Gå til innhold

førskolelærerutdanning

janneoggutta

Anbefalte innlegg

hei, jeg er for tiden i permisjon med min minste sønn, jeg er etter planen ferdig førskolelærer til våren, men behøver litt hjelp av noen snille førskolelærere/ assistenter

planen var at jeg egentlig skulle levert inn bachlor oppgaven min like etter sønnen min ble født på slutten av semesteret i fjor. pga mye plager og sykdom like før

termin og etterfødsel og at min sønn var syk da han ble født, fikk jeg ikke tid til å skrive ferdig og jeg tok derfor permisjon et år for å få god tid til å skrive og lese til de

siste eksamenene. nå har skolen endret studiemønsteret og bachloren skal inn om ca 1 mnd. samtidig har min pc blitt angrepet av virus og alt av intervjuer og ting mangler.

derfor må jeg nå så fort som mulig få gjort nye intervjuer og skrevet ferdig oppgven. i løpet av påsken har jeg skrevet ned litt på teoridel og metode da dette ikke trenger å lnyttes direkte til det jeg

får ut av intervjuene. jeg skal skrive om assistentrollen i bhg og hvordan deres kompetanse blir brukt i hverdagen. lurer på om det er noen her som kan hjelpe til med litt spm og tips til oppgaven

og om det ernoen som kanskje kan være villig til å la seg intervjue til oppgaven min. har noen av de gamle klassekameratene mine so skal intervjues, men sitter å vurderer å ta md en kort

spørreundersøkelse også.

har muligheten til å utsette oppgaven til august,men nå vil jeg bli ferdig uansett hva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...