Gjest blomkvisten Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Kunn gjerne likt med å høre deres aprilsnarrer for dagen, og om personene dere narret gikk på de? :-) Selv har jeg lurt venninnen min å sa at jeg var forelsket i typen hennes, hun tok flatt av! Haha.. Så sendte jeg en melding da til moren min om at jeg var gravid (Jeg er 19), hun gikk også rett på og fikk heilt panikk. Hahaha, morsomt :-) 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Ingen så langt her heller.. Anonym poster: 6240e28a812cc3c73e05cf642ec29c91
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Jeg står nå som i et forhold på Facebook, det morsomme er at folk tror det er aprilsnarr Anonym poster: fd6377f5aa158c11be1a680fb8a05dae 4
Gjest Bond Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 irriterer vettet av meg at det er påske og ikke vanlig arbeidsdag, vi hadde nemlig noen morsomme planer for å tulle litt med sjefene. Argh!
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 jeg tror folk sliter litt med min aprilsnar 1
Gjest uAnonymbruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 (endret) Sendte melding til en fyr og sa jeg hadde gitt ham klamydia. Han ble pissesur og jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal si aprilsnarr nå, eller etter han har ringt rundt til alle damene sine jo, også har jeg sagt til lillesøsteren min at jeg har tatt opp lån i navnet hennes, og sagt til mamma at jeg har fyrt opp bål i hagen. Ikke like spennende, men de er sure. Endret 1. april 2013 av uAnonymbruker 4
Gjest Inggolf Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Mamma har bestandig hatt "panikk" for at broren min eller jeg flytter langt vekk fra henne, spesielt til et annet land. Hun er nemlig veldig avhengig av oss. Så da benyttet jeg aprilspøken idag til å si til henne at jeg har søkt og kommet inn for å ta et semester i utlandet. På Cuba. Heheee, jeg så rimlig godt på henne at hun prøvde så godt hun kunne å late som at hun gledet seg på mine vegne, men det skuespillet var ikke mye å skryte av.. Men samvittigheten tok så altfor fort overhånd, så jeg sa desverre for fort at det bare var en aprilspøk! Da letta hun faktisk et par cm opp fra bakken 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 Jeg var på en restaurant her i Rodos by i går, og klokka ble over tolv, så før jeg gikk, sa jeg til Kostas (en av sjefene): - Jeg leste på nettet at Akropolis i Lindos er blitt solgt til en russisk millionær. Vet du noe om det? - Hva? Nei, det har jeg ikke hørt noe om. - Men tror du det kan stemme? - Ja, det er vel ikke utenkelig. I ettertid ser jeg at spøken hadde vært mye bedre om jeg bare hadde gått uten å si noe mer, men jeg er nesten litt for godhjerta, så jeg avslørte at det bare var tull før jeg sa kalinikhta og gikk hjem. Anonym poster: b25feca7b1af98767bc2e8e296dcfdc5
Jolene Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 Ingen eller blitt lurt av noen. Det mest idiotiske jeg ser er damer som tuller på seg en graviditet, folk som sier de har slått opp/forlovet seg og slikt. Spøker skal være morsomme, ikke slemme eller tragiske. 1
skruf Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 Har ikke lurt noen:) Men minstejenta har hatt sine prosjekter siden hun sto opp i morges.....hun har knytt igjen dører, teipet igjen kraner (så vannspruten har stått i taket), prompeputer under stolputer, og hun ringte morfaren sin og sa at hun hadde brukket beinet. Ordet "aprilsnarr" har blitt ropt ut endel ganger idag kan man si 7
fruBeist Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Jeg lurte folk til å tro at jeg hadde ramla i trappa og slått på meg blåveis. Et lite redigert bilde på Facebook og folk gikk på 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Hadde lyst å skrive på Facebook at jeg er gravid, siden jeg faktisk er gravid, og da hadde det jo ikke vært en aprilspøk, men jeg syns jeg er for kort på vei til å kringkaste det sånn og har ikke fortalt det til familien ennå. Men er jo sikkert få som hadde trudd på det. Isteden så endret jeg statusen min til gift og ingen falt for den, og det hadde jeg ikke regnet med heller. Men i fjor gjorde jeg det samme og fikk flere gratulasjoner og mld om jeg virkelig hadde giftet meg!! Året før skrev jeg at jeg skulle flytte til København og flere trudde på det, spesielt ei tante som tok helt av av glede fordi det hørtes så spennende ut, hun ble ganske lei seg når hun fikk vite at det ikke er sant. Anonym poster: cf8d814c2202e32bf630e61618ac747f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 Sendte melding til en fyr og sa jeg hadde gitt ham klamydia. Han ble pissesur og jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal si aprilsnarr nå, eller etter han har ringt rundt til alle damene sine Råttent gjort om du ikke sier noe i kveld, jeg hadde kuttet ut vennskapet om jeg var han hvis du ikke avslørte narringen i kveld. Anonym poster: cf8d814c2202e32bf630e61618ac747f
Gjest uAnonymbruker Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 Råttent gjort om du ikke sier noe i kveld, jeg hadde kuttet ut vennskapet om jeg var han hvis du ikke avslørte narringen i kveld. Anonym poster: cf8d814c2202e32bf630e61618ac747f vi er ikke venner, han er et rævhøl, så jeg bryr meg minimalt. Men kommer jo selvfølgelig til å si aprilsnarr iløpet av kvelden, ellers blir det regnet som en kjip løgn, og ikke et kjipt narr 1
Gjest Inggolf Skrevet 2. april 2013 #16 Skrevet 2. april 2013 vi er ikke venner, han er et rævhøl, så jeg bryr meg minimalt. Men kommer jo selvfølgelig til å si aprilsnarr iløpet av kvelden, ellers blir det regnet som en kjip løgn, og ikke et kjipt narr fortell hvordan det gikk da uAnonymbruker! Ble`in sinna? *venter i spenning!*
Gjest uAnonymbruker Skrevet 2. april 2013 #17 Skrevet 2. april 2013 fortell hvordan det gikk da uAnonymbruker! Ble`in sinna? *venter i spenning!* Jeg har ikke hørt noe mere, så regner med han har brukt natta på å ringe rundt til alle damene og brøle aprilsnarr. Ventet så godt oppi midnatt som mulig med å si ifra
Orchideae Skrevet 4. april 2013 #18 Skrevet 4. april 2013 (endret) Hadde lyst å skrive på Facebook at jeg er gravid, siden jeg faktisk er gravid, og da hadde det jo ikke vært en aprilspøk, men jeg syns jeg er for kort på vei til å kringkaste det sånn og har ikke fortalt det til familien ennå. Men er jo sikkert få som hadde trudd på det. Isteden så endret jeg statusen min til gift og ingen falt for den, og det hadde jeg ikke regnet med heller. Men i fjor gjorde jeg det samme og fikk flere gratulasjoner og mld om jeg virkelig hadde giftet meg!! Året før skrev jeg at jeg skulle flytte til København og flere trudde på det, spesielt ei tante som tok helt av av glede fordi det hørtes så spennende ut, hun ble ganske lei seg når hun fikk vite at det ikke er sant. Anonym poster: cf8d814c2202e32bf630e61618ac747f Jeg annonserte graviditeten min 1. April i fjord. Var noen som ble litt skeptiske ja. Endret 4. april 2013 av Orchideae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå