Gjest Ratata Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg fortsetter jakten på ekte varer til lave priser. Spurte BliVakker om de kunne gi meg kontaktinformasjon til leverandøren av Matis som de benytter. Dette ville de ikke gi meg; Dette er vår hemmelighet og vi vil ikke at andre butikker i skal bruke våres leverandører. Mulig jeg er dum nå men en leverandør vil vel ha flest mulig kunder? Og de driter vel i om BliVakker ønsker å ha dem for seg selv? Så hvorfor skal dette være så hemmelig? Eller er det slik at leverandører kun vil levere produkter til få salgssteder? Jeg mener, leverandørene klarer sikkert selv å skaffe mange nok kunder, så tror ikke BliVakker vinne så mye på å holde dem hemmelig. Om de da ikke er redde for å bli fersket for ett eller annet...? Beklager at jeg sikkert lager nok en tråd om dette temaet.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 det er jo ikke lenge siden det kom frem i en tråd, var en bruker som hadde god kontakt med Matis, at de ikke lenger hadde leverandører annet enn til feelunique eller hva det var....... Anonym poster: 17056737217140cb049d7ad21175435f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Feelunique er de eneste jeg har hørt om som faktisk har fått bekreftet fra flere leverandører at de er godkjente selgere. De driver også en fysisk salong. Anonym poster: c6c792dd8917a38fe2d8df325276be2a
Gjest Ratata Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 (endret) det er jo ikke lenge siden det kom frem i en tråd, var en bruker som hadde god kontakt med Matis, at de ikke lenger hadde leverandører annet enn til feelunique eller hva det var....... Anonym poster: 17056737217140cb049d7ad21175435f Mulig det var tråden jeg startet angående cheapsmells. Men altså, jeg tenkte kanskje det finnes ulike leverandører av Matis. At man har Matis på toppen, så ulike leverandører, og så ulike salgssteder. For ellers ville man bare kunne kontakte Matis og da er det jo ingen hemmelighet som BliVakker trenger å holde for seg selv. Jeg blir så irritert på hele opplegget! Provoserer meg noe voldsomt. Så jeg håper jeg tar feil. Endret 1. april 2013 av Ratata
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Grunnet til at de holder det hemmelig er jo fordi de ikke vil at kundene skal vite at produktene mest sannsynlig ikke er lov her i Norge fordi de kommer fra det asiatiske markedet. Enten piratkopier eller produkter med ingredienser som er lov i Asia, men ikke Norge. Det er jo Einar Øgrey Bransdal som eier Blivakker. Han eier også Netthandelen som alle vet importerer fra Kina. Det har han også sagt selv i media at han lenge har drevet med import fra Kina. Det ble også lagt ut en advarsel av Dermanor etter at Blivakker hadde solgt en kunde et hudpleieprodukt som er ulovlig i Norge og denne kunden fikk skikkelig hudproblemer av dette produktet. Rart at Blivakker ikke var klar over at dette produktet ikke var lovlig om de driver seriøst handel med hudpleieprodukter. De påstår også at de får produktene sine igjennom lovlig paralellimport i EU. Problemet er jo at dette produktet ikke er lovlig i resten av EU heller. Så hvor har de da fått det fra? Anonym poster: 2185684fc27f8c8474c7049c45b27eee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå