AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg har bodd med mannen i 7 år, men plutselig merker jeg at jeg nesten føler avmakt av at han nesten alltid spiller, ser på tv, sitter på tlf osv. Vært sånn i noensinne uker, og naturlig nok har det ført til mye dårlig stemning. Jeg klarer ikke forstå hvorfor jeg føler det sånn, og sliter med å skjule det. Trenger virkelig noen tips, før stemningen blir enda verre. Han jobber jo mye, vi har ikke barn, og han blir med på ting som regel når jeg spør. Likevel oppfører jeg meg nesten nedlatende når han spiller osv. Jeg vil virkelig bekjempe det her, føler meg så stressa og nedfor for tiden, og dette hjelper ikke akkurat på det. Han blir jo naturligvis veldig sint av det også.... Jeg ønsker virkelig å forbedre meg, etter 8 år som kjærester forstår jeg ikke hvorfor dette plutselig plager meg. Anonym poster: 9c1e1ea90d4c0805c53f60117a201fcc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Kanskje du rett og slett har fått en depresjon. Da blir man mer følsom for slike ting. Ta deg en tur til legen. Anonym poster: 0f68e6ff3105b5413bcea794e7de6d26
Gjest anonym Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Jeg har bodd med mannen i 7 år, men plutselig merker jeg at jeg nesten føler avmakt av at han nesten alltid spiller, ser på tv, sitter på tlf osv. Vært sånn i noensinne uker, og naturlig nok har det ført til mye dårlig stemning. Jeg klarer ikke forstå hvorfor jeg føler det sånn, og sliter med å skjule det. Trenger virkelig noen tips, før stemningen blir enda verre. Han jobber jo mye, vi har ikke barn, og han blir med på ting som regel når jeg spør. Likevel oppfører jeg meg nesten nedlatende når han spiller osv. Jeg vil virkelig bekjempe det her, føler meg så stressa og nedfor for tiden, og dette hjelper ikke akkurat på det. Han blir jo naturligvis veldig sint av det også.... Jeg ønsker virkelig å forbedre meg, etter 8 år som kjærester forstår jeg ikke hvorfor dette plutselig plager meg. Anonym poster: 9c1e1ea90d4c0805c53f60117a201fcc Føler du at han ikke ser deg lenger? Skulle du ønske at han hadde andre interesser? Hva gjør du selv da, når han spiller, ser på tv o.l? Følger du bare med han, eller har du egne interessert/hobbyer? Hvis ikke er det kanskje på tide å finne egne interesser? Noe du brenner for?
Gjest anonym Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Du må ikke legge din egen lykke på han...Ta ansvar for deg selv, skaff deg egne interesser!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Vil legge til at jeg har mine egne venner, interesser og hobbier. Så er jo ikke slik at jeg ikke har ting å gjøre heller... Derfor er det jo enda mer idiotisk av meg å være så irritert. Hadde vi hatt barn han overså hadde det vært noe annet, men det har vi jo ikke. Han er egentlig ganske flink på å gi meg oppmerksomhet også. Blir så frustrert når jeg ikke klarer å legge det av meg. Anonym poster: 05f0c0402ae60f0e2af617e17ecf8cb4
Gjest anonym Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Vil legge til at jeg har mine egne venner, interesser og hobbier. Så er jo ikke slik at jeg ikke har ting å gjøre heller... Derfor er det jo enda mer idiotisk av meg å være så irritert. Hadde vi hatt barn han overså hadde det vært noe annet, men det har vi jo ikke. Han er egentlig ganske flink på å gi meg oppmerksomhet også. Blir så frustrert når jeg ikke klarer å legge det av meg. Anonym poster: 05f0c0402ae60f0e2af617e17ecf8cb4 Tror det handler om deg selv her. Kanskje du ikke er fornøyd med deg selv og livet ditt? Selv om du har egne interesser, virker det jo som om du sitter og følger med på hva han gjør hele tiden...Spørsmålet er vel heller : hvorfor gjør du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå