tom1986 Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg kan helt ærlig si at jeg har vært utro flere ganger i begge forholdene jeg var i. Grunnen var rett og slett at jeg visste jeg kom unna med det og det var snakk om pene jenter. Så kom igjen kvinner. Hvorfor var dere utro?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Er det noen som ærlig talt vil dele dette med deg? Nei. Anonym poster: 1114af71473ea541171a0e2e01ca6a1b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Jeg kan helt ærlig si at jeg har vært utro flere ganger i begge forholdene jeg var i. Grunnen var rett og slett at jeg visste jeg kom unna med det og det var snakk om pene jenter. Så kom igjen kvinner. Hvorfor var dere utro? Gutter som hele tiden skal skryte på seg "pene jenter", har det bare i munnen. Litt på samme måte som når en mannlig jomfru stadig skal prate om sex, sex og atter sex og det på en litt kunstig måte. Anonym poster: 4036b6796c19408b81e80720b64fe37e 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Jeg driter i hva TS har gjort. Han har ingenting med mitt liv å gjøre, med mindre jeg kjenner han da... men det tviler jeg på. Så jeg bare svarer på spørsmålet: Ja, har vært utro selv. Men bare en gang. Og det var siste gang. Har også bare hatt et forhold (er i det ennå) så jeg har bare vært utro en gang. For min del gjelder ikke "En gang utro, alltid utro". Heller stikk motsatt: "En gang utro, aldri mer". Kanskje jeg skal forsvare meg med at han var utro først? Bare så jeg ikke blir helt angrepet her av kg... Dessuten var han følelsesmessig utro mens jeg bare seksuelt. Stor forskjell syns jeg, han derimot er ikke enig. Han mener at seksuell utroskap er verre enn følelsesmessig utroskap... Vi lar vær å diskutere det da vi vet at det blir en eksplosjon hvis vi skal sitte og diskutere det med hverandre. Utroskap i seg selv er veldig sårende, så det å sitte og diskutere hvem som var verst er rene helvete. Anonym poster: 7f5bc6a5c825bbb8212358a61bf3d4e1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Ja, jeg har vært utro, både pga jeg kjedet meg i forholdet, spenning, hadde det ikke bra osv.. Har vært utro i flere forhold fordi jeg kan det, jeg har sjans på menn og jeg får oppmerksomhet. Har jeg det dårlig i et forhold og jeg ikke får komplimenter, oppmerksomhet, har jeg hatt lett for å være utro. Har roet ned utroskapen betraktelig med årene og nå er jeg trofast. Har aldri vært utro i dette forholdet, tiltross for flere tilbud. Kanskje jeg har vokst eller bare funnet den rette Velger selvfølgelig å være anonym her Anonym poster: e9c77aa3a4f65b1bc611376c9bec31c6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Har ikke vært utro, men gjort noe annet svikefullt mot mannen jeg elsker. Og aldri i verden om jeg vil såre noen på den måten igjen. Det å se noen bli så såret og skuffet, ganske utrolig hvordan det kan knuse et hjerte. På begge partene. Anonym poster: be3bbb6fca5d7f3c425583eac672668b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå