Gjest Elissima Skrevet 1. april 2013 #1 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg så en kjempeekkel skrekkfilm i går, Sinister. Skvatt flere ganger og den er nok en av de skumleste jeg har sett. Hvilke filmer ble dere redde av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. april 2013 #2 Del Skrevet 1. april 2013 Er ikke så glad i skrekkfilmer, blir helt skjelven av de... Men synes Ondskapens Hotell er ekkel! Husker vi skulle se The Evil death da jeg var tenåring, den turde jeg ikke se ferdig.... Har og Rosemarys baby liggende, men ikke turt å sett den enda:) Hva handler Sinister om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 1. april 2013 #3 Del Skrevet 1. april 2013 Er ikke så glad i skrekkfilmer, blir helt skjelven av de... Men synes Ondskapens Hotell er ekkel! Husker vi skulle se The Evil death da jeg var tenåring, den turde jeg ikke se ferdig.... Har og Rosemarys baby liggende, men ikke turt å sett den enda:) Hva handler Sinister om da? Ondskapens hotell er ganske ekkel den og. Er bare noe creepy med barn i skrekkfilmer. Her er linken til Sinister, det som var ekkelt var at han fant gamle filmer der familiene ble drept. Og det ser såå ekte ut! http://www.imdb.com/title/tt1922777/?ref_=sr_1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Del Skrevet 1. april 2013 Hm, satte sinister på nedlastning, spennende.......................... Anonym poster: ebcd31f356f1272d0148048bde8acda6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. april 2013 #5 Del Skrevet 1. april 2013 The Others. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 1. april 2013 #6 Del Skrevet 1. april 2013 The Others. Hva var skummelt med den? Den er bra altså, men langt ifra skummel syns jeg...men så sliter jeg med å finne en film som jeg virkelig skvetter eller blir redd av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. april 2013 #7 Del Skrevet 1. april 2013 Vel, jeg har kanskje litt andre kriterier enn andre for hva jeg synes er skummelt. Jeg liker ikke å skvette og liker heller ikke blod og vold. Så filmer som inneholder mye av disse elementene synes jeg ikke er skumle, bare ekle og irriterende. Jeg liker filmer hvor fokuset ikke er på billige skvettetriks eller voldelige psykopater, men heller på å lage en stemning som kryper under huden på en. Jeg har stor fantasi selv, så The Others traff meg 110%. Bare jeg tenker på den så blir jeg satt ut, ingen skrekkfilm har truffet meg så bra som den når det gjelder stemning og å nøre opp min egen fantasi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #8 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg likte forresten The uninvited. Anonym poster: ebcd31f356f1272d0148048bde8acda6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dullum Skrevet 1. april 2013 #9 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg synes faktisk den første Paranormal activity til tider var ganske ekkel. Da jeg var liten husker jeg at jeg så "The grudge" på kino. Jeg innbiller meg at denne ødela nervene mine litt permanent, for etter dette skal det VELDIG mye til for at jeg finner en film skummel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 1. april 2013 #10 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Vet ikke om jeg syns så mange skrekkfilmer er skumle, men jeg har sett mange så terskelen er høy. Jeg syns Insidious var litt creepy, men ikke skummel på den måten at jeg ble redd. Liker bedre psykologiske skrekkfilmer enn de med mye blod og gørr selv om de og kan være underholdende. Tror ikke jeg har blitt skikkelig redd av en skrekkfilm siden jeg var liten. Virkeligheten er mye mer skummel enn noen skrekkfilm uansett Endret 1. april 2013 av Crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #11 Del Skrevet 1. april 2013 Da jeg var liten var det definitivt IT og poltergeist som var skumlest. Sinister så kjempeekkel ut, tror jeg skal prøve å se den i kveld (med en pute klar). The Descent er vel den beste ekle jeg har sett i senere tid. Anonym poster: a029c635ef3a5fcb5f7df4b97752bfe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 1. april 2013 #12 Del Skrevet 1. april 2013 "Misery" satte et støkk i meg da jeg så den for en del år siden. Den skumleste jeg har sett tror jeg må være den første "Rec-filmen". Skummel og ekkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. april 2013 #13 Del Skrevet 1. april 2013 Hmm, det vet jeg ikke. REC filmene er ekle, men det er MANGE andre jeg synes er superekle også. Jeg er bare dårlig på navn. Kan si Sinister, for den så jeg på for 2 dager siden, jeg satt og klynket i sofaen når den var på. Brrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. april 2013 #14 Del Skrevet 1. april 2013 Martyrs og A Serbian Film er forresten og ekle filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 1. april 2013 #15 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Jeg så Exorsisten da jeg var 10 år. Jeg kommer nok aldri til å bli så redd en film igjen. Den gav meg mareritt i flere år etterpå, og jeg syntes fremdeles at jenta er skummel. Funny games var også helt jævlig, men vet ikke helt om det kan kalles skrekkfilm. Endret 1. april 2013 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annannas Skrevet 1. april 2013 #16 Del Skrevet 1. april 2013 Har sett mange av filmene dere ramser opp her, men for meg er det ingen film som har vært skumlere enn The Ring. Grøss! Jeg kan fortsatt bli redd om natta når jeg tenker på den jenta.. Og brønner for den saks skyld! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 1. april 2013 #17 Del Skrevet 1. april 2013 Sinister er ekkel ja uff. Barn i skrekkfilmer er skummelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaine Skrevet 1. april 2013 #18 Del Skrevet 1. april 2013 Dette høres veldig kjedelig ut, men jeg har aldri sett en skrekkfilm som har skremt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. april 2013 #19 Del Skrevet 1. april 2013 Forresten; den skrekkfilmen som har skremt fullstendig vannet av meg er den orginale Omen-filmen. Var bare 11 år da jeg lurte meg til å se den, og jeg hadde seriøst mareritt i flere år etterpå. Turde ikke se den igjen før jeg var 26. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 1. april 2013 #20 Del Skrevet 1. april 2013 Den så jeg i påsken. Søstera mi sa den var bra, så da gikk jeg på Platekompaniet og kjøpte den. Fy for en ekkel film! Må innrømme at jeg fikk litt problemer med å sove alene altså xD Ellers så er det jo The Ring. Så den for første gang da jeg var ti. Ble vettskremt av hun i skapet. Martyrs er også skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå