Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #1 Del Skrevet 28. mars 2004 Noen som vet hvordan og når denne evt. er? Fredags kveld (dag 23 i syklusen) oppdaget jeg litt blod på papiret ved toalettbesøk, dette fortsatt utover lørdag. Ikke mye, bare litt rødt på papiret + litt brun/rosa utflod. I dag søndag ingenting. Venter ikke mensen før på torsdag/fredag og mine PMS er som vanlig (ømme bryster, stiknniger i lysken og litt luft). Rare greier! Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 28. mars 2004 #2 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg hadde festeblødning da jeg var gravid - den kom 6/7 dager etter antatt befruktning og varte i et døgn. Det var lyserosa utflod bare, ingenting mer enn det. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #3 Del Skrevet 29. mars 2004 Takk for svar! Da får jeg vente i spenning og se om mensen dukker opp i løpet av uken.....har bestemt meg for ikke å teste før evt på lørdag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 29. mars 2004 #4 Del Skrevet 29. mars 2004 Lykke til!!! Hold oss underrettet da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #5 Del Skrevet 1. april 2004 I går kom mensen - 2 dager før forventet. Så den lille blødningen var nok ingen festeblødning desverre! Bedre lykke neste måned!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 1. april 2004 #6 Del Skrevet 1. april 2004 Det ordner seg - før eller siden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå