Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 OK. Jeg lurer på om jeg driver med selvpining da jeg alltid går inn på forum som har tittelen "hvor mange sexpartnere osv". Vennene mine sier at jeg må slutte å bry meg om hva som står i disse forumene, da de bare bryter meg ned.. Jeg ser at folk, særlig enkelte menn, er veldig katigoriserende ifh til kvinner og hvor yndig hun skal være. Mitt inntrykk er da at det tydeligvis finnes folk med lite dybde og innhold i livet sitt. Jeg har, som mange andre, en bagasje i livet. Det var en periode i livet mitt da jeg var ung, hvor jeg var langt nede psykisk, og hadde en spiseforstyrrelse som handlet mest for meg. Impulsivitet og konsekvenstekning = 0. Og det er klart det er en byrde å ha med seg videre, men man må reise seg opp og komme seg videre.. Det jeg prøver å få frem her, er at hvis man som 26 år, har hatt sex med 16 stykker, skal man i forhold til mange forum her, grave seg ned og skjemmes alene. Innstrykket jeg får er at hvis man har en uheldig bakgrunn, ikke har rett eller fortjener å dele livet sitt sammen med noen, pga antall sexpartnere. Det er så utrolig vondt å få konstantert det man frykter mest. Og det er så skummelt å se at så mange er så utrolig fordomsfulle når det kommer til jenter og antall sexpartnere.. Tror jeg bruker alt for mye tid på å tenke på dette her. Har jeg misforstått, eller er det slik de fleste tenker?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Dybde og innhold i livet har fryktelig lite med antall sexpartenere å gjøre. Og ja, det finnes mange av oss som luker bort de med mange sexpartnere (jeg er kvinne), men like mange av de som ikke bryr seg om slikt. Tviler på at flertallet bryr seg om antallet ditt så lenge du er en annen idag. 16 er ikke så mye at du behøver å skjemmes. Tenk på de som har nærmere 100 da? Hva er de da liksom? Anonym poster: c544a570e6b82526ed38b3b530fc5633
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Hehe, mener ikke slik at det ikke er dybde.. Men mener at liver er ikke alltid svart/hvitt. Kan ligge mye bak en fortid, og da synes jeg personlig det er skummelt å sette alle i en slags "bås". Er jo en grunn til at jeg bryr meg så mye, og det er jo fordi jeg virkelig ikke er stolt av det, og skulle ønske at ting var annerledes.. Men uansett hvor mye tid jeg bruker på å tenke at jeg skulle ønske det ikke var slik, så kan jeg dessverre ikke gjøre så mye med det nå. Gjort er gjort, og det var en annen person enn den jeg er i dag. Tror x-en min fikk meg til å tenke mer på det i ettertid, da han skrev et brev på 3 sider hvor det sto hvor "hore" jeg var osv. Er ikke så lett å la det der gå kjenner jeg.. Og nå er jeg sammen med en fantastisk mann, men vi har aldri snakket om antall sexpartnere. Kjenner jeg gruer meg utrolig til den dagen, for som sagt, utrolig vondt å bli dømt for en person jeg virkelig ikke er i dag..
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Det er mange som er store i kjeften på nett og sier at "hvis hun har vært med flere enn tre så er hun uaktuell!", men som står der med hatten i hånden når det viser seg at han forelsket seg i ei dame som har vært med flere enn han kan telle til på fem minutter. En mann som dømmer ei dame ut fra hvor mange hun har ligget med er like ille som ei dame som dømmer menn ut fra hvor mye de tjener. Det er de som skal skamme seg, ikke du! Anonym poster: dfcd9d2fd04a8a7eb86dad1d49fb3562
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 At eksen din skriver et slikt brev til deg sier mer om ham enn om deg, og det mange gjør mye rart i affekt etter et brudd. Jeg tror også det er mest her på forumet folk skriver slikt, det er ikke min erfaring fra rl. Jeg har hatt ca 35 sexpartnere, alltid vært åpen om det med mine kjærester når de har spurt, men ikke fått noen negative reaksjoner på det. Og hvis enkelte menn er dobbeltmoralistiske får man bare styre unna dem. Tror det er sunt å rase fra seg når man er ung så lenge det er sikker sex. Anonym poster: a5764ced55db6ba5fec16be92ff4aa9a 3
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Eksen min er en annen historie, og han skrev brevet mens vi var sammen. Manipulerende, kontrollerende, og sykelig sjalu.. slike menn må man iallefall holde seg unna Som sagt, slike ord henger lenge igjen, og han fikk meg til å tro at jeg ikke var verdt noen ting pga antallet. Også går man på forum, og da er det masse menn som mener det samme, og det er det som skremmer meg. Men tusen takk for tilbakemelding, hjelper å høre hva andre tenker og hvilke erfaringer andre har gjort seg igjennom livet :-) Som sagt, tusen takk.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 Ja, folk er fordomsfulle. Ikke tenk på hva andre sier. Du har funnet en fyr som elsker deg for den du ER og ikke den du var. 16 er dessuten ingenting når man er 26 år.. er jo bare 2,6 stykker i året om du debuterte da du var 16 år :-D
Gjest Gjest_clown Skrevet 2. april 2013 #8 Skrevet 2. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown 1
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 det som er så kvalmt med damer som ligger rundt og unnskylder det med "at jeg hadde en dårlig periode i livet, var deprimert bla bla" er jo synet deres på sex. sex er noe desperat de tyr til for å få en lykkefølelse, eller fordi de er følelsmessig avstumpa og slenger rundt med musa fordi de kjeder seg/ikke syns de er bedre. Det burde i det minste vært fordi du var en gladjente som vile leve livet, da hadde nemlig ikke synet på sex vært s dystert etc. en annen ting er at en mann som har en jævlig periode i livet ikke akkurat ligger rundt. Er livet til en mann så deprimerende har han ikke anledning til å bruke selvutvikling til å skaffe seg sex for å si det sånn. Det må da også bety at disse kvinnfokene prøver å kjøpe seg oppover med sex, siden menn i samme situasjon som dem ikke er interessante nok. Derfor er det så latterlig kvalmt med kvinner som ligger rundt, spesielt om de unnskylder det med at de hadde det jævlig, fordi de da ser på sex som en ressurs eller mulighet til å få det bedre. For all del jeg driter i hvor mange dama har liggi med så lenge hun tollererer at hun bare blir sett på som et ligg av meg også. ikke kom å ta deg høytidlig hos meg når alle andre slapp å ta deg høytidlig. 2
Gjest Søgni Skrevet 2. april 2013 #10 Skrevet 2. april 2013 Det er lurt å tenke på at de snakker egentlig kun for seg selv, disse mennene (og kvinnene, for den del) som på nærmest panisk vis forsøker å få det til at deres preferanser og moral er gjeldene for absolutt alle menn, og at det derfor er umulig/verre å bli tatt på alvor, og vanskelig å få seg kjæreste, hvis man har ligget med "mange". 3
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2013 #11 Skrevet 2. april 2013 Jeg anser med selv for å være dømmende, men samtidig forståelsesfull 16 er litt, litt for mye, men det er samtidig ikke enormt. Det finnes forskjell på mennesker, og det er som du sier, noen ganger ting som kan forklares. Er du platinablond, store pupper og har liggi med 40stk. Ja, da tror jeg ikke det er så mye som kan bortforklares. 16stk, der flesteparten kom som en følge av en litt vanskelig period i livet, er ikke noe å skamme seg over.
pantertante Skrevet 2. april 2013 #12 Skrevet 2. april 2013 det som er så kvalmt med damer som ligger rundt og unnskylder det med "at jeg hadde en dårlig periode i livet, var deprimert bla bla" er jo synet deres på sex. sex er noe desperat de tyr til for å få en lykkefølelse, eller fordi de er følelsmessig avstumpa og slenger rundt med musa fordi de kjeder seg/ikke syns de er bedre. Det burde i det minste vært fordi du var en gladjente som vile leve livet, da hadde nemlig ikke synet på sex vært s dystert etc. en annen ting er at en mann som har en jævlig periode i livet ikke akkurat ligger rundt. Er livet til en mann så deprimerende har han ikke anledning til å bruke selvutvikling til å skaffe seg sex for å si det sånn. Det må da også bety at disse kvinnfokene prøver å kjøpe seg oppover med sex, siden menn i samme situasjon som dem ikke er interessante nok. Derfor er det så latterlig kvalmt med kvinner som ligger rundt, spesielt om de unnskylder det med at de hadde det jævlig, fordi de da ser på sex som en ressurs eller mulighet til å få det bedre. For all del jeg driter i hvor mange dama har liggi med så lenge hun tollererer at hun bare blir sett på som et ligg av meg også. ikke kom å ta deg høytidlig hos meg når alle andre slapp å ta deg høytidlig. Beklager å måtte si det, Kallkunkrøll, men det du skriver gir ingen mening. Hva er det egentlig du prøver å si? 2
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. april 2013 #13 Skrevet 2. april 2013 Beklager å måtte si det, Kallkunkrøll, men det du skriver gir ingen mening. Hva er det egentlig du prøver å si? At å ligge rundt fordi du er deppa er ganske stusslig og sier noe om deg som person. Det er litt som å komme full i en begravelse, snakke skit, og skylde på at det er vanskelig å holde seg seriøs når man drikker for mye. Da får du heller la vær å drikke. det irriterer meg grenseløst meg kvinner som går rundt og skal bli annsett som tøs av alle, men forventer at jeg må ta henne seriøst og bruke tid på henne for å ligge med henne når ingen andre har behøvd det før 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #14 Skrevet 2. april 2013 Får sette opp en poll hvis du lurer på hva flertallet mener. Jeg mener at 16 uansett er veldig mange, så lenge det ikke er tvang/voldtekt. For meg er det en dealbreaker, mens mange andre menn driter i det eller synes det er positivt. Anonym poster: 1b73426402a08921aa54eb4761d46a65 1
Gjest Gjest_clown Skrevet 2. april 2013 #15 Skrevet 2. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #16 Skrevet 2. april 2013 Kan egentlig ikke skjønne hvorfor det skal spille noen rolle i utgangspuntet. Men det virker som du har tenkt over dette, vil gjerne høre hvorfor det er så viktig for deg. Er dette noe du tar opp helt i startfasen? Jeg tar det ikke opp, og jeg vil vite minst mulig om hennes seksuelle fortid. Men får jeg vite det, så er det en dealbreaker. Det vil også virke inn negativt på et forhold jeg allerede er i. Det betyr ikke at jeg automatisk dumper henne, men det er noe som ville plaget meg. Vil gjerne føle at det er litt eksklustivt og at hun ikke ligger med hvem som helst. Når hun bare er 26 år er 10+ mange. 7-8 kunne vært greit, f.eks. 2-3 forhold og noen ONS/pulekompiser. Anonym poster: 1b73426402a08921aa54eb4761d46a65
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #17 Skrevet 2. april 2013 eksklusivt* (samme AB) Anonym poster: 1b73426402a08921aa54eb4761d46a65
frøkna Skrevet 2. april 2013 #18 Skrevet 2. april 2013 Javel? Syns holdningen på forumet stort sett har vært at fortid er fortid jeg. Hvor mye folk bryr seg om sånne ting er jo forskjellig, men ingen mann har spurt meg om hvor mange jeg har vært med. 1
Gjest Gjest_clown Skrevet 2. april 2013 #19 Skrevet 2. april 2013 (endret) . Endret 6. november 2015 av clown
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #20 Skrevet 2. april 2013 Det finnes menn som ikke bryr seg om slike ting,og 16 er strengt tatt ikke så mye Jeg er 30 og har hatt sex med over det dobbelte. Eksen min hadde hatt opp mot 100 sexpartnere uten at det gjorde meg noe Anonym poster: a54f15cee7cd4d3920138998763a4bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå