AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Tenker spesielt på de som er "typiske" ungkarer, som fortsatt tar seg en fest hver gang sjansen byr seg og drar på guttetur til Ayia Napa hver sommer. Jeg er selv jente på 23, men har en del kamerater i den alderen. Enkelte slo seg til ro allerede i begynnelsen av 20-årene, og har holdt sammen med samme dame siden da, men de fleste har aldri hatt et seriøst/langvarig forhold. Hvordan ser disse mennene på å slå seg til ro og stifte familie? Noen ganger kan jeg se på dem og tenke at det kommer aldri til å skje, men når jeg tenker etter så kjenner jeg veldig få på 35+ som ikke har hverken samboer/ektefelle eller barn (selv om det tydeligvis finnes mange her på KG). Erfaringer? Anonym poster: 18d3113d9003ab4eaf1d8cd6d5835a40
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Ingen? Anonym poster: 18d3113d9003ab4eaf1d8cd6d5835a40
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 kjæresten min er 27, han har vært en veldig typisk ungkar, og har virkelig festet mye i mange år. Men slå seg til ro, det ønsker han nå som han er sammen med meg. Allerede etter 4 mnd er han godt i gang med planlegging av at vi skal flytte sammen og ønsker hele pakken giftemål-barn osv med meg Skal sies at vi har kjent hverandre en god stund før vi ble et par, så det er nok grunnen til at vi visste fort hva vi ønsker ut av forholdet. Anonym poster: 18dad2fbc532cc4d70365a312356fb23 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Hehe så det er mulig altså! Anonym poster: 18d3113d9003ab4eaf1d8cd6d5835a40
Maisie Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 (endret) Dette er kretsen sin det, veit du. Synes det er positivt at de har det gøy, får reist, danne kamerater/vennskap og vært voksen i litt mer enn tre år på flere plan. Men om alt må gjøres på VGS nivå enda og alt er Njapadapa kuler`n; så tar det nok gjerne noen år før disse personene føler at de har ristet nok av seg, kanskje? Egentlig har jeg et inntrykk av at de fleste og de førstnevnte er at de ønsker å finne noen og er åpen for det uansett? I mellomtiden kan man dra nytte av tiden sin med kamerater, gjøre det beste ut av ting og den slags. Men jeg vet ikke helt hva annet de skulle foretatt seg på fritiden som var bedre? Endret 1. april 2013 av Maisie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå