Gå til innhold

Prompelyd

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kamillé

Når jeg har sex og vi ligger i spesielle stillinger (jeg har bena høyt og han kommer ganske langt inn) kommer det prompeaktige lyder, jeg vet at det bare er fordi det presses luft inn og ut igjen, men jeg syns det er så rart..og småflaut for min egen del.

Er det veldig vanlig og ikke noe som er galt? Går det ann å gjøre noe så man slipper disse lydene? eller er det bare en del av moroa :sjarmor:

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Ja, det er vanlig, noen stillinger gjør at det kommer mer luft inn. Det kan hjelpe å prøve å lirke litt på stillingen dere er i, eller å stramme musklene du har der nede. Men noen ganger kommer det bare litt luft uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes også det er flaut - har det noe med at man er vid i fi**a? Og at man ikke har vært flink med knipeøvelser? Har alle kvinner det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Eg gjer knipeøvelsar kvar dag - og eg får berre fiselydar i nokre stillingar, så det kan ikkje ha noko med vid fitte å gjere... TRUR eg då.

Eg lagar av og til små fiselydar, men vi berre ler av det :-) Heilt først så trudde han at eg feis på skikkli, men då måtte eg forklare at det var lufttrykk i skjeden som kjem når han støyter inn, så sa han "ok" smilte og fortsatte! :ler:

Det er jo berre til å forklare om han legg merke til det, for det luktar jo ikkje akuratt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever bare det problemet dersom han drar pi... sin helt ut, og så inn igjen. Sånn at han på en måte er ut og "henter" luft. Dersom han bare kaver rundt der inne, kommer det ikke inn luft heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han bare kaver rundt der inne, kommer det ikke inn luft heller.

:hoho:

Måtte bare ha et latterutbrudd på denne uttalelsen! Fikk meg et morsomt bilde nå ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:hoho:

Måtte bare ha et latterutbrudd på denne uttalelsen! Fikk meg et morsomt bilde nå ja :lol:

Støtter den! :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det har nok ikke noe med at man er spesielt vid, hvordan skulle det dannes lufttrykk hvis man var vid liksom, d er vel heller da d ikke hadde kommet lyd.... lyden kommer jo fordi det presses på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Med eks'en var det alltid slik at fiselydene kom hver gang han sto bak meg og vi holdt på. Ikke ellers. Så i visse stillinger skjer det bare...

Jeg ble hel tfra meg første gangen. Jeg trodde at han tenkte at jeg faktisk lagde disse lydene(!). Så jeg måtte forklare ham underveis at dette ble skapt pga. friksjonen og luftrommene osv..

Tror menn vet det og bryr deg ikke om det. De er så konsentrert om det de driver med. Dere vet, de konsentrerer seg så veldig når de først er i siget. Da er det lite annet som teller. Det skal mye til for at de ikke får lyst til å fullføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sensitiv og feminin

Ingen overraskelse Greensky. Etter å ha lest mange av innleggene dine, har jeg fått med meg at det er svært lite som går inn på deg.

Bra for deg det, at du er herdet og tøff. Flott at du aldri blir flau eller bryr deg om promping og andre naturligheter.

Flere jenter skulle ha vært like hardføre som deg, så hadde kasnkj guitta fått mindre problemer med oss sensitive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen

Dere har ingen grunn til å være flaue over slike lyder jenter, det er jo vi gutta som har skylden for at de oppstår.

De aller fleste gutter med noen sex opplevelser vet at slike lyder kan oppstå, og selv om de kan virke forstyrrende eller latterfulle, ja så glemmer vi det fort i nytelsen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Ingen overraskelse Greensky. Etter å ha lest mange av innleggene dine, har jeg fått med meg at det er svært lite som går inn på deg.

Bra for deg det, at du er herdet og tøff. Flott at du aldri blir flau eller bryr deg om promping og andre naturligheter.

Flere jenter skulle ha vært like hardføre som deg, så hadde kasnkj guitta fått mindre problemer med oss sensitive?

Æh, takk... Tror jeg! :wink:

Men når sant skal sies, så kan jeg ikke fordra promping. Synes det er skikkelig ekkelt. Så så veldig herdet vet jeg ikke om jeg er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest MissDarkness

Etter hva jeg har hørt kameratene mine si, så er det gode fi..er som lager lyder... når man bruker muksklene, og gutten går helt ut, så suger man faktisk luften inn (nesten som vakuum), og når gutten så støter inn igjen, ja, så må jo luften ut igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Bakfra i hundestilling i sengen er en stilling hvor sånne lyder oppstår. Da blir jeg veldig åpen måt han og da kjenner jeg faktisk også at han "pumper" luften inn :-? Litt ubehagelig følelse faktisk. Blir det lyder ler vi bare av det *ler*.

Har også opplevd at det kom sånne lyder etter at han hadde sprutet i meg og jeg satte meg opp for å la sæden renne ned på håndkle. Da kom lydene og jeg skvatt skikkelig :o ! han også , før vi "forstod" grunnen til ulydene og hvor de kom fra *ler*..

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gutta burde vite det nå!

Det burde ikke være noen overraskelse for menn at disse prompelydene, som IKKE er promp (men bare luft pga. penis som går ut og inn), skjer?

Dette er helt normalt: jeg er lei av å bli flau og måtte forklare meg for visse menn om dette når det skjer...de oppfører seg som om de ikke har opplevde det før!? Det er jo DE som påfører prompelydene med penisene sine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det mye før med eksen, og da gjerne i hundestillingen. Men med min nåværende opplever jeg det ikke.

Kan det være for at han større p.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...