Gå til innhold

Hvilken klesstil syns du er harry?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige, og harry folk flest finner man overalt - øst som vest.

Hvilken stil syns du er harry, og hvor er du fra? Føler det ofte kan henge sammen hva folk mener er normalen.

Jeg er opprinnelig fra vestkanten, og "gremmes" litt når jeg ser folk i type Ed Hardy, flashy merker (som ofte lyser fake), bleket hår med mørkere under osv. Og noen ganger blir det harry fordi en person prøver for hardt, selv om plaggene i seg selv ikke nødvendigvis stygge/harry.

Det har jeg sett altfor mange ganger hos en blogger.

Har en litt preppy stil selv, og det er sikkert mange som syns det er harry..

Syns det vare er morsomt å høre forskjellige meninger :)

Og gjerne bilder med eksempler.

Og dette er ikke for å være stygg med noen, så det er ikke nødvendig å navngi folk.

Anonym poster: c59f24823b76747e0fb47b1f4d269c6a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grilldress! :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra sunnmøre men akkurat ed hardy og ihjelbleket hår tror jeg er harry for de aller fleste. Mer som er harry for meg er mange av kjolene fra superkul, korte og i billig polyester som viser mye hud, de fleste i rånemiljøene. Selve definisjonen idag er jo rånere og harryhandlere.

Anonym poster: 2d7ea6fbad65960ceee869ece13fb99e

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Ja guri, superkul osv gjelder ikke. Føler det er (inter) nasjonalt :fnise:

Anonym poster: 3fc9a477749ea1b1a3afe2da3c2616d7

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg er enig i alle ovenfor! :P

På toget i Sverige så jeg er par som tydeligvis ønsker å være en del av gjengen på stureplan. Men med fake Dior solbriller og stort gullkjede, rosa billig skjorte + dressjakke på han, og hun med 4 cm utvekst på platinablonde håret samt mulig topp fra superkul, så ble det ikke så flott gitt...

(og begge to var oransjbrun...)

• Liker 4
Skrevet

Jeg både kommer fra og bor på landet, men har omtrent lik stil som deg tipper jeg.

Må si at jeg er imponert over innlegget ditt! Er enig med alt. Bor dog rett utenfor Oslo, nærmere sagt Lillestrøm-området.

• Liker 3
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jøss, tydeligvis ikke mye som IKKE er harry (ref bilder/beskrivelser over). Selv er jeg nok mer "kjedelig" i klesstilen enn harry, bruker stort sett "trygge"/nøytrale klær som olabukse og genser... Men lurer som sagt på hva som ikke er harry iflg folk her...

Selv vil jeg si kvinner med langt, tydelig farget hår (enten det er bleket eller farget veldig mørkt) som henger rett ned, masse sminke og "utfordrende" klær til hverdags, ser litt harry ut, eller kanskje mer "billig"... Liker ikke å tenke dette, så hver gang jeg ser en slik, prøver jeg å overbevise meg selv om at hun sikkert er en flott person som bare har en annen klessmak enn jeg :P

Når det gjelder menn, er sæggebukser, hettegenser, caps osv en sikker "vinner" på dette området...

• Liker 1
Skrevet

Ed Hardy, Superkul, illlusions lignende stil etc er harry.

Jenter (er mest det jeg ser) med mørkt hår under, og bleket oppå.

Vest

Piercing i øyebrynet eller andre steder i ansiktet.

Jack and Jones/Vero Moda klær

Klær med glitter

Fotball logo klær

Tigths som bukse

14cm heter stilethæler

osv osv....

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Jeg synes folk som går i fake klær/sko/annet er ekstremt harry, samt illusjon, superkul osv. Bortsett fra dette er det meste ok, synes folk bør få lov til å gå i det de vil, men jeg har noe essensielt imot fakes og de som viser for mye hud kombinert med for mye sminke...... Ser selvfølgelig ikke bort ifra at noen synes min stil er harry, dette handler om smak og behag, håper ikke jeg gikk for hardt ut mot noen :fred:

Skrevet

Paljetter, leopardmønster, blonder, nagler, skjorte med nagler på kragen og diverse "dritt" på kragen, canada goose jakke, jc sko, hunter støvler, lakkstøvletter som gjerne går over kneet, klær fra superkul og sånne nettsider, hår som er bleket ihjel, oransje brunfarge/ overdrevent solarium/ selvbruning, alt for mye sminke og extensions som er alt for langt i forhold til eget hår/ feil farge/ syntetisk.

• Liker 1
Skrevet

Olsen jentene bommer så sinnsykt innimellom.- De skal ha for at de bruker mye rart, men det er kun skone dems jeg ville hatt i eget klesskap.

Og disse slappe luene skal brennes, folkens...Ser ut som en gjeng slitene narkiser...

fbb821315f89394a1e48ff2397384c4f.jpg

• Liker 1
Skrevet

For trange klær er superharry, og spesielt når du ser at vedkommende har ålt seg inn outfit´en for å være sexy... En kjole fra Illusion kan gå opp flere trinn i harryfaktor på den måten.

Solarium er harry. Ingen med vett i hodet griller seg i solarium lengre. Samme med alt annet av overdreven kroppsfiksing; silikon, restylane, falske vipper, løsnegler. :glare:

• Liker 4
Skrevet

ihelbleket hår med ettervekst. Spesielt om en er litt chubby og ellers litt ustelt.

Med dongribukse og en t-shirt topp som er litt for kort så magen synest. (gjerne i Ed Hardy)

Legger en da på ett par løsunger og kladdete mascara så er det komplett.

Bella21:

Hva går du i da? Joggedress? Dongri og for kort t-skjorte med trykk?

• Liker 1
Skrevet

Ed Hardy, Superkul, illlusions lignende stil etc er harry.

Jenter (er mest det jeg ser) med mørkt hår under, og bleket oppå.

Vest

Piercing i øyebrynet eller andre steder i ansiktet.

Jack and Jones/Vero Moda klær

Klær med glitter

Fotball logo klær

Tigths som bukse

14cm heter stilethæler

osv osv....

Jack and jones og vero moda klær??

Forklar?

• Liker 4
Skrevet

Olsen jentene bommer så sinnsykt innimellom.- De skal ha for at de bruker mye rart, men det er kun skone dems jeg ville hatt i eget klesskap.

Og disse slappe luene skal brennes, folkens...Ser ut som en gjeng slitene narkiser...

fbb821315f89394a1e48ff2397384c4f.jpg

Hehehe..

Jeg elsker virkelig stilen Mary Kate og Ashley hadde i denne perioden. I dag er de ikke like stilsikre hele tiden. Jaja, forskjellig smak :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke klær fra Better Bodies eller andre merker med veldig prangende logoer. Spesielt med sånne påsatte trailer trash-negler til. Synes det er ufattelig tacky.

Anonym poster: d2549517142dfbf7856230a72d5de8f3

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

For ikke å snakke om løshår, løsvipper, falske negler...

• Liker 3
Skrevet

Hipster synes jeg er forferdelig :glare: Her i Norge forbinder jeg det med bondefolk som skal prøve å kle seg fint, men fortsatt skille seg ut som de gjør. Noe som blir harry.

Moods of Norway er harry

• Liker 2
Skrevet

Fransk manikyr

• Liker 2
Skrevet

Når jeg tenker på harry klesstil tenker jeg på...

Gutter:

• Lenker rundt halsen og i bukselommene
  • Saggebukse
  • Piggsveis/fjortissveis

Jenter:

• Alt for mye sminke
  • For mye extensions
  • Masse silikon, oppblåste lepper osv.
  • Nettingklær, topper som er revet opp o.l.
  • Superduperkorte kjoler og skjørt, dyyyype utrigninger

Generelt:

• Overbleket hår, gjerne med ettervekst eller mørkere farge under i kraftig kontrast
  • For mye solarium/brunkrem
  • Ed Hardy
  • Øyenbrynspiercing, monroe-piercing, mange piercinger i øret (noen få kan derimot være pent)
  • Tribal-tatoveringer, delfin-tatoveringer, kinesiske tegn-tatoveringer og klisjéfylte sitat-tatoveringer
  • Billige kopier av dyre merker, med logoen synlig i STORE BOKSTAVER

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...