Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ordrens skyld: jeg er kvinne og min samboer er mann. Vi er i midten/slutten av 20åra og har et relativt nytt forhold (ca 6 mnd).

Vi flyttet sammen etter 2 mnd, men han har hatt en reiseperiode og har nå vært avgårde i 3 mnd. I denne perioden har vi sendt en god del erotiske mailer til hverandre. Jeg utfører oralsex på han omtrent hver gang vi har sex og han får utløsning stort sett ved hvert samleie.

Saken er den at han kun har utført oralsex på meg 2 ganger i løpet av forholdet, og jeg har kun fått orgasme med han disse to gangene. I flere av mailene jeg mottok var oralsex beskrevet og jeg gledet med naturlig nok over at han endelig gidder selv.

Så kommer skuffelsen. Han utfører det ikke likevel og gjør seg ferdig selv og venter ikke/hjelper ikke meg. Jeg tar ansvar for meg selv da han ikke vil hjelpe, men må si orgasmen er utrolig vanskelig å få til når han bare ligger der etter utløsning, og jeg blir frustrert.

HVORFOR snakke så lidenskapelig om oralsex når han ikke utfører likevel? At kun han får orgasme hver gang er en sak jeg skal ta opp med han, det ble kun dratt inn for å illustrere situasjonen og mitt tankemønster.

Hvordan har dere håndtert egoistiske partnere?

Anonym poster: a8d28b2d87395ea6a7de491f5bf77463

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt det opp med han?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg skrev nederst i hovedinnlegget så har jeg ikke tatt det opp enda. Jeg føler samtaleemnet er ganske delikat og er ute etter å høre hvordan andre har håndtert lignende situasjoner.

• Liker 1
Skrevet

For ordrens skyld: jeg er kvinne og min samboer er mann. Vi er i midten/slutten av 20åra og har et relativt nytt forhold (ca 6 mnd).

Vi flyttet sammen etter 2 mnd, men han har hatt en reiseperiode og har nå vært avgårde i 3 mnd. I denne perioden har vi sendt en god del erotiske mailer til hverandre. Jeg utfører oralsex på han omtrent hver gang vi har sex og han får utløsning stort sett ved hvert samleie.

Saken er den at han kun har utført oralsex på meg 2 ganger i løpet av forholdet, og jeg har kun fått orgasme med han disse to gangene. I flere av mailene jeg mottok var oralsex beskrevet og jeg gledet med naturlig nok over at han endelig gidder selv.

Så kommer skuffelsen. Han utfører det ikke likevel og gjør seg ferdig selv og venter ikke/hjelper ikke meg. Jeg tar ansvar for meg selv da han ikke vil hjelpe, men må si orgasmen er utrolig vanskelig å få til når han bare ligger der etter utløsning, og jeg blir frustrert.

HVORFOR snakke så lidenskapelig om oralsex når han ikke utfører likevel? At kun han får orgasme hver gang er en sak jeg skal ta opp med han, det ble kun dratt inn for å illustrere situasjonen og mitt tankemønster.

Hvordan har dere håndtert egoistiske partnere?

Det at han skriver om det kan jo tyde på at han tenner på det. Kan det være at han har litt prestasjonsangst i forhold til å gi deg oralsex? Er ikke sikkert han mener å være egoistisk. Prøv å ta det opp med ham på en skånsom måte, si at du har elsket det de gangene han har gjort det og drømmer om mer...

AnonymBruker
Skrevet

Slik er menn. De beskriver utfyllende hva de skal gjøre med deg når dere møtes og oralsex er definitivt med. Men når det kommer til stykket så blir det ikke gjort. Dette kan jeg si er min opplevelse av samtlige samboerskap og kjærester, dog etter en tid. I begynnelsen er de gjerne ivrige etter å tilfredstille, men det dabber raskt av. De fleste menn jeg har hatt er egoistiske i sengen, slik er det bare. Enten har jeg vært uheldig eller så er de slik

Anonym poster: 3cf2be214004f051f82536b78fd9467e

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Min eksmann tok gjerne i mot oralsex, men ville ikke gi det til meg. Spurte noen ganger, og litt motvillig gjorde han det men bare en gang. Tror kanskje han syntes det var ekkelt. Han likte heller ikke å ta på meg, så jeg fikk omtrent aldri orgasme sammen med han. Allikevel ville han skilles fordi jeg aldri tok initiativ til sex...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og jeg ønsker jeg hadde en egoistisk (kvinnelig) partner i sengen...

Jeg har aldri opplevd å miste den seksuelle lysten eller ikke ønske å gjøre det godt for henne. Men jeg har opplevd å bli avvist når jeg ønsker å tilfredsstille henne noe som gjør at jeg blir skuffet og usikker på om hun vil jeg skal gjøre noe for henne neste gang. Kommunikasjon er viktig! Om ikke i sengen føles riktig så en eller annen gang når det passer ellers.

Anonym poster: 3c52c7c64be8c049bf5e2dc1e33c5f8c

AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann tok gjerne i mot oralsex, men ville ikke gi det til meg. Spurte noen ganger, og litt motvillig gjorde han det men bare en gang. Tror kanskje han syntes det var ekkelt. Han likte heller ikke å ta på meg, så jeg fikk omtrent aldri orgasme sammen med han. Allikevel ville han skilles fordi jeg aldri tok initiativ til sex...

Ha ha...menn er rimelig dustete. Snakk om idioti. Å gi de oralsex er like ekkelt for oss.

Anonym poster: d08090198ca6dd7897a0db8e9bbccd3b

AnonymBruker
Skrevet

Slik er menn. De beskriver utfyllende hva de skal gjøre med deg når dere møtes og oralsex er definitivt med. Men når det kommer til stykket så blir det ikke gjort. Dette kan jeg si er min opplevelse av samtlige samboerskap og kjærester, dog etter en tid. I begynnelsen er de gjerne ivrige etter å tilfredstille, men det dabber raskt av. De fleste menn jeg har hatt er egoistiske i sengen, slik er det bare. Enten har jeg vært uheldig eller så er de slik

Anonym poster: 3cf2be214004f051f82536b78fd9467e

Tja, kanskje sant det når jeg tenker meg om. Jeg syns likevel det er veldig urettferdig. Altså - sex er digg det, men kun ut og inn til han får utløsning er jævla kjedelig. For ikke å snakke om alle kveldene jeg har lagt meg og fortsatt vært kåt og ikke fått noen orgasme fordi han blir utålmodig. I går tok det omtrent ett minutt fra han kom til han sovnet.

Jeg er mann og jeg ønsker jeg hadde en egoistisk (kvinnelig) partner i sengen...

Jeg har aldri opplevd å miste den seksuelle lysten eller ikke ønske å gjøre det godt for henne. Men jeg har opplevd å bli avvist når jeg ønsker å tilfredsstille henne noe som gjør at jeg blir skuffet og usikker på om hun vil jeg skal gjøre noe for henne neste gang. Kommunikasjon er viktig! Om ikke i sengen føles riktig så en eller annen gang når det passer ellers.

Snakker du nå ut av erfaring i et forhold over lengre tid eller kontinuerlig forskjellige partnere? Jeg forstår jo at forspill hver eneste gang er kjedelig og det forventer jeg ikke heller. Jeg er mer enn gjerne med på en kjapp omgang. Men å dra meg inn på soverommet og bygge opp stemningen for deretter å dra frem en flaske med glidemiddel før jeg i det hele tatt har rukket å bli kåt? Arrgh. Får ta opp problemet før jeg blir altfor sint, hehe.

Skrevet

Ha ha...menn er rimelig dustete. Snakk om idioti. Å gi de oralsex er like ekkelt for oss.

Anonym poster: d08090198ca6dd7897a0db8e9bbccd3b

Oi da, nå er vel ikke alle menn slik... Jeg og mange menn med meg elsker å gi oralsex, det er digg!

AnonymBruker
Skrevet

Snakker du nå ut av erfaring i et forhold over lengre tid eller kontinuerlig forskjellige partnere? Jeg forstår jo at forspill hver eneste gang er kjedelig og det forventer jeg ikke heller. Jeg er mer enn gjerne med på en kjapp omgang. Men å dra meg inn på soverommet og bygge opp stemningen for deretter å dra frem en flaske med glidemiddel før jeg i det hele tatt har rukket å bli kåt? Arrgh. Får ta opp problemet før jeg blir altfor sint, hehe.

Jeg snakker om begge deler. Kommunikasjon er da viktig okke som! Fungerer kommunikasjonen så dårlig at man ikke tør prate om det seksuelle så fungerer også parforholdet veldig dårlig. Man skal lytte til hverandre, føle seg som "ett" sammen, være noe mer enn "meg og deg" og føle seg mer som "vi". Også i sengen.

Ja, noen ganger har man mer lyst enn andre. Noen ganger går det dager, andre ganger bare timer mellom hver gang.

Men føler man at det ikke fungerer prater man om det. Jeg hadde blitt såret og lei meg hadde jeg vært sammen med en som holdt sine følelser tilbake for meg. Det ville jeg oppfattet som at hun ikke følte seg trygg nok på meg, ikke stolte på meg. Og omvendt tar jeg det som et kompliment og føler glede over å få ta del i hennes tanker og følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at en del menn er totalt låst i sin lille komfortsone. De vil sikker, men de tør ikke. Det er tydligvis veldig skummelt å gå utenfor denne komfortsonen. Best å ta en standardøkt i senga og så sovne kjapt, for da er man trygg. Nytt er skummelt må vite.

Heldigvis er ikke alle menn slik. Mange er heldigvis åpne og trygge på seg selv i senga. Og de mannfolka er helt gull.

Anonym poster: dc44e4dabcaee48d2865e0357516671b

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det at han skriver om det kan jo tyde på at han tenner på det. Kan det være at han har litt prestasjonsangst i forhold til å gi deg oralsex? Er ikke sikkert han mener å være egoistisk. Prøv å ta det opp med ham på en skånsom måte, si at du har elsket det de gangene han har gjort det og drømmer om mer...

Hapas råd er vel det beste jeg har lest så langt i denne tråden :Nikke:

Du blir nok nødt til å fortelle ham at du ønsker/krever reprise.

Om det ikke fungerer så får du gi ham klar beskjed om at "Hey ! Vi er to her og jeg begynner å bli 'noe' frustrert nå !"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...