke vil ha andre, han vil bare ha seg selv å tenke på nå.

Han sier han elsker meg, at jeg er jenta hans, at han alltid vil være der for meg.

Hva skjer med han fornoe? Det kom som et stort sjokk, så den ikke komme i det hele tatt. Friket han så ut pga graviditet?

For et rotete dårlig innlegg.

Anonym poster: 815d556636befc3af4d8e66225395b50

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan tenkes han fikk kalde føtter ja . Mye som tyder på det. Ikke la deg presse til abort. Kan være han bare trenger å venne seg til tanken om å bli far. Vær blid og glad, så våkner han nok :-) Lykke til !

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke tving han til å bli far iallefall,ta det vekk!

Han elsker deg nok,men kansje han ikke elsker seg selv akuratt nå??

gi han tid,men tenk også på deg selv og hva du ønsker i ditt liv.

Kansje han har mistet noen i død eller har en vanskelig familiesituasjon å forholde seg til nå??

AnonymBruker
Skrevet

"Ta det vekk....." Det er jo et lite menneske det er snakk om da. Men det er et dilemma når man er såpass unge, regner i grunn med at dere er unge siden han er i militæret? Du kan beholde hvis du vil, men la han få styre hvor mye han vil ha med dere å gjøre. Det høres kanskje vondt ut, men man kan jo ikke tvinge noen til å bli far... Men så var man jo to om det. Vanskelig dette... :/

Anonym poster: 33cf219361e3b30b715c2486c7dfe0ed

AnonymBruker
Skrevet

jeg er ikke så klar for dette jeg heller. abort er det eneste riktige. jeg kan ikke tilby barnet noe som helst.

ts

Anonym poster: 9cf0577727cb05c483c292ad44624bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...