Yesterday Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg holder på å hekle et babyteppe av ullgarn og syns at det blir litt for stivt, men kommer til å bruke det. Jeg har tenkt å hekle et til men vil ha et garn som gjør at det blir veldig mykt. Har aldri heklet/strikket med babygarn, anbefaler dere det? Eller annet garn?
Gjest Daenerys Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Ja, merinoull (som babygarn oftest er) anbefales Kjempemykt, varmt, og klør ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Jeg kjøpte garn på TGR (butikk i Oslo) til 10 kr. Den er super myk! De hadde flere ulike farger av den. Anonym poster: 8d8b985a059eb89fd2dffb91a6099c03
Gjest pysepusen Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Vi lager de fleste teppene i dette garnet til lillesnupp nå Mye mykere enn merinoull til og med!
Yesterday Skrevet 1. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2013 Jeg kjøpte garn på TGR (butikk i Oslo) til 10 kr. Den er super myk! De hadde flere ulike farger av den. Anonym poster: 8d8b985a059eb89fd2dffb91a6099c03 Som de fleste nordmenn så bor jeg ikke i Oslo Bor nordpå. Vi lager de fleste teppene i dette garnet til lillesnupp nå Mye mykere enn merinoull til og med! Takk skal sjekke det og ut!
Gjest Olseen91 Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Alpaca soft fra Nille er veeeldig godt og mykt:)
Yesterday Skrevet 2. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2013 Vurderer faktisk Nille eller Europris pga har lite penger for tiden, og vil trenge sikkert minst 6 garnnøster. Men skal komme meg inn til byen en dag jeg har fri og sjekke ut Husfliden Trur de har Drops. Har også tenkt å hekle et par babyluer.
Strikkedilla Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 Drops merino extra fine!❤elsker det garnet. Har strikket og heklet både kjoler og tepper i det, holder veldig bra i vask og er slitesterkt. Masse fine farger og supermykt!
tratrins Skrevet 3. april 2013 #11 Skrevet 3. april 2013 Strikkenett.no har masse utvalg i Drops-garn, og det er ikke så dyrt der heller! Det har blitt min eminente plass å handle garn på Drops Paris er et veldig mykt og deilig bomullsgarn, men jeg vet ikke hvor tykt du er på jakt etter? Jeg bruker nål 3,5, men du kan sikkert bruke 4 eller opp til 5 til det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå