Thomasine Skrevet 28. mars 2004 #1 Skrevet 28. mars 2004 Gikk glipp av dagens episode av Everwood... :-( Har prøvd å finne ut om den går i reprise, men kan ikke se at den gjør det...?! :-( Noen som så dagens, og kan fortelle hva som skjedde??!! :-) Synes denne serien er så koselig, jeg... :oops: :-)
Gjest Moonshadow Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Jeg så det men husker ikke hva som skjedde :oops: Satt her inne samtidig..
liv Skrevet 28. mars 2004 #3 Skrevet 28. mars 2004 satt her samtidigmen fikk med meg at det var ei gruveulykke og ei fikk livmoren ødelagt. Det var typisk ettersom de prøvde å bli gravide.
Windy Skrevet 28. mars 2004 #4 Skrevet 28. mars 2004 Vi fikk også se en myk side av Dr. Abbot (husker ikke fornavnet hans), som ville gjøre alt for å redde naboen sin som jobbet i gruva. :-) Beau Bridges og James Earl Jones var gjesteskuespillere, det var jo litt morsomt da! Men ingenting skjedde som har noe å si for historien rundt "hovedpersonene".
Thomasine Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2004 Takk for oppdateringene!!! :bukke: ...man trenger ikke reprise når man har KG... hi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå