Chiquita Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Hei... Jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaringer ved operasjon og ev.graiditet... Jeg har stått på venteliste for operrasjon nå i 7 år, og nå endelig er det begynnt å skje noe... Men i tillegg så har jeg og min kjære prøvd å bli gravid i over to år, uten "hell", så vi vill ikke forspille sjansene vi får før min operasjon heller, for vi vet jo ikke hvor lang ventetid det er!!! *sukk* Men jeg vil ikke utsette operasjonen heller nåe jeg allerede har ventet i så mange år!!! Et dilemma dette... Hva ville dere gjort??? 12
symre Skrevet 5. juni 2002 #2 Skrevet 5. juni 2002 Det kommer vel an på hva slags operasjon det er? Ikke alle er uforenelig med graviditet, vil jeg tro. Hva sier legen din? Skjønner godt at dere ikke vil forspille noen sjanser. Jeg tror jeg ville fortsatt å prøve! Og skulle dere lykkes og samtidig få tilbud om operasjon, så kan vel operasjonen utsettes litt til, til barnet er født? Ikke morsomt å sette livet på vent, bare på grunn av en dum operasjon! Lykke til!
Chiquita Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2002 Takk for svar Symre... Legen min befinner seg i Sverige (det er der jeg skal opereres), og det er ikke lett å få tak i ham, så.... Det er kneet jeg skal operere i, men jeg vet jo ikke hvordan det er i forhold til div medisiner... Vel vel, det er jo ikke sikkert at jeg blir gravid før den tid heller, når vi alerede har brukt så lang tid.... Jeg sitter nå her og lurer på hva jeg skal gjøre, da jeg har fått positivt utslag på EL test, og livmortappen er høy og myk, og har EL-slim (benytter meg av TCOYF-programmet).... Skal jeg ta med meg sambo og hoppe i høyet, eller skal jeg la være???? *sukk* Må vel spørre sambo om "råd", selv om jeg ALDRI blir noe klokere av det!!! 12
Maggie74 Skrevet 5. juni 2002 #4 Skrevet 5. juni 2002 Hei! Jeg hadde blitt satt og til operasjon og hadde ventet i to år da jeg fikk brev om at endelig var det min tur. Det var ingen komplisert operasjon, men selvfølgelig hadde jeg klart å bli gravid i mellomtiden og var 2-3 mndr på vei. Jeg ringte til sykehuset og spurte hva vi skulle gjøre, og de ble enige om at vi allerede da satte opp en time sånn ca. ett år etter termin. Tror jeg endte opp med operasjon da jentungen var 8-9 mndr. jeg. Det var ikke noe problem i det hele tatt å forskyve den fremover. Jeg ville anbefalt deg å satse på at det går. Hvis du har ventet i 7 år, må du få lov til å vente ett år til hvis du vil?! Maggie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå