Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en drøm igår natt,og den satte en del følelser i sving kan man si. Husker ikke hele,bare at jeg løp hjem fra en fest,møtte på en mann,og han la skikkelig an på meg. Det hele endte med at vi plutselig lå på en sofa og neeeesten hadde sex..det var så mye mer i den drømmen såklart,for det jeg ramsa opp er vel en vanlig klisjédrøm. Men herregud så spennende det var! Å han var så mann..! Han var pågående på en sexy måte...viste at han ville ha meg. 

Å jeg blir så lei meg..:( for jeg er en jente på 25 år, vært sammen med kjæresten i snart 10 år - og vi har det høvelig bra og alt det,men etter den drømmen har det gått opp for meg at lidenskapen er totalt fraværende i forholdet. Sexen er bra,men uten den euforiske følelsen. Jeg elsker å ha sex med ham når vi først har det,men jeg savner å bli begjært. Å de gangene jeg har prøvd å slå på stortromma - virkelig vise ham at jeg vil ha ham,så er det så uvanlig i hans øyne. Han rynker på nesa og lurer på hva som "feiler" meg.  Føler meg bare teit da,så jeg har sluttet med det.  Jeg forventer egentlig ikke noe svar og sånn her,men jeg måtte få den drømmen ut av systemet..den var så sexy,og alle de følelsene jeg hadde i drømmen; spenningen, kåtheten og nysgjerrigheten over å få ligge med en annen mann osv... Jeg har nemlig bare ligget med én i hele mitt liv, og det er synd at sex er blitt kjedelig i en alder av 25.. Huff:(

Anonym poster: b7aef6fe42d2e437ec23636482253a1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med kjæresten din om fantasier? Hvordan tar han det? Jeg tror det er lettere å misforstå hverandre om man bare prøver rent fysisk, med hint eller direkte, å endre på ting. Det er i hvert fall litt av min erfaring - jeg var i et forhold hvor jeg kunne prøve å ta initiativ, kle meg opp etc uten at han i det hele tatt enset det. Samtidig kunne han klage over at jeg var "aseksuell" eller ikke hadde lyst. Da blir det jo dårlig stemning. Men vi snakket egentlig aldri om våre innerste tanker - hva vi fantaserte om, eller hva vi ønsket at den andre gjorde. Mulig vi prøvde i starten, men det skinner vel gjennom her at vi kommuniserte dårlig og hensynsløst etter hvert... Med nåværende kjæreste har jeg fått noen aha-opplevelser, fordi det er viktig for ham å dele fantasier og lyster i større grad, selve det fysiske blir satt i perspektiv på en annen måte da, synes jeg. Og det kan bli lettere å dekke hverandres behov, sørge for at sexlivet ikke går inn i bare rutine når man har vært sammen en stund osv.

Anonym poster: 824510cc8347d7a10b4cf050a3605abb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...