Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I slutten av året i fjor var min samboer på julebord med jobben. De jobber nesten vare gutter, men er et par jenter der også. Han drakk seg helt drita(noe han lovet at han ikke skulle før han dro) og hadde liksom spydd og alt. Da han kom hjem hadde han også kutt to steder i ansiktet hvor han sa at han hadde skadet seg på hotell rommet da han hadde svimet av dagen etter.

Kvelden han var der svarte han meg ikke i det hele tatt, var frekk fra han dro, la på tlf og alt. Ene gangen han svarte meg snakket han et halv minutt før noen ropte på han og han la på, ikke svarte han etterpå heller. Jeg gadd ikke prøve ringe han mer, men sendte en mld og sa jeg var ganske skuffet. Mest fordi han løy om alkoholen og la på slik.

Da han kom hjem fikk jeg vite at det hadde vært mye tull der, sjefen og en tilhhadde kjøpt seg horer, en annen hadde kyssa dattera til sjefen. Så jobben hans er ikke full av verdens mest seriøse mennesker.

Etter dette fikk jeg høre at han hadde pult sekretæren. Han nektet og jeg stolte på han, han sa de aldri snakket sammen. Men så i byen i helga kom hun bort ropte på han, gikk bort og tik han på skuldra mens hun snakket en del. Det er ikke sånn mennesker som ikke snakker med hverandre gjør, eller?

Når alt skal sies var han utro noen måneder før julebordet, derfor er og var ikke tilliten helt på topp.

Anonym poster: e0471da48801e962f5f564ab76e752e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør du oss om han var utro?

Umulig å si. I hvert fall basert på et skulderklapp. Når man kjenner hverandre fra jobb, kan man godt ta hverandre på skulderen uten at man har vært intime.

AnonymBruker
Skrevet

Et klapp på skulderen er en ting, men hun kom bort og holdt hånda der litt (mer enn kun et klapp) de snakket også en del mer enn mennesker som "aldri" snakket sammen gjør...

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare høre andres meninger rundt dette

AnonymBruker
Skrevet

Uansett oppførte han seg utrolig dårlig for en som akkurat hadde vært utro og burde bygge opp tilliten.

Det er så kjipt med sånne arbeidsplasser. Eksen min ble også helt idiot etter at han begynte i ny jobb. Var utro første helgen ute med den nye jobben. :( Jeg var til og med bekymret på forhånd, fordi jeg vet hvordan det jobbmiljøet er... men neida, han lovet at sånn var ikke han. Yeah right.

Anonym poster: 7174028456b11945024a85b9027909be

Skrevet

Jeg synes du burde få deg en ny kjæreste. Dette høres ikke ut som noe trygt og godt forhold. Ikke tro du er så lite verdt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for et godt svar. Veldig trist å høre om eksen din som var sånn, er så vondt når slikt skjer. Vi har egentlig en greie om at vi ikke går på byen alene, ikke drikker oss drita fulle alene og skal vi først drikke ute f.eks fest er vi alltid sammen frem til tilliten er bygd opp. Fordi slikt tar tid og det har jeg gitt han klar beskjed om og han selv har valgt å fortsette forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for et godt svar. Veldig trist å høre om eksen din som var sånn, er så vondt når slikt skjer. Vi har egentlig en greie om at vi ikke går på byen alene, ikke drikker oss drita fulle alene og skal vi først drikke ute f.eks fest er vi alltid sammen frem til tilliten er bygd opp. Fordi slikt tar tid og det har jeg gitt han klar beskjed om og han selv har valgt å fortsette forholdet.

Hvordan har han vært etter dette da? Motvillig og sur, eller har han skjønt alvoret? Hva sa du og gjorde du for å få han til å skjønne det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har han vært etter dette da? Motvillig og sur, eller har han skjønt alvoret? Hva sa du og gjorde du for å få han til å skjønne det?

Jeg sa at han fikk velge, være med meg og bygge opp tilliten eller gå nå. At det kunne ta sin tid og spørs helt på hvordan han gjør ting og hva han gjør fremover. Ellers kunne jeg takke for meg og forlate dette. Han ville fortsette.. Har ikke vært flere spontan turer på fylla eller uten meg i ettertid. Jeg tvingte han ikke inn i noen ting, men ga han et valg han selv måtte ta på egenhånd.

Var mest dette at de plutselig snakket, hun ropte etter han, holdt på han og snakket såpass med hverandre at jeg reagerte litt.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han aldri sagt "vi snakker aldri/har aldri snakket sammen" hadde jeg forstått det. Han har egentlig ikke spesielt med henne å gjøre på jobb uansett og er egentlig en ganske sjenert og stille fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen synspunkter?

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de som er utro en gang som oftest er det flere ganger.

Gjest Polygrafist
Skrevet

Trådstarter; ta en titt på www.polygraf.no

Mistenker du at typen er utro gir du han et ultimatum.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...