AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 For en tid tilbake dro jeg på ferie alene til Afrika. Jeg trengte å være alene, og å komme meg bort fra alt og alle. Planen var å ikke bli kjent med noen, men som det sosiale mennesket jeg er, gikk det heller dårlig. Jeg ble kjent med mennesker i alle aldre fra mange forskjellige land, men det var spesielt 3 gutter fra et av våre naboland som jeg var mest med, og koste meg med. Vi klikket umiddelbart, og hadde det ufattelig gøy. Vi har hatt kontakt siden jeg kom hjem, og kjæresten min har ikke utvist noe misnøye hittil. Jeg har spurt, gravd og forsikret han om at det ikke er noe mer. Han sier at han syns det er ok, og det tror jeg på. Men, så har det seg sånn at jeg gjerne vil ha disse gutta i livet mitt. Jeg har alltid vært en jente som trives best blant gutter, uten så mye drama, sminkesnakk og baksnakking. De er mer rett frem. Neste helg sier de at de kan komme til Norge, eller jeg til deres land. Bare det at jeg møtte og var med disse menneskene på ferie, har skapt ganske sterke reaksjoner fra venner og familie, som lurer på hva faen det er jeg driver med. "Gutter og jenter kan ikke være venner i lengden, stakkar ****, hva syns han om dette?". Er det virkelig så ille? Er det så forferdelig av meg å møte 3 mennesker jeg klikket med, med en gang, og som jeg ikke ser på som noe annet som venner? Jeg vet at jeg bare hadde blitt glad om min kjære hadde møtt tre mennesker han virkelig likte, uavhengig av kjønn. Det skal også sies at de har kjærester selv, jeg og kjæresten min er i starten av tjueårene. Jeg er redd for hvordan kjæresten min kommer til å reagere om jeg skal møte de. Vi har nesten bare felles venner, og disse vil jeg ha for meg selv.. Jeg er redd for at hvis jeg presenterer de for hverandre, så kommer kjæresten min til å være der hele tiden, og jeg kan ikke være meg selv på samme måte som jeg føler jeg kan være med de. Jeg vet også med 100% sikkerhet at kjæresten min ikke hadde klikket med disse, da de er VELDIg forskjellige mennesker. Så, er dette feil av meg? Anonym poster: 781c3c366b2b889c4983652cae6cc358
Merete76 Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 nei - men jeg reagerer på at du skriver du ikke kan vere deg selv hvis kjæresten er der samtidigt? 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Jeg har kompiser jeg har hatt i over ti år uten at noen har reagert, så hvorfor skal ikke du? Bare ta litt hensyn til kjæresten og la de bli kjent med hverandre, så bør det ikke bli noe sjalusi. Anonym poster: 86665b5659ba38375a4d717485a54f0a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 nei - men jeg reagerer på at du skriver du ikke kan vere deg selv hvis kjæresten er der samtidigt? Jeg er alltid meg selv, men jeg har flere sider om du skjønner. Med kjæresten min er jeg både vill og morsom, men med de er jeg kanskje enda villere, litt "teit" fordi de er 10 ganger "teitere" (det er ordnet kjæresten min ville brukt) enn meg.. Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Ja. Anonym poster: 86a9130c675b4682dbb7f0bd61194f34
Medlem Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Nei! Jeg vil snarere si at det er feil dersom du ikke har guttevenner.
