Gjest Sakone Skrevet 3. april 2013 #21 Skrevet 3. april 2013 Å gå med kappe, og en tryllestav er litt Harry. 24
Vulpes Skrevet 3. april 2013 #22 Skrevet 3. april 2013 Å gå med kappe, og en tryllestav er litt Harry. Godt poeng. Å være en alkoholisert politietterforsker er også litt Harry. 11
AnonymBruker Skrevet 3. april 2013 #23 Skrevet 3. april 2013 Har ikke så mye jeg tenker på som harry, men superkul/illusion og alt det der havner i den kategorien. Mye fra Nelly også, man ser at det er billig stoff og dårlige snitt. Og selvfølgelig falske merketing. Har man ikke råd, så lar man være. Synes også det var harry med alle som gikk i Uggs og Hunter uten at det passet været, men dette virker ikke like utbredt nå. Anonym poster: 7011f4d6e14ffb179aabc46772afb4bd 2
Ulla Ullsokk Skrevet 3. april 2013 #24 Skrevet 3. april 2013 Jeg synes at Louis Vuitton er harry! Og flere av de jålemerkene. Generelt er det mange harry vesker, med alt slags dill og fjas på og som koster altfor mye penger og har altfor lite stil. Typisk sånt man kjøper om man vil vise status men mangler stilsans, tenker jeg. Ellers er det jo krise med de som går med tights der rumpa ikke er dekket av noe annet enn tightsen, uansett hvor fin rumpa er! Fitnessdamer-stilen med mye sminke og korte kjoler med utringning er harry. De er ofte så fine jenter også bare ødelegger de hele utseendet med denne stilen, argh! Jeg jobbet sammen med en sånn tidligere, hun var så pen, men det skjulte hun godt med den grusomme sminken! Flere støvletter som særlig vestkantdamene går med, med pus og pels, er både stygge og harry. 4
Samaysa Skrevet 3. april 2013 #25 Skrevet 3. april 2013 Anbefaler dere å sjekke ut Oslo Fashion. Ler godt hver gang jeg sjekker instagramsiden. 3
lashara Skrevet 3. april 2013 #26 Skrevet 3. april 2013 spy... ekte pels er både harry og vitner om mangel på empati og kunnskap 3
Ludovica- Skrevet 3. april 2013 #27 Skrevet 3. april 2013 Anbefaler dere å sjekke ut Oslo Fashion. Ler godt hver gang jeg sjekker instagramsiden. Ja! Jeg ler høyt!
Alice123 Skrevet 3. april 2013 #28 Skrevet 3. april 2013 (endret) For å være helt ærlig syntes jeg den typiske rånerstilen er immari kul. Jeg hadde heller satt fyr på meg selv enn å kle meg slik selv, men jeg syntes det er stilig at de ofte gjør den så veldig gjennomført. Så er det selve definisjonen på harry, ikke sant. Det er ikke noe Fotballfrue-fiksfakseri (HUN er harry, hun!) med cafe latte og iphone og et utrolig spenstig antrekk hver eneste hipser/moteblogger/fasionita har med "åh vi følger vår egen stil og ser mot NYC", når stilen er like orginal og nyskapende som en stjernetattovering på håndleddet var i 2006. Rånerstilen gir jo bare totalt pokker, og det er kult. Jeg hadde en snekker en gang som hadde hockeysveis (for real-real) og treklogger med flammer på. Det var awesome. Edit: Noe annet som er "typisk harry". Jeg var hos en frisør en gang som var et sted i 40-50årene (er vanskelig å tippe alder pga solskader etter for mange år på Teneriffe og i solarium), hun hadde også den "litt rund om magen"som ofte følger den alderen. Hun hadde på følgende: - Leopard-tights SOM BUKSE - Cowboyboots m. hæl - Ed Hardy topp m. bling-bling-nagler og litt for drøy utrigning mth alderen hennes - sinnsvakt lange og knallrøde falske negler - Blå øyeskygge, rosa blush i tykke lag, tung sort kayal og mascara, knallrøde lepper - Ihjelbleket Dolly Parton møter Eli Hagen-sveis Det var skikkelig stilig, fordi det var så immari gjennomført. På samme måte som at øst bir vest om du går langt nok øst, blir harry kult om du blir for harry. Endret 3. april 2013 av Alice123 8
Djungelvrål Skrevet 3. april 2013 #29 Skrevet 3. april 2013 (endret) Tights som bukse Overstore vesker (hva er det folk har med seg siden de trenger en veske på str med en treningsbag?) Høyt og stort gråbleika hår til hverdags Edderkoppvipper og orange foundation/solpudder i hele trynet. Korte skinnjakker Gakk gakk munn Converse Fransk manikyr med korrekturlakk hvite tipper. Briller ala NRK værmann. (Nei de ser ikke smartere ut for det) Matt og tykk brun stømpebukse i helt feil tone i forhold til resten av kroppen. Desigual kjoler 15 cm høye hæler (fint hvis de kan gå på dem men det kan INGEN) Tegnede øyebryn Tatoveringer på kvinner generelt. Endret 3. april 2013 av *Cat* 3
