Gå til innhold

anmelde heksa!?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Janne
Skrevet

min x-veninde har sent falsk melding til barnevernet . jeg VET at hun har hjort det fordet hun vil hevne seg på meg . den heksa prøver å få en sak mellom meg å hun til å gå ut over barna mine !! å til å med et av barna til huns egen mann !!!

hva bør jeg gjore nå . kan jeg anmelde hun . eller kan jeg ta hevn ved å senne melding på hun også .

åååååå jeg er så rasende sint .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er sint, hadde jeg vært også, men spørs vel om du har noe grunnlag å anmelde henne på. Blir jo litt vanskelig å bevise...?

AnonymBruker
Skrevet

Det lureste: Ikke gjør noen ting. Pust med magen.

Det som frister: Anmeld henne for falske annklager.

Anonym poster: 61184c2373e471f0e1d07b9d3d4c57a2

• Liker 8
Gjest Janne
Skrevet

jeg har melding fra hun på phonen min at hun har meldt meg . det er vell bevis nokk ???

fan for en drit bitsj som gjør no sånt mot barna mine bare for at jeg å xen hadde en glipp . vi har jo et barn sammen får fan !!!!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Hva slags glipp?

Hvis det bare er løgn, så er det jo ingenting å bekymre seg for?

Anonym poster: 2921f1c556bf0ae0b939b9b9b832d626

Skrevet

Jeg tror det beste er å ikke gjøre noe, bare fortsett med å være en god mor for barna dine. Å si ifra til barnevernet er ikke å anmelde; om de mener at hun bevisst utnytter barnevernet så er det nok opp til de å ta tak i det. Om hun derimot setter frem falske anklager mot deg til politiet, så ville jeg anmeldt henne for falske anklager. Slett mobilnr., ikke ta kontakt med henne overhodet, spar på alt du har som skriftlig bevis, og se det an.

Gjest Janne
Skrevet

glipp som i at jeg og xen hadde oss . ja hun er gift med han nå . men jeg advarte hun mot han da jeg fant ut at de var bynt å date . at han er en utro drittsekk .

TS

Skrevet

jeg har melding fra hun på phonen min at hun har meldt meg . det er vell bevis nokk ???

TS

Det er ikke sikkert hun har anmeldt deg selv om hun har sendt deg en melding om det. Hun kan ha sendt deg meldingen bare for å skremme deg. Hadde du virkelig blitt nmeldt, ville hun ikke trengt å si fra til deg, ville hun vel?

Nei, vent og se. Har du blitt anmeldt og politiet eller BV tar det alvorlig, blir du kontaktet. Mest sansynlig så vil du ikke høre noe som helst.

Gjest Blubberella
Skrevet

glipp som i at jeg og xen hadde oss . ja hun er gift med han nå . men jeg advarte hun mot han da jeg fant ut at de var bynt å date . at han er en utro drittsekk .

TS

Så du advarte henne først og så hadde du sex med ham og beviste at du også var en smule upålitelig?

Hvis hun har meldt deg til barnevernet så har hun tråkket over streken, men jeg tror du heller burde ta en prat med henne heller enn å blande inn politiet. Barnevernet finner fort nok ut at det er en grunnløs beskyldning dersom ungene dine har det bra, og da har du ingenting å frykte. Men dere har tydeligvis mye å ta tak i, begge to.

Gjest Vampen
Skrevet

Dere burder lære dere å krangle uten å sløse med det offentliges ressurser.

• Liker 14
Gjest Cevita
Skrevet

Pust med magen og ikke gjør noe mens du er så sint som du er nå.

• Liker 1
Skrevet

Haha må være den dårligste aprilspøken jeg har lest!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Haha må være den dårligste aprilspøken jeg har lest!

Ja jeg og tenkte dette måtte være tull. Er ganske åpenbart når TS med vilje skriver som en seksåring med masse, masse skrivefeil, for å høres dum og trashy ut med vilje.
  • Liker 4
Gjest Blubberella
Skrevet

Kan godt hende det er en aprilspøk, men man blir jo litt avstumpet av å være på Kåge og slutter etterhvert å reagere på dårlig rettskrivning og rare uttalelser :rolleyes:

• Liker 3
Gjest Elseby13
Skrevet

Ts skriver ikke et eneste ord korrekt, flere av skrivefeilene er påtatte. I tillegg virker hun billig og uintelligent. Enten er det aprilspøk eller så sendte venninnen bekymrimgsmelding med god grunn.

Man anmelder ikke folk til barnevernet, man sender bekymringsmelding.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å lese hva fy skriver????!

Skrevet (endret)

Jeg har opplevd det samme selv. Jeg ble uvenner med halvsøstra mi og da anmeldte hun meg til barnevernet. Eller som det heter å sende bekymringsmelding til barnevernet. Det var ikke bare bare nei. De kontaktet både skole og barnehage og snakket med dem for å innhente diverse informasjon. Mannen min og jeg måtte møte en gjeng med folk på barnevernskontoret og de spurte altfor mange veldig personlige spørsmål. Og deretter kom de hjem på "besøk" til oss der alle tre barna var tilstede og spurte spørsmål, og hele greia var pinlig, opprørende og nå vet jo omtrent alle i byggefeltet der at vi har vært under tilsyn av barnevernet. Og så står det på masse papirer i kommunen og dette kommer nok til å følge oss oppigjennom årene på måter jeg ikke kan engang innbille meg akkurat nå. Det er veldig destruktivt å anmelde noen til barnevernet. Det er skikkelig dårlig gjort. Jeg har ikke kontakt med henne lenger.

Endret av Katine_73
AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg opplevde at en el annen (jeg husker ikke hvem) sendte en bekymringsmelding til barnevernet, ungen var ca 1 år. Barnevernet innkalt dem og hadde et hjemmebesøk, og henla saken, de fant ikke noe galt. Så det trenger ikke bli så ille.

MEN TS tenk på deg selv og ditt/dine barn, husk å oppfør deg normalt og hyggelig i all kontakt med barnevernet, ikke vær i forsvarsposisjon med en gang, det kan slå negativt ut. Vis dem at de er ingen grunn til bekymring, hvis det ikke er det. Det kan jo også hende at hun bare tuller med deg for å skremme deg, at hun ikke har hatt noe kontakt med barnevernet.

Anonym poster: 5433950c836eda525ad67ab541b24978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...