Merete76 Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 endda villere som i endda mere flirtende drikkende oder? ;-) 1
Cathrine88 Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Det er ikke noe galt i å ha guttevenner, og jeg har mange selv, men det høres helt latterlig ut å ikke ville presentere vennene for kjæresten fordi man vil ha dem for seg selv. 4
funfacts Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 Nei, så lenge du og kjæresten synes det er ok synes ikke jeg dette er noe problem. Selv er jeg ei guttejente, og tar heller en øl og spiser pizza med kompiser enn å dra på jentekveld, rett og slett fordi jeg føler jeg har mye til felles med gutter. Jeg er også i ett mannsdominerende yrke, noe som gjør at vennene mine stort sett er gutter. Jeg har pratet med kjæresten min om det, og i starten syntes han det absolutt ikke var greit. Men som jeg sa, dette er min vennekrets, og du har også din. Jeg stoler fullt og helt på kjæresten min, og han kan få reise på turer med andre, også inkludert jenter som jeg ikke er med på. Men da skal jeg ha tilbake en ting, og det er samme tilliten fra han som han får fra meg. Vær sammen med guttevennene dine og kos dere som venner. De er gull verdt å ha hvis det en gang skal bli slutt med kjæresten
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 Det er ikke noe galt i å ha guttevenner, og jeg har mange selv, men det høres helt latterlig ut å ikke ville presentere vennene for kjæresten fordi man vil ha dem for seg selv. Poenget er at nå er det bare "våre" venner, vi har få venner utenom som kun er våre egne. Som jeg nevnte er disse gutta HELT annerledes enn min kjæreste, og han hadde ikke likt de, det kan jeg garantere. Ikke fordi de flørter med meg eller prøver seg, men rett og slett fordi de er høyt og lavt, høylytte osv. Det hadde resultert i at han hadde blitt sur hvis jeg var med de, såpas godt kjenner jeg han. Som jeg også nevnte vil jeg gjerne være med de uten han, fordi jeg kan være den personen DE liker da, ikke den personen kjæresten min liker. Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 Nei, så lenge du og kjæresten synes det er ok synes ikke jeg dette er noe problem. Selv er jeg ei guttejente, og tar heller en øl og spiser pizza med kompiser enn å dra på jentekveld, rett og slett fordi jeg føler jeg har mye til felles med gutter. Jeg er også i ett mannsdominerende yrke, noe som gjør at vennene mine stort sett er gutter. Jeg har pratet med kjæresten min om det, og i starten syntes han det absolutt ikke var greit. Men som jeg sa, dette er min vennekrets, og du har også din. Jeg stoler fullt og helt på kjæresten min, og han kan få reise på turer med andre, også inkludert jenter som jeg ikke er med på. Men da skal jeg ha tilbake en ting, og det er samme tilliten fra han som han får fra meg. Vær sammen med guttevennene dine og kos dere som venner. De er gull verdt å ha hvis det en gang skal bli slutt med kjæresten Det er som om jeg skulle skrevet posten selv! Jeg ELSKER å være med gutter, det er bare så deilig og kunne være seg selv, slappe av, ta en øl og rope til en fotballkamp, isteden for å høre "amagad, veeeeet du hva han gjorde?". Jeg har en haug med venninner også, men det kan bli litt mye iblant. Jeg tenker også på det med at det kan bli slutt. Kjæresten og jeg har vært sammen i 3 år, og i starten kuttet jeg ut så mange venner da jeg var høy på forelskelse og bare ville være med han. Det angrer jeg bittert på nå, og vil ikke gå på den samme smellen. Tusen takk for svar alle sammen -TS Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f
Cathrine88 Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Poenget er at nå er det bare "våre" venner, vi har få venner utenom som kun er våre egne. Som jeg nevnte er disse gutta HELT annerledes enn min kjæreste, og han hadde ikke likt de, det kan jeg garantere. Ikke fordi de flørter med meg eller prøver seg, men rett og slett fordi de er høyt og lavt, høylytte osv. Det hadde resultert i at han hadde blitt sur hvis jeg var med de, såpas godt kjenner jeg han. Som jeg også nevnte vil jeg gjerne være med de uten han, fordi jeg kan være den personen DE liker da, ikke den personen kjæresten min liker. Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f Jeg kan være sammen med de mannlige vennene mine uten at kjæresten er der, og det er helt greit for ham, men jeg kan garantere at det ikke hadde vært like greit hvis han ikke engang hadde fått lov til å hilse på dem. Hvordan har du tenkt å forklare det for kjæresten din? 1
Gjest Sunheart Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Det hadde ikke vært greit for meg iallefall om du skal ha dem alene. Og du ikke kan være deg selv sammen med kjæresten din.? Hvorfor kan du ikke det? Tror du seriøst bør skifte ut kjæresten din. Må være slitsomt å ikke kunne være seg selv til det fulle i et forhold
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 Jeg kan være sammen med de mannlige vennene mine uten at kjæresten er der, og det er helt greit for ham, men jeg kan garantere at det ikke hadde vært like greit hvis han ikke engang hadde fått lov til å hilse på dem. Hvordan har du tenkt å forklare det for kjæresten din? På samme måte som jeg har gjort før. Jeg har to mannlige kollegaer som har blitt to av mine beste venner. Han har møtt en av dem, men ikke den andre. Jeg forklarte at han mest sannsynlig bare hadde irritert seg over dem, og det var han enig i. Har bedt han med flere ganger, men han vil ikke være med. Det hadde ikke vært greit for meg iallefall om du skal ha dem alene. Og du ikke kan være deg selv sammen med kjæresten din.? Hvorfor kan du ikke det? Tror du seriøst bør skifte ut kjæresten din. Må være slitsomt å ikke kunne være seg selv til det fulle i et forhold Les det jeg skrev over her. Jeg er meg selv 110% med han, men oppfører meg annerledes når jeg er med visse mennesker, fortsatt meg selv, men en annen side. Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 endda villere som i endda mere flirtende drikkende oder? ;-) Hehe, jeg forsto ikke helt setningen din, men jeg er flørtete av natur, og det vet min kjære. Men nei, ikke noe klenging, klining eller lignende. Bare en enda mer åpen og smilende holdning Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f
Cathrine88 Skrevet 1. april 2013 #16 Skrevet 1. april 2013 På samme måte som jeg har gjort før. Jeg har to mannlige kollegaer som har blitt to av mine beste venner. Han har møtt en av dem, men ikke den andre. Jeg forklarte at han mest sannsynlig bare hadde irritert seg over dem, og det var han enig i. Har bedt han med flere ganger, men han vil ikke være med Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f Ja, men da er dere jo enige. Da er det ikke noe problem.
Merete76 Skrevet 1. april 2013 #17 Skrevet 1. april 2013 det går sikkert bra da! kansje de som har et problem er misundelige? lykke til med nye venner!
Gjest STIG Skrevet 1. april 2013 #18 Skrevet 1. april 2013 Jeg tror det er mulig og ha gutte venner men jeg kjenner ikke til et eneste vennskap der den ene eller den andre ikke har etablert noen følelser for den andre, så bare vær forsiktig. Min kone hadde en guttevenn over mange år og plutselig så innser dem at vennskapet var blitt et forhold. Dem avslutter vennskapet etter en stund får jeg vite dette og plutselig har dem ødelagt en hel familie, jeg kommer aldri til og gi så mye tillit i et forhold i fremtiden. Jeg sier bare vær forsiktig.
Gjest Bibompibomp Skrevet 1. april 2013 #19 Skrevet 1. april 2013 Les det jeg skrev over her. Jeg er meg selv 110% med han, men oppfører meg annerledes når jeg er med visse mennesker, fortsatt meg selv, men en annen side. Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f Slik du beskriver dette høres det ut som at du er kun halvt (eller konkret 55%) deg selv sammen med kjæresten, noe som igjen høres ut som at kjæresten din bare oppfyller rundt halvparten av hva du ønsker av ham... Jeg synes hele greia vitner om en ikke helt ut ferdigstilt ungdomstid, og er helt enig med Sunheart i at du kanskje heller burde være singel når disse gutta er så forskjellige fra typen din at de ikke engang kan presenteres overfor hverandre.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2013 #20 Skrevet 2. april 2013 Slik du beskriver dette høres det ut som at du er kun halvt (eller konkret 55%) deg selv sammen med kjæresten, noe som igjen høres ut som at kjæresten din bare oppfyller rundt halvparten av hva du ønsker av ham... Jeg synes hele greia vitner om en ikke helt ut ferdigstilt ungdomstid, og er helt enig med Sunheart i at du kanskje heller burde være singel når disse gutta er så forskjellige fra typen din at de ikke engang kan presenteres overfor hverandre. Er det ingen som leser det jeg skriver? Jeg er meg selv, men på en annen måte. Hvorfor skal jeg være singel fordi jeg liker mange forskjellige mennesker, som ikke nødvendigvis liker hverandre? Han har et par venner jeg ikke kan fordra, som jeg godt kunne vært foruten å møte.. Hver gang vi er sammen har jeg bare lyst til å gå. Ønsker ikke at han skal føle det samme. Han må gjerne være med sine venner, men akkurat de vil ikke jeg være med. Anonym poster: d79f5ef0e7a9fbdf21092426d4c98e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå