Gå til innhold

Nysgjerrige naboer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har ei eldre dame som nabo, hun bruker mye av fritiden på å følge med på hva vi driver med. Ofte står hun inn på et rom med avskrudd lys, men jeg kan se henne likvel. Skjønner ikke at det kan være spennende å spionere på oss. Jeg har også to venninner som også har eldre naboer som følger med på hva de driver med, i første rekke eldre kvinner. Det må være noe genetiskt :fnise: .

Anonym poster: beb3debe4726b711e0d5060b29dbf7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ei sånn ei vi også. Vi var så lei til slutt at jeg flekka ræv til henne. Hun ga seg fortsatt ikke. Standhaftig disse gamle :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Vet ikke helt hva det er med sånne. Kanskje de kjeder seg. Vet ikke jeg, men har opplevd noen sånne jeg også.

Hadde ei eldre dame en gang som stod opp til alle døgnets tider for å se hva vi drev med. Ikke la hun skjul på det heller :) Litt morsomt selv om det kunne være irriterende og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

:fnise: Er visst noe med eldre damer.

Har ei på andre siden av gaten jeg også. Hun følger med på oss hele tiden, og gjerne står i det vinduet hvor hun da kan se rett inn i stua våres. Nå har jeg ordnet med nye gardiner så det ikke er så lett å se inn da.

Og hun sprer rykter så det holder. Jeg har visst vært elskerinnen til flere menn siden de har plukket meg opp utenfor huset, mannen min er utro siden han ofte drar ut om natten, hunden min er en drapsmaskin siden hun fillerister ballen eller leka si når vi er ute osv osv.

Jeg stresser ikke så mye med det da. Alle steder har ei slik nabokjerring så jeg ser litt av sjarmen med det også.

Hadde dog vært hyggelig om hun faktisk slo av en prat istedenfor å gjøre opp sine egne meninger og historier :)

Kanskje hun hadde funnet ut sannheten. At jeg sitter på med andre menn rett og slett fordi vi skal samme vei, at mannen min reiser ut om natten fordi han er hardtarbeidende og må på jobb, at hunden min har mer lyst til å få kos enn å bite noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som er litt irriterende er at hun bor så nærme. Vi har et stort vindu med innsyn til trappa og stua. Jeg har veldig lyst til å arrangere et "sex stunt" eller noe helt sykt, men motet svikter. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du ser at naboen står på det mørke rommet og ser inn til deg - så vink til henne! vis at du ser hva hun gjør, så blir hun kanskje flau og gir seg?! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt trist, for det viser at de ikke har andre interesser. Forhåpentligvis er de en utdøende rase. Når vi blir gamle, så er vi på arvtageren etter FacaBook og Twitter, eller holder fortsatt liv i KG der vi sladrer om Tone Aaberge i stedet for den unge nabokona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hehe, det er ganske mange rare folk der ute. Vet om en dame som la ut rykte på bygda om at naboparet hadde seg i stua titt og ofte.. Sannheten var at nabofrua gjorde x antall situps i stua hver dag :ler: De hadde en halvt gjennomsiktig gardin, som gjorde at den nysgjerrige naboen kun så bevegelsen og ikke helt nøyaktig hva som hendte..

Anonym poster: be4e1dc772190603dd4ef65bf6134272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det en middelaldrene mann som står for moroa.. Så der er teorien om gener og utdøende rase rasert.. :P Vi vet når det er vår for da er han på plass ved gjerde i hagen. Og det virker som han henger der til høsten kommer. Her skal alle som går innen hørevidde utspørres.. han er ikke lenger unna enn at jeg til tider hører samtalene og blir oppdatert på all den nye sladderen i nabolaget... he he.. Har klart å gjøre det forstått jeg ikke er interessert i å prate, men før det gruet jeg nesten for å gå hjem..

Det kan argumenteres med at jeg er hjerteløs som henger ut en ensom sjel. (vet ingenting om han ev. er ensom..) Men jeg tenker også at noen mennesker dessverre støter menneske fra seg med måten en er på. Hørt mer enn ett desperat menneske prøve å avslutte strømmen av spekulasjoner rundt de andre i nabolaget, for å antakelig komme seg hjem fra jobb og få i seg middag, etter en lang dag.. "Vår mann" er ufør. Jeg vet i detalj hvorfor.. men vil jo ikke henge ut folk heller...Eh ja.. (ironi)

Anonym poster: 24ab846b0bef81c4e361093ba915fbf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen naboer tett innpå meg siden jeg bor på et gårdstun, men veien gjennom er ganske nærme kjøkkenvinduet mitt og siden folk eeeelsker å gå tur i området på søndagene så har jeg ofte opplevd kjerringer som står omtrent med nesa trykt inntil glasset på ruta... nysgjerrige jævler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen naboer tett innpå meg siden jeg bor på et gårdstun, men veien gjennom er ganske nærme kjøkkenvinduet mitt og siden folk eeeelsker å gå tur i området på søndagene så har jeg ofte opplevd kjerringer som står omtrent med nesa trykt inntil glasset på ruta... nysgjerrige jævler.

Hadde jeg oppdaget det hadde jeg virkelig sagt i fra !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg oppdaget det hadde jeg virkelig sagt i fra !

Ja, det klikker vel for meg en vakker dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beano

Det som er litt irriterende er at hun bor så nærme. Vi har et stort vindu med innsyn til trappa og stua. Jeg har veldig lyst til å arrangere et "sex stunt" eller noe helt sykt, men motet svikter. :laugh:

Kjøp gardiner, da vel? :klo:

Endret av Beano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Vi har et jevnaldrende par som glor veldig. Vi har fire store stuevinduer vendt mot deres hus, men er kun noen små vinduer høyt på stueveggen deres + et lite badevindu og et soveromsvindu mot oss.

Jeg har skaffet persienner. De er som regel åpne, men lukkes mot sol.. Og når jeg ser er hode mellom blomsterkrukkene i de høye vinduene. Jeg håpte det skulle være et tydelig signal, men nei. Jeg har begynt å gi f.. Er jeg på vei i dusjen og må sjekke mobilen, så henter jeg den i stua, splitter naken. Vi har gardiner og hekk som skjermer endel, er kun naboene som ser oss om de glor ut disse vinduene. Vil ikke at det skal styre min hverdag.

Det er irriterende, men vi får innrette oss så godt som mulig.. For vi kan ikke be naboene lukke øya ;)

Endret av Tirkes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de gamle damenes forsvar, så bør det anføres at de neppe har Facebook. Da kunne de jo ha stirret inn i skjermvinduet i stedet for ut av stuevinduet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stå naken i vindu med en kikkert og se på henne til hun går vekk :)

Anonym poster: 568022e3d706f170558990cc075c5cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...