MalinC Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Jeg holder på å bli gal. OBS: Ingen pc ekspert her. Jeg har et kamera og når jeg har lastet ned bilder og filmer fra det så legger filmene seg automatisk inn som: MP4 fil som åpnes i DIVX. Jeg HATER det. Jeg vil gjerne åpne den i windows movie player samt at jeg vil kunne åpne filmene mine i windows movie maker. Jeg har prøvd windows movie encoder, men der får jeg melding opp om at det er en feil i kilde plugin. (vet ikke hva det er) Har forsøkt å laste ned convertere for å convertere, men heller ikke det fungerer. Hva er galt, eller hva gjør jeg galt???? Hilsen en snart gal husmor!!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 ffmpeg... Anonym poster: 0edb7b9df983f4f1c5333395b5c21205
MalinC Skrevet 1. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2013 ffmpeg... Anonym poster: 0edb7b9df983f4f1c5333395b5c21205 ffmpeg... Anonym poster: 0edb7b9df983f4f1c5333395b5c21205 Hei. Googlet dette og kom inn på en side. Jeg forstår ikke så mye av det. SIden sier bla: You can retrieve the source code through the standard Git client by using the command: git clone git://source.ffmpeg.org/ffmpeg.git ffmpeg Jeg forstår ikke noe av det kommando greine, er det noen enkel forklaring du kan gi meg på det? Jeg er sånn små desperat her etter å få det til å funke! (huff, datakurs hadde kanskje vært noe?)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Vel, ffmpeg omkoder videoen til et annet format, til akkurat det formatet du ønsker. Du må google litt for å finne ut av det. Det med git-kode handler om å kompilere programkoden fra kjeldekode. Det er ikke det du vil. Det finnes nedlastingsversjoner til Windows som er ferdig kompilerte alt. Du kan alltids gå til mappen: %ProgramFiles%\Windows Media Player og klikke på setup_wm, kjøre automatiske instillinger og så skal den være assosiert med media-filene dine igjen. Når det gjelder Windows Movie Maker må du åpne den først og så åpne media-filene du ønsker å redigere i fra den, ikke omvendt. Anonym poster: 0edb7b9df983f4f1c5333395b5c21205
MalinC Skrevet 1. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2013 Vel, ffmpeg omkoder videoen til et annet format, til akkurat det formatet du ønsker. Du må google litt for å finne ut av det. Det med git-kode handler om å kompilere programkoden fra kjeldekode. Det er ikke det du vil. Det finnes nedlastingsversjoner til Windows som er ferdig kompilerte alt. Du kan alltids gå til mappen: %ProgramFiles%\Windows Media Player og klikke på setup_wm, kjøre automatiske instillinger og så skal den være assosiert med media-filene dine igjen. Når det gjelder Windows Movie Maker må du åpne den først og så åpne media-filene du ønsker å redigere i fra den, ikke omvendt. Anonym poster: 0edb7b9df983f4f1c5333395b5c21205 Jeg forsøkte å gå inn på setup_wm, men jeg får beskjed om at jeg har den seneste versionen og at det ikke er nødvendlig. Ingen forandring med den allså. Jeg skal forsøke å google litt om det andre, håper virkelig jeg får det til. Hvorfor kunne ikke dette bare hatt en veldig enkel løsning! HAha!
MalinC Skrevet 1. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2013 BTW: Jeg åpner seff movie maker og prøver å åpne filer der i fra, men det går ikke. Ikke støttet format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå