AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter en foundation som gir et naturlig resultat og ikke føles for tungt. Tenker også å skaffe meg en concealer i samme slengen, så er fint om noen kan anbefale en som kan passe min hud. Huden min: Jeg er brun, mellombrun. Tror jeg har fet hud som er noe oljete. Har en del uren hud, med kvisearr/kviser spesielt i kinnene. Har også mørke ringer under øynene, som er brun-lilla-farget. Har en grovere hudtype, er ikke sånn glatt og fin akkurat. Har noen kriterier, til foundation: - må dekke urenheter og gi jevnere hud - må se naturlig ut, ikke gi "maskeeffekt" slik at det ser oversminket ut - holde seg gjennom dagen, ikke bare "smelte av" etter noen timer - må ikke se "grå ut", har ofte det problemet -riktig farge! (vanskelig å få en som matcher meg helt). Concealeren må dekke urenhetene og også passe min hudtype. Burde jeg ha separat til under øyne og til kvisearr? Noen tips? Har sett og undersøkt litt på disse, foundation: Max factor xperience foundation: http://www.google.no...Q9QEwAg&dur=597 Loreal true match foundation: http://images.search...9&start=0&pos=5 Noen erfaringer med disse? Tips til andre som kan passe meg? Er ganske uerfaren på dette området, så trenger virkelig tips! Tenker å kjøpe sånne merker som man finner i de vanligste butikkene, som hm osv, som dere ser. Takker for alle tips! Anonym poster: e78517bca95128fb0c98096a0192c253 Anonym poster: e78517bca95128fb0c98096a0192c253
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Ingen?? Anonym poster: e78517bca95128fb0c98096a0192c253
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Jeg er veldig fornøyd med diorskin forever sin concealer den funker fint både under øynene og i resten av ansiktet. Viss du har fet hud, og samtidig trenger litt å dekke, vil jeg anbefale deg glo minerals pressed base. Den er helt suveren for fet hud! Anonym poster: 2ddf3e391d8dcf8fdd815aeefec63b91
yes2yes Skrevet 2. april 2013 #4 Skrevet 2. april 2013 Bobbi Brown hadde en foundation for fet hud om jeg ikke husker helt feil. Foundationene hans er generelt suverene i mine øyne, og man merker virkelig ikke at man har noe på. Men så er nok prisklassen noe dyrere enn det man finner i de vanlige kjedebutikkene. Av de i vanlige butikker anbefaler jeg nok Loreal True Match eller Loreal Lumi Magique. Finner du en mer seriøs butikk som fokuserer på kosmetikk, bør de tilby deg en 'farge-test' for å se hvilken nyanse av produktene du passer best. Hos meg tok hun flere linjer av farger med litt ulik nyanse på ansiktet mitt, og jeg fikk vurdere hvem jeg ønsket og kjøpte alle produktene deretter.
Gjest Nanne70 Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Sånn som du beskriver huden din, tror jeg ikke at du vil oppnå de resultatene du ønsker med kosmetikk fra "billigmerker". Når det er sagt, tror jeg Max Factor er bedre enn L'Oreal. Kanskje du kan be om prøver på produktene så du får testet ut hvordan de fungerer? Jeg tror dessuten at du kan forbedre hudtilstanden din mye med riktig hudpleie.
MissCoverdale Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Prøv merker som er mer naturlige. For eksempel Inika, Korres, div. mineralsminke. Testet noe lignende tidligere? Jeg får urenheter av alt fra L'Oréal, apotekgreier til Chanel og dior. Og må dermed bruke andre typer sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå