AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Hei! Jeg er en 20 år gammel jente som aldri har hatt ett seriøst forhold i mitt liv. Altså sett bort fra små og korte forhold i ung alder som en normalt ikke regner som noe seriøst da. Jeg føler nå at jeg er inni en litt "deprimert" periode. Jeg føler liksom at jeg hele tiden blir minnet på at jeg er alene og at alle andre rundt meg har noen. Er i en venninnegjeng feks, der alle 6 jentene har typer som er kompiser og vi har ofte vorspiel osv sammen, og der sitter jeg da.. Som den single og ensomme som alltid har vært det og som det ser ut som kommer til å være det for alltid.. Alle de andre jentene sitter å diskuterer sexlivet sitt og koser seg rundt kjærestene sine, så sitter jeg der igjen som enn idiot som ikke har noe spennende å komme opp med. Er det noen som kjenner seg igjen? Noen evt. tips eller råd til hva som kan få meg på andre tanker eller til å tenke litt mer positivt rundt dette temaet? Føler ikke at disse tankene har vært så intense og så mye i fokus som de er nå.. Jeg vil liksom ikke desperat fortest mulig finne meg en jeg også, det nytter bare ikke.. Ting tar virkelig tid! Anonym poster: fde8ed2fb7b55acba168df4d4086277e
Gjest FiskenBlub Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Føler akkurat det samme (men er i et forhold). Når jeg først er med "vennene" mine så har jeg ingenting å tilføye inn i samtalen. Jeg går ikke på samme skole som de så har ingenting å si når de snakker om det, vil ikke dele sexlivet mitt heller med de og drikker heller ikke. Tror største delen til at jeg ikke har venner er fordi jeg ikke drikker.. Fikk kjæreste mye senere enn venneflokken og har helt andre interesser enn de så har alltid vært uttenfor. Har en ordentlig venn, men han bor i USA så er vel mer Internettvenn. Utrolig nok har jeg aldri aldri hatt en så godt venn før Har egentlig ingen råd, vil bare fortelle deg at du ikke er alene om det og alt løses ikke av å få seg kjæreste
Gjest blomkvisten Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Mange tenker det slik som deg, ikke bekymre deg! En dag vil du finne den rette Klem
Gjest blomkvisten Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Glemte å si at du også bare er 20 år, jeg fant min nåværende ektefelle når jeg var 25 såå du har god tid ;-)
Barcelone Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg møtte mannen min da jeg var 28, så ingen grunn til bekymring
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Jeg møtte mannen min da jeg var 28, så ingen grunn til bekymring Bra å høre :-) Anonym poster: fde8ed2fb7b55acba168df4d4086277e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå