Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil så gjerne dra på turer ut, spesielt nå som det er så fint vær! Vi planlegger stadig å dra på fjelltur eller gå oss en tur i skogen, men det dukker alltid noe opp som gjør at jeg enten må dra alene eller at vi ikke drar i det hele tatt. I dag for eks. er det supert vær og vi planla i går og dra på fjelltur. I dag sto jeg opp tidlig og pakket klart for oss begge, så vekket jeg han. Han sier at han er klar og står opp, men så "plutselig" sjekker han dataen og finner ut at det er fotballkamper på tv i dag og dermed kan han ikke være med! Dette skjer alltid. Jeg er dritt lei av å sitte inne eller dra ut på tur alene.

Er det noen som har noen triks for å få med samboer ut på tur?!

Anonym poster: be325af55d96830412dc65c9bc7c4746

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får begynne å bryte avtaler som han gleder seg til, og si at sånn er det når han bryter avtaler med deg.

Anonym poster: 0d0628b12deaa029031cc6d08f380e14

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problemet, bare at min ikke er interessert i å gå turer. Det må være minst 15 varmegrader og helst sol om jeg skal få han med ut. Og jeg bor i midten av landet, så det blir ikke mange dager i året.

Til tross for at han hele tiden klager over at han har lagt på seg..

Jeg drar som regel alene, eller sammen med andre.

Anonym poster: e836ee474344bb8020fee0e6b7c715c1

Gjest Gjest
Skrevet

Han sier at han er klar og står opp, men så "plutselig" sjekker han dataen og finner ut at det er fotballkamper på tv i dag og dermed kan han ikke være med! Dette skjer alltid.

Fotballkampsendinger vet han om lang tid i forveien. Så dette er enten den totale mangel på respekt for deg eller så bruker han det som en unnskyldning fordi han er for feig til å fortelle deg at han synes det er kjedelig å dra på fjell- og skogsturer.

AnonymBruker
Skrevet

Hater fotball :fnise: Livet hadde vært enklere uten alle disse premier league kanalene!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Fotballkampsendinger vet han om lang tid i forveien. Så dette er enten den totale mangel på respekt for deg eller så bruker han det som en unnskyldning fordi han er for feig til å fortelle deg at han synes det er kjedelig å dra på fjell- og skogsturer.

Jeg tror nok det er sistnevnte. At han enten bare ikke liker å gå tur, eller at han ikke gidder der og da fordi han vil sove lenger eller noe. Så kommer han med slike unnskyldninger for å slippe å stå opp.
Skrevet

Fotballkamper er dårlig unskyldning. De kan tas opp. At han bryter vtaler i siste liten er respektløst.

Skrevet

Kanskje friste han med noe han ikke kan motstå?

Hinte om sextur i det fri, nakenbading når det blir litt varmere i været, ett eller annet som er mer fristende enn TVen?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kanskje friste han med noe han ikke kan motstå?

Hinte om sextur i det fri, nakenbading når det blir litt varmere i været, ett eller annet som er mer fristende enn TVen?

god ide, men det er nå litt trist at det alltid må lokkes med sex for at han skal gidde å finne på noe sammen med henne.
Gjest Gjest
Skrevet

Fotballkamper er dårlig unskyldning. De kan tas opp. At han bryter vtaler i siste liten er respektløst.

For mange fotballinteresserte gir det ikke samme opplevelsen å se et opptak av en fotballkamp som å se den direkte. Hvilket betyr at det er et dårlig argument å hevde at fotballkampen(e) bare kan tas opp og ses etterpå.

Men jeg er enig i at det er respektløst og/eller feigt å bryte avtaler i siste liten med eller uten fotballkamp(er) som unnskyldning. Fotballkampsendinger vet fotballinteressert om lang tid i forveien.

Dessuten må man kunne fordele litt selv om man er oppslukt av fotball. Det er ikke rimelig å forvente at alle fremtidige helger skal være viet fotball. På samme måte som det ikke er rimelig å forvente at noen som synes fjell- og skogsturer er kjedelig og uinteressant skal være med på dette.

Gjest BettyBoop
Skrevet

For mange fotballinteresserte gir det ikke samme opplevelsen å se et opptak av en fotballkamp som å se den direkte. Hvilket betyr at det er et dårlig argument å hevde at fotballkampen(e) bare kan tas opp og ses etterpå.

Men jeg er enig i at det er respektløst og/eller feigt å bryte avtaler i siste liten med eller uten fotballkamp(er) som unnskyldning. Fotballkampsendinger vet fotballinteressert om lang tid i forveien.

Dessuten må man kunne fordele litt selv om man er oppslukt av fotball. Det er ikke rimelig å forvente at alle fremtidige helger skal være viet fotball. På samme måte som det ikke er rimelig å forvente at noen som synes fjell- og skogsturer er kjedelig og uinteressant skal være med på dette.

nå kan fotballinteressen gå over stokk og stein hos mange da, når fotballen liksom må komme foran alt.
Skrevet

Sabotere parabolantennen og den trådløse ruteren i løpet av natta?

Neida. Vil han ikke så vil han ikke. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å ta en skikkelig prat. Si at han enten får si ja og bli med, eller si nei i utgangspunktet. Eller avtal turer med venninner. Det må jo være stusselig for han når du kommer hjem igjen solbrent på nesa og i godt humør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...