Kira-delta Skrevet 8. april 2013 #31 Skrevet 8. april 2013 Satt på NAV med søsteren min her om dagen, der kom det ei gående kledd i sorte tights med glitter, en svær rosa hettegenser som det sto "absolut vodka" på, også hadde hun spisse, gule pumps på føttene. Akkurat det var Harry. Og jeg ble nesten redd for min søsters fremtid... 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #32 Skrevet 28. januar 2017 Lue på innendørs, samt bukser som sagger. Anonymkode: 479cb...21e
Honey Dew Skrevet 28. januar 2017 #33 Skrevet 28. januar 2017 Trange og ultrakorte kjoler med skyhøye pumps ala Nelly 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #34 Skrevet 28. januar 2017 På 4.4.2013 den 0.45, Alice123 skrev: For å være helt ærlig syntes jeg den typiske rånerstilen er immari kul. Jeg hadde heller satt fyr på meg selv enn å kle meg slik selv, men jeg syntes det er stilig at de ofte gjør den så veldig gjennomført. Så er det selve definisjonen på harry, ikke sant. Det er ikke noe Fotballfrue-fiksfakseri (HUN er harry, hun!) med cafe latte og iphone og et utrolig spenstig antrekk hver eneste hipser/moteblogger/fasionita har med "åh vi følger vår egen stil og ser mot NYC", når stilen er like orginal og nyskapende som en stjernetattovering på håndleddet var i 2006. Rånerstilen gir jo bare totalt pokker, og det er kult. Jeg hadde en snekker en gang som hadde hockeysveis (for real-real) og treklogger med flammer på. Det var awesome. Edit: Noe annet som er "typisk harry". Jeg var hos en frisør en gang som var et sted i 40-50årene (er vanskelig å tippe alder pga solskader etter for mange år på Teneriffe og i solarium), hun hadde også den "litt rund om magen"som ofte følger den alderen. Hun hadde på følgende: - Leopard-tights SOM BUKSE - Cowboyboots m. hæl - Ed Hardy topp m. bling-bling-nagler og litt for drøy utrigning mth alderen hennes - sinnsvakt lange og knallrøde falske negler - Blå øyeskygge, rosa blush i tykke lag, tung sort kayal og mascara, knallrøde lepper - Ihjelbleket Dolly Parton møter Eli Hagen-sveis Det var skikkelig stilig, fordi det var så immari gjennomført. På samme måte som at øst bir vest om du går langt nok øst, blir harry kult om du blir for harry. Dette er jo definisjonen på harry om du spør meg. Anonymkode: ac12a...3b1 1
-venter- Skrevet 28. januar 2017 #35 Skrevet 28. januar 2017 På 1.4.2013 den 21.57, Francoise skrev: Ed Hardy, Superkul, illlusions lignende stil etc er harry. Jenter (er mest det jeg ser) med mørkt hår under, og bleket oppå. Vest Piercing i øyebrynet eller andre steder i ansiktet. Jack and Jones/Vero Moda klær Klær med glitter Fotball logo klær Tigths som bukse 14cm heter stilethæler osv osv.... Hva er galt med Vero Moda plutselig?😳 4
Gjest Skrevet 29. januar 2017 #36 Skrevet 29. januar 2017 (endret) Tråden er ryddet for innlegg som inneholdt bilder med opphavsrett. Ann Christin, mod Endret 29. januar 2017 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #37 Skrevet 29. januar 2017 Sophie Elise er råharry i klesstilen. Jeg syns også fotballfrue kan være ganske harry iblant, selv om hun prøver sykt hardt å være classy. Anonymkode: 49b1c...aa4 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #38 Skrevet 29. januar 2017 Det mest harry jeg ser er når damer har kjøpt seg en sånn forferdelig stilløs designerveske, for eksempel Louis Vuitton, og kombinerer det med en grusom boblejakke eller parkas, (gjerne marineblå) tights og stygge sko (ofte timberlands....). Dette er mennesker som er overbevist om at å ha en "dyr", oppbrukt designerveske gir dem en eller annen form for "moteriktighet", men så forsøker de ikke engang å gjøre det halvveis brukbart med å kle seg noenlunde anstendig ellers Anonymkode: 5be31...3b1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #39 Skrevet 29. januar 2017 Klær som er for trange, for korte eller ikke passer til anledningen, f.eks å gå med joggebukse når man ikke jogger. Anonymkode: cf45d...89f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #40 Skrevet 29. januar 2017 Gatebil og strömstad på skjærtorsdag, men skikkelig gøy å se på da:)! Skulle gjerne vært ung og harry en skjærtorsdag i strömstad:)! Ellers er det folk som triller barnevogn og røyker samtidig. Dekorerte negler, lepper som er sminket langt utover den naturlige formen for at de skal større ut. Dyreprint, da spesielt på godt voksne folk. Rørleggersprekk, bokser som vises over buksa, cluchkoteletter. Anonymkode: a2536...76a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå