Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg vakre øyenbryn. Jeg prøver å nappe dem selv, og farge dem, men jeg får ikke det resultatet jeg vil ha.

Fikser du dine egne øyenbryn? Hvordan gjør du det? Eller har vært hos en frisør og gjort det? Jeg tar gjerne imot tips om noen som er flinke på øyenbryn i Oslo!

Legg gjerne ut bilder av dine egne øyenbryn og/eller øyenbryn som du ønsker deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg liker megan fox sine de er nydelige. Kan legge ut bildet av mine etterpå,jeg napper de selv og de er ganske sorte og store.

Endret av muffin26
Skrevet

jeg har en forkjærlighet for rette bryn foran...sånne bollywood-bryn. Jeg har lært meg å fjerne med trå...

eyebrow-threading.jpg

• Liker 1
Gjest Olseen91
Skrevet (endret)

Jeg fikser mine selv. Napper og klipper. Hender jeg vokser litt. Fager de innimellom, og bruker brynskygge når jeg sminker meg :)

post-64220-0-46260900-1364921135_thumb.j

Her er et bilde hvor man ser litt i allefall : -p

Endret av Olseen91
  • Liker 1
Gjest Naria
Skrevet

Jeg går regelmessig til ei som er god med tråd. Har forsøkt å lære meg det selv, men får det aldri like bra til som henne.

Skrevet

I oslo Naria?

Gjest Naria
Skrevet

Nei, dessverre. Men jeg er helt sikker på at det finnes mange flinke i hovedstaden. Håper du får noen tips her. :)

Skrevet

Jeg fikser brynene mine selv.

Gjør egentlig veldig lite med dem. Fjerner hår som er «på villspor», men endrer ikke på brynenes naturlige form. Fyller dem inn med en brun øyenskygge om jeg vil ha dem ekstra markert, men ettersom brynene har en naturlig form som jeg liker og er passe markerte i fargen trenger jeg ikke å være så nøye når jeg gjør det. Bare bruker en tynn og skrå kost og stryker på øyenskyggen til jeg er fornøyd.

Slik ser brynene mine ut uten sminke på.

post-25012-0-16618700-1364921760_thumb.j

Skrevet

Binayi på Jan Thomas Studio:) Forming og farge: 500kr.

Gjest Hvite tulipaner
Skrevet

Her må jeg følge med, ønsker også tips om noen som har kapasitet til å behandle øyenbryn i Oslo. Å oppsøke Jan Thomas studio har jeg hørt ikke er vits i pga milelange ventelister.

Gjest Euforia
Skrevet (endret)

Jeg elsker Megan Fox sine bryn!! De er perfekte. Jeg vokser mine hos hudpleier, napper dem aldri selv, bortsett fra i midten. Har flere ganger vurdert å farge dem, men har aldri gjort det. Tror kanskje mørkere bryn hadde blitt for hardt for ansiktet mitt.

Endret av Euforia
Skrevet

Binayi på Jan Thomas Studio har ingen venteliste:-) Det er bare Fred Hamelten som har det. Jeg har fått time til Binayi dagen etter/to dager etter når jeg har ringt og bestilt.

Skrevet (endret)

Her må jeg følge med, ønsker også tips om noen som har kapasitet til å behandle øyenbryn i Oslo. Å oppsøke Jan Thomas studio har jeg hørt ikke er vits i pga milelange ventelister.

Anna hos JoJo & Friends er utrolig flink! I mine øyne den beste i Oslo på bryn og vipper, det er også rimelig enkelt å få time. Men hun har visst blitt ganske stor på veldig kort tid så ikke alltid man kan få time samme dag. Prisen er 500.

Endret av Silje1986
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtter hun over her, Anna er kjempe flink og koselig.

Vært hos Tina(?) på hud og hår klinikken og hos Fred Hamelten men ikke vært så fornøyd som nå.

Så Anna anbefales fra min side også.

Anonym poster: 22869d18e3601defeaf8d4792c4212ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...