AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Del Skrevet 1. april 2013 Er det "bortkastet" å reise til Thailand bare 1 uke? Ser at flytiden ligger på rundt 12 timer, så det er jo en ganske lang tur.. Erfaringer?? Anonym poster: 058960c47f430dea6c8850cd83e78786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 1. april 2013 #2 Del Skrevet 1. april 2013 Det går bort mye tid i reise, og som regel en del tid/humør på jetlag begge veier. Det største argumentet er likevel prisen. Det er reisen som kostet, mat, hotell og underholdning koster nærmest ingenting der borte. Så i mine øyne er en uke "bortkastet". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 1. april 2013 #3 Del Skrevet 1. april 2013 jeg hadde aldri reist så langt for bare en uke. Jeg har reist mye i asia, det er den flotteste delen av verden mener jeg men har du bare en uke så hadde jeg spart herlighetene til senere en gang når du faktisk har tid til å se og nyte. For en uke så hadde jeg gått for nord afrika. Tunisia, marokko evt egypt. Hadde dog ikke reist til egypt NÅ pga uroligheter, men landet er flott. Du kan jo også vurdere midtøsten som er litt nærmere enn thailand som feks Dubai. Evt kan du jo reise til syden spania, hellas, tyrkia (lite spennende etter min mening..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, tenkte meg kanskje at det var litt kort med en uke der nede.. Jeg vil gjerne reise en annen plass enn typiske "syden"-steder, da planen min er å reise på vinteren (vet jeg er tidlig ute, men en litt dyrere reise må planlegges da jeg ikke har så god råd). Sjekket Dubai, men der var det ikke så varmt i des/jan. Noen andre tips? Anonym poster: 058960c47f430dea6c8850cd83e78786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 1. april 2013 #5 Del Skrevet 1. april 2013 da tror jeg nok dessverre du ikke har så mye å velge mellom den tiden på året... Da er det jo bare "typisk" syden steder som er innenfor rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 2. april 2013 #6 Del Skrevet 2. april 2013 Om du først hadde kommet deg til Thailand og hadde bare en uke så hadde du angret på det for du hadde ønsket å være lenger vil jeg tro. Dessuten med så lang flytur og jetlag så hadde jeg aldri reist dit for midre enn to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #7 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg synes det er for kort, det går en hel dag til flytur/tidsforskjell, og så koker gjerne en dag til bort pga jetlag. Av samme grunn bør du også beregne en fridag etter du har kommet hjem, før evt jobb. Anonym poster: e450f1c9531d1f085b5f28cceaa06567 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. april 2013 #8 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg har gjort dette 2 ganger, og JA det er såååå verd det. Flyturen er avslappende og mye god mat, gratis drikke av brus og alkohol, masse filmer eller tv serier å se på...ja..turen går fort. Har også vært der i to uker, og da reiser vi mer enn når vi er der i 7 dager... Jetlag kan soves av. Og sov på flyet... Endret 2. april 2013 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå