Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mann22
Skrevet

Hei.

Tenkte å poste dette her siden det er et tema man ikke har så veldig lyst å snakke om til alle kjente, men mer en plass der man kan få hjelp å gode råd.

For tre månder siden begynte jeg å date en veldig trivelig jente. Hun var snill, grei og det virket som det moralske kompasset var på plass. Jeg syntes hun var kjempebra.

Alt var supet! Hun sa hun var sikkelig gla i meg, likte meg godt og jeg tilbake. Stolte 100% på jenta. Tenkte aldrig tanken på at hun var villig til å gjøre noe som kunne såret meg. For det kunne jo ikke falle meg inn å gjøre noe som såret henne heller. Jeg fra min side tenkte ikke på utroskap engang, fordi det har likksom aldrig vært et dilemma i min værden og trudde heller aldrig det kom til å bli det.

Men den gang ei, der to jeg sikkelig feil git. Når jeg no var hjemme på påskeferie og hun var i byen (Kunne ikke komme på besøk til meg pga jobb) Trudde jo på det da, men no begynner det å skurre litt kjenner jeg.

Hun sente meg en melding, på den meldinga sto det: Vi må åprate.

Jeg tenkte: waaat hva er det her. For noen timer siden sa hun at hun savnet meg og på natta hadde hun skrevet at hun savnet meg å ville knulle og mer til. Så jeg trudde jo alt var i sin skjønneste orden før den meldinga tikket inn.

Da sa hun at hun hadde noe hun ville si, hun var veldig lei seg for det som hadde skjedd. Men hun hadde no uansett drokke veldig mye og klinet med en gutt på dansegulvet. Etter det inså hun at hun var så full så hun bestemte seg får å dra hjem. Hun dro til bussen, men bussen viste seg å ikke gå den dagen siden det var påskeaften. Kjipt d da.. men Hei, her dukker en av hennes gamle X-er opp. Hun bestemme seg for å slå følge med han heim. han spør om hun vil bli med inn, hun svarer ja, selv om hun ikke bor så langt unna. hun sa hun frøys og datt veldig mye, så hun tenkte sikkert at det va en god ide. Hun satt seg i stolen, sovnet og våknet igjen. derretter fant hun ut at hun skulle gå inn og legge seg hos han. Gjor det og sovnet. Hun sa de ikke hadde sex.

Så hadde hun våknet og alt var helt jævlig...

Var jo veldig tøft og positivt av henne at hun sa ifra, men jeg vet rett og slett ikke va jeg skal si. Jeg er helt sjokka. Hun sendte meg en lang melding der det sto at hun var veldig gla i meg og skjønte at hun hadde gjort nåkka veldig fælt.

Meldinga hun skrev: Jeg er så lei meg for hva jeg har gjort. jeg vil bare at du virkelig skal vite det uansett ka du tænke om meg og sånn. og at jeg syns du er dritflott og jeg liker det deg så godt og jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart å gjort det her. hadde aldrig trudd det ble og skje. og eg vil aldrig være borti og gjøre noe sånt igjen. hele meg er bare krøll og du treng ikke svare på denna meldinga før du finn ut ka du tenke og sånn.

I tilegg pratet vi i to timer og 20 minutter på telefon, der hun sa hvor fælt hun hadde det. Skjønner jenta godt, ho har jo drette seg loddrett ut..

Så mitt spørsmål til dere er: Hva ville dere gjort, vet jo at til syvende og sist er det jeg som må ta en avgjørelse her, men det er ikke lett å gjøre det alene. Er veldig trist, sur og bitter. Fordi jeg likte jenta veldig godt, men no vet jeg ikke helt va jeg føler. Er litt satt ut på en måte...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns egentlig ikke dette hørtes så ille ut. Det verste som skjedde, i forhold til utroskap, var jo at hun klina med en fyr på byen. Dette skjønte hun jo selv at var feil og bestemte seg for å dra hjem da hun hadde fått for mye drikke og tok dårlige valg. Ikke noe bra at hun ble med eksen heller, og spesielt ikke at de sov i samme seng, men som hun sier så skjedde det jo ikke noe der - og hun våkna opp og følte seg helt jævlig - og det sier jo litt.

Jeg skjønner godt at du føler deg såra, og ja hun har absolutt sviktet her, men med hennes reaksjon så hadde i alle fall jeg vært villig til å gi det en sjanse videre. Hun er ærlig og legger seg helt flat, og det er helt tydelig at hun angrer på at hun gjorde som hun gjorde. Men du vet jo selvfølgelig best selv hva du kan tilgi, men med tanke på både det som faktisk skjedde/ikke skjedde og hennes reaksjon så syns jeg kanskje det skal kunne jobbes med?

Anonym poster: 07fa91d4d537519ce1664610c73e8e2f

Skrevet

Tenk om folk hadde drekki og festa mindre, sier jeg.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Tenk om folk hadde drekki og festa mindre, sier jeg.

Syns du alltid har så fine og gode og fornuftige kommentarer du, Steinar40 :-)
Gjest Mann22
Skrevet

TS:

Takker for svar!

Når man ressonerer seg gjennom kvelden hennes, blir jeg bare helt satt ut. Selv om hun sier hun ikke hadde sex med x-en sin er det jo ganske sykt at det er mulig og gjøre noe sånt. Kline/rote på byen så såve over hos x-en. Enten har hun tenkt at jeg ikke eksisterte, glømt meg av på et vis. Eller så er ho bare en ganske så syk/slem person...

Også pluss at dette skjedde veldig tilig i forholde, da skal man jo være nyforelsket og det som mere er.. Nei, jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre! Hvordan blir hun foreksempel og oppføre seg om 4-5år fram i tiden, der er ikke godt å si nå.

Føler meg faktisk litt brukt....

Skrevet

Syns du alltid har så fine og gode og fornuftige kommentarer du, Steinar40 :-)

Takk :) Men når man har oppnådd min alder (40 ++++) så hadde det jo vært direkte skammelig å ikke ha oppnådd litt fornuft; selv om mange i min alder ikke er altfor fornuftige tydeligvis.

Gjest Naria
Skrevet

Hvis man ikke en gang klarer å være tro når man liksom skal være nyforelska er det ikke håp. Jeg hadde droppet henne.

Skrevet

TS:

Takker for svar!

Når man ressonerer seg gjennom kvelden hennes, blir jeg bare helt satt ut. Selv om hun sier hun ikke hadde sex med x-en sin er det jo ganske sykt at det er mulig og gjøre noe sånt. Kline/rote på byen så såve over hos x-en. Enten har hun tenkt at jeg ikke eksisterte, glømt meg av på et vis. Eller så er ho bare en ganske så syk/slem person...

Også pluss at dette skjedde veldig tilig i forholde, da skal man jo være nyforelsket og det som mere er.. Nei, jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre! Hvordan blir hun foreksempel og oppføre seg om 4-5år fram i tiden, der er ikke godt å si nå.

Føler meg faktisk litt brukt....

Du må nok være forberedt på en viss turbulens hvis det ikke er lenge siden hun avslutta med eksen.

Men du kan jo gi henne en ny sjanse. De fleste fortjener det når det trolig ikke har skjedd noe gravalvorlig egentlig.

Skrevet

Takk :) Men når man har oppnådd min alder (40 ++++) så hadde det jo vært direkte skammelig å ikke ha oppnådd litt fornuft; selv om mange i min alder ikke er altfor fornuftige tydeligvis.

Ikke alle som er fornuftige i din alder... Men bra NOEN er det. Og du er en av dem, trenger slike som deg her inne :smilyblomst:
Gjest Mann22
Skrevet

TS:

Hun sier hun ikke gjorde noe med x-en sin, men vet nå ikke helt hva jeg skal tro. Men er vell sikkert fordi jeg er ganske lei meg.

Hadde jo sikkelige planer om hva vi sku gjøre når eg kom hjem fra ferien, jeg gledet meg mye! Skulle virkelig kose med henne, gi henne sååå sykt bra sex, lage mat og rett og slett bare være ilag med ho sånn som før. Men nå føler jeg likksom ikke den samme sterke gnisten til å gidde å gjøre noe som helst, ganske rart at ting kan endre seg så fort.

Skrevet

TS:

Hun sier hun ikke gjorde noe med x-en sin, men vet nå ikke helt hva jeg skal tro. Men er vell sikkert fordi jeg er ganske lei meg.

Hadde jo sikkelige planer om hva vi sku gjøre når eg kom hjem fra ferien, jeg gledet meg mye! Skulle virkelig kose med henne, gi henne sååå sykt bra sex, lage mat og rett og slett bare være ilag med ho sånn som før. Men nå føler jeg likksom ikke den samme sterke gnisten til å gidde å gjøre noe som helst, ganske rart at ting kan endre seg så fort.

Det første dere bør gjøre er nok å ta en skikkelig prat om alt sammen. Sånn er menneskelige relasjoner.

Gjest Mann22
Skrevet

Tak

Det første dere bør gjøre er nok å ta en skikkelig prat om alt sammen. Sånn er menneskelige relasjoner.

Takker for tips Steinar40.

Hun kommer på besøk nå i kveld, så vi får se hva som skjer videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...