AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Sniker meg inn og spør dere på dette forumet. Jeg er ikke prøver enda. Men er nå 6 dager forsinka med mensen. Eneste gang jeg kan ha blitt gravid denne mnd er for litt over en uke siden, altså kun få dager før forventet mens. Er det sjans for å ha blitt gravid da? Når ville dere testet? Anonym poster: 824d77380982af55b8393be7014fed95
Athene Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Du har uansett hatt sen eggløsning denne måneden, om du hadde hatt eggløsning som vanlig hadde du fått mens som vanlig. Husk at du må ha vært stabil noen måneder for å kunne snakke om ventet mens. I og med at eggløsningen har vært sen er det en sannsynlighet for graviditet ved sameleie for litt over en uke siden, det kommer helt ann på når eggløsning faktisk var, om den har vært i det hele tatt. En test to uker etter samleiet vi sannsynligvis gi riktig svar.
Moffedille Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Du kan ta en test nå. De aler fleste tester viser riktig resultat fra den dagen du venter mens. Man kan ha stabile sykluser over flere år og måneder, før man plutselg kan oppleve å ha ustabil syklus.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Takk for svar, jeg har har jevn mens i mange år, ikke brukt prevensjonsmidler annet enn kondom. :-) Da får jeg kjøpe en test når apotekene åpner igjen og teste i løpet av uka som kommer. Takk igjen, det er en jungel for oss uerfarne det her ) Anonym poster: 824d77380982af55b8393be7014fed95
Athene Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Du kan ta en test nå. De aler fleste tester viser riktig resultat fra den dagen du venter mens. Man kan ha stabile sykluser over flere år og måneder, før man plutselg kan oppleve å ha ustabil syklus. Ikke når eneste sjangs for befruktning er ved samleie for en drøy uke siden. I og med at TS´eggløsning har vært forsinket vil ikke en test gi riktig svar ved dato for ventet mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå