AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Det er veldig mange menn som ikke forstår alle de rare jentetingene som ender med å se latterlig ut. Feks hva er dealen med å feks spenne et belte rundt seg rett under puppene ? Det ser rart ut, har ingen funksjon og de fleste gutter små ler når vi ser sånt. Reagere også på mange kvinner som stæsjer seg opp når de skal til byn men takler feks ikke å gå med høye hæler. Det ser så dumt ut når dere tripper avgårde og ikke fikser det. Klarer du ikke å gå med hæler så la være, med mindre du er ute for å gi oss en god latter. Og hva er greia med å gå med treningsthigts til daglig, kombinert med veske og "vanlige" klær ? Dere vet jo at treningstøy brukes til...? jepp. trening... ikke til å luffe rundt i byen med sammen med klær som ikke passer. Ovenfor var bare noen eksempler, som ble satt litt på "spissen"... lista er mye lengre. Mange av dere er nok flinke til å kle på dere selv. Men innrøm det, det er mye rare ting dere tar på dere vel ? Mitt spørsmål er: Kan dere være enig i at dere går med mange klær som ser helt teit ut, bare fordi det liksom er mote ? Vær ærlig ! Anonym poster: 06aacff65a50e4395d8dff67bca01e73 12
Gjest Skjæra Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Klart det! Og derfor følger jeg heller ikke moten 7
Tomaten Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Feks hva er dealen med å feks spenne et belte rundt seg rett under puppene ? Det ser rart ut, har ingen funksjon og de fleste gutter små ler når vi ser sånt. Anonym poster: 06aacff65a50e4395d8dff67bca01e73 Jo det har en funksjon. Å fremheve midjen. Som ofte hjelper på de som er noen kilo for tunge for å få en mer timeglassfigur. Reagere også på mange kvinner som stæsjer seg opp når de skal til byn men takler feks ikke å gå med høye hæler. Det ser så dumt ut når dere tripper avgårde og ikke fikser det. Klarer du ikke å gå med hæler så la være, med mindre du er ute for å gi oss en god latter. Anonym poster: 06aacff65a50e4395d8dff67bca01e73 Enig 12
Tøffeldyret Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er enig med deg i to av punktene dine. Det ser skamteit ut å gå med høyhælte sko når man ikke klarer å gå med det, og treningstights egner seg ikke til vanlig. MEN belte i livet har en funksjon. Det er der for å framheve midjen, så husk på det neste gang du tror at vi bare har tatt det på for gøy. Jeg har store pupper og smal midje, og topper er ikke sydd nok inn til min fasong. Så hvis jeg ikke har belte i livet, henger stoffet ned fra under puppene og jeg ser ut som et telt. 22
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 Noen kvinner mangler selvinnsikt, og går ut i fra at om klær er fine på andre, er de fine på dem også. Det stemmer ikke alltid, og da får man "rare jenteting" som du kaller det. Anonym poster: 6863f9a5f93fb0a0493cf9153cb747e0
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #6 Skrevet 31. mars 2013 Enig med TS i mye her. Nå ser menn også til stadighet dust ut, og det er ikke så himla farlig heller, men noe av det blir komisk. Synes f.eks. ikke at tights er så ille, for det er ikke ment å være spesielt fint. Det ser definitivt ikke bra ut, men det er heller ikke et forsøk på å pynte seg. Et slikt belte du snakker om eller høye hæler du ikke klarer å gå på, derimot, er jo et fullstendig feilslått forsøk på å se fin ut. Så må det gjerne være slik at man pynter seg for å føle seg vel selv, men det er klart det likevel kan se utrolig dumt ut. Anonym poster: 825f60497e14cb1161776aebe4641cc6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #7 Skrevet 31. mars 2013 Ja, men det gjør menn også med sine dype v-halser og "blow me" beltespenner og det som er. Anonym poster: 67924a988a634d2083d790a3f259d974 21
helloworld Skrevet 31. mars 2013 #8 Skrevet 31. mars 2013 Ja, noen av oss kvinner er rare. Jeg skjønner heller ikke poenget med å gå med sko man ikke klarer å gå i. Det syns også jeg kan være litt komisk. Men det med treningstights; har du ikke sett disse på vei til og fra trening i det tilfellet? 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #9 Skrevet 31. mars 2013 Det verste er idiotene i treningstights og ellers pyntet, de som ikke greier å gå på høye hæler eller de som bruker det midjebeltet feil, det skal ikke midjen, ikke inn under hengebrystene. Mange bruker det feil. Anonym poster: 36e9dba33512d890b7acf9ab61c4ccc0 2
Gjest Chloè Skrevet 31. mars 2013 #10 Skrevet 31. mars 2013 Belte rundt livet er vel for å fremheve midjen, her må man faktisk ha en midje , så mange som går på en smell her. Høye hæler på byen, de fleste klarer seg fint (inkludert meg selv) edru, men prøv å gå i 14 cm etter 1 eller 2 flasker vin. Dere sier jo at "det er så sexy,det styggeste jeg vet er ballerinasko, så da prøver man (å feiler) å leke sexy, funker som regel uansett. Ser du meg i treningstights er det fordi jeg stikker heller hjem å dusjer etter trening, dette vil jeg tro gjelder 99% av de du ser også.
Aldrisur Skrevet 31. mars 2013 #11 Skrevet 31. mars 2013 Ja, jeg er enig. Men når vi først snakker om å kle seg rart; hva er det med dere gutter som tror det er stilig når jeansen sagger nedenfor rompesprekken og en halvskitten boxer såvidt skjuler resten av rumpa? I tillegg er det en god del av dere som aldri har pusset eller stelt hverken støvler eller sko! Og jeg kunne også ha kommet med en lang liste her, men..... Vi er vel omtrent like "gode" - begge kjønn, mener jeg. 12
Gjest uAnonymbruker Skrevet 31. mars 2013 #12 Skrevet 31. mars 2013 Jeg liker at det er så mange damer og menn som ser sprø ut, ellers hadde det vært kjedelig. Jeg så eksepsjonelt vakker ut på 90tallet 3
muffin26 Skrevet 31. mars 2013 #13 Skrevet 31. mars 2013 Er det ikke veldig ut med belte i livet nå? 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #14 Skrevet 31. mars 2013 Den dummeste moten jeg kommer på siste årene må være disse tynne tauene jentene gikk med rundt hodet! Ett slags hårbånd. Anonym poster: 1d9d4348adbfabfff4c6997490387683 4
loffen Skrevet 31. mars 2013 #15 Skrevet 31. mars 2013 Jeg er enig! Det er mye rart ute og går. Men det er jo morsomt også. Folk er jo forskjellige.
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 31. mars 2013 #16 Skrevet 31. mars 2013 (endret) Magebelte ser kjipt ut, men ingenting slår de baggy "teltbuksene" som får deg til å tro du har tatt syre. Alltid i ville mønstre og farger. Liker heller ikke denimshorts som er dratt lengst mulig opp i fitta Endret 31. mars 2013 av NerdMedSverd 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #17 Skrevet 31. mars 2013 http://www.thestyletag.com/wp-content/uploads/2012/11/Timberlands-and-headscarf-3.jpg og dette. Som om man er fra tykkeste slummen. Gangster-Yo style. Funker dårlig på norske jenter. Anonym poster: 1d9d4348adbfabfff4c6997490387683
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #18 Skrevet 31. mars 2013 TS snakker ikke om belte i midjen, men rett under brystene. Noe både jeg og mange andre forbinder med mammatopper... Er også enig i for høye hæler. Gøy å prøve i skobutikken, men ler jo for meg selv når jeg ser hvor komisk det ser ut når jeg nesten tryner etter to skritt. Så jeg har vett til å ikke kjøpe det Klumpete mascara, eller jenter som glemmer (eller driter i?) å fjerne mascara som havner på lokket i stedet for på vippene. Ellers så reagerer jeg på pysjamaslignende bukser utendørs. De rutete vide buksene med svære lapper som var så moderne for noen år tilbake. Seriøