Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en gutt, litt av og på i halvannet år. Dette er en fyr med vond bagasje. Utroskap og påfølgende samlivsbrudd med barn inni bildet.

Alt dette har gjort at han ikke tør å føle noe for noen. Redd for å miste og bli såret igjen.

Hva gjør jeg? Glemmer han? Venter? Jeg har følelser, desverre..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger å arbeide med seg selv og sine problemer, som forståelig nok kan ta sin tid, og hvor lenge er du villig til å vente? Jeg synes du bør gå videre.

Gjest Chloè
Skrevet

Når skjedde dette? Hvor gammelt er barnet?

Gjest Gjest
Skrevet

Det skjedde for rundt 3 år siden.. barnet er 5. Sier han ikke vil miste kontakt med meg, men ikke kan ta det videre nå for han føler seg død følelsesmessig. Har som sagt truffet han i over ett år, og kommer ingen vei.. føler jeg bør glemme han :(

Skrevet

Du sier at du ikke kommer noen vei med ham. Da bør du virkelig gripe muligheten til å treffe en som blir glad i deg og vil være sammen med deg..

• Liker 4
Skrevet

Det tror jeg du gjør klokt i. Hvis han mot formodning skulle velge deg, vil bagasjen hele tiden spøke i bakgrunnen, og uskyldige ting du sier og gjør kan oppfattes negativt fordi han vil projisere episoder og småplukk med eksen over på deg. Blir som å labbe til låra i våt snø...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det tror jeg du gjør klokt i. Hvis han mot formodning skulle velge deg, vil bagasjen hele tiden spøke i bakgrunnen, og uskyldige ting du sier og gjør kan oppfattes negativt fordi han vil projisere episoder og småplukk med eksen over på deg. Blir som å labbe til låra i våt snø...

så pga denne bagasjen så fortjener ikke han å finne kjærligheten på nytt?
Skrevet (endret)
Joda, men dette er noe han må bearbeide og få på avstand. Ingen grunn til at hun skal være forsøksobjektet. Hun fortjener kjærlighet og lykke hun også.

Uansett er bagasjeovervekt ikke akkurat noe en bør oppsøke om det kan unngås. Enten en liker det eller ei, preger det folk, og hvordan de oppfatter og oppfører seg mot de rundt seg.

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Skrevet

Selvsagt gjør han det. Men TS fortjener også bedre enn å sitte der og kaste bort tid på en som selv sier at han ikke på noen som helst måte er klar for et forhold. Det kan jo hende at de finner tilbake til hverandre senere en gang - hvem vet? Det er hvertfall ingen grunn til å la andre muligheter gå fra seg, og dét for en som ikke vet hva han vil, eller om han egentlig vil noe som helst.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon.. Men vi har barn begge to..

Jeg har valgt å gi ham tid, selv om jeg i perioder lurer mye på om det er rett eller ikke

Jeg har forsøkt å gå videre. Da ble han sjalu, og ville ha meg tilbake. Han har dumpet meg, og angret etter noen dager... Og slik går dagene...

Jeg har dessverre ingen råd til deg. :hug:

Skrevet

Ts. Her...

Jeg har nå tatt det steget å slettet han på facebook. Mesteparten av vår kommunikasjon har foregått der i det siste. Kjenner at det er trist å ikke kunne småprate der. Men også litt deilig å slippe konstante påminnelser av han.

Vi har "gjort det slutt" tidligere også, men han har kommet tilbake og sagt han savnet meg. Selv om det ikke har ført til noe.

Jeg håper at han bearbeider følelsene etter bruddet med eks, og tar seg selv på alvor. Han er nok en jeg kunne ha ventet på. Men det sliter meg ut, og gjør meg trist og lei. Derfor velger jeg å kutte han ut. Jeg tror at jeg fortjener en som vil elske meg, og bruke tid sammen med meg! Men det var en vond avgjørelse å ta... Takk for støtte :) tar gjerne i mot flere råd og erfaringer rundt dette problemet! :)

AnonymBruker
Skrevet

han er nok ikke over eksen siden han snakker om at han ikke tør å ha følelser. Det er jo veldig urettferdig for deg at han skal ha deg som ekstra når han sørger over eksen sin fremdeles. Du sier jo deg villig til å være rebound.

Anonym poster: e9df1cf351e0a0dd67bc70c53ed2b9f8

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Men i alle dager.... er da vel ingen av oss som går gjennom livet uten noen skrubbsår... Enten får han satse, eller la være... hjelper aldri å være tålmodig med slike.

Skrevet

Jeg angrer sååå på at jeg slettet han på fb... Teit å legge han til igjen? :(((

Ts...

AnonymBruker
Skrevet

ja . gå uten han. han vil ha exsen sin tilbake og ikke deg. du er bare rebound når han føler seg ensom. Ha litt selvrespekt!

Anonym poster: e9df1cf351e0a0dd67bc70c53ed2b9f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier han om forholdet til exen da? Er han fortsatt følelsemessig knyttet til henne? Har han flere barn?Mitt råd er å la han gå... dette er ikke noe å bygge ett forhold på..

Anonym poster: 588405565eff1df45b25a9883b58a4fe

Skrevet

Han sier at han ikke ønsker seg tilbake dit, hun har gått videre med ny samboer og baby. Vet ikke om han har følelser for henne. Bare at han er livredd for å oppleve et brudd igjen, og derfor greier han ikke å forelske seg på ny...

Skrevet

Hadde han elsket deg så mye at han var livredd for å miste deg så ville han jo ha blitt seriøs med deg selv om han er redd. Jeg ville anta at han ikke er helt over sviket med utroskapen, og at det er bedre å kutte han ut nå før du får enda mer vondt. Du har jo holdt på med han kjempe lenge allerede uten at noe har skjedd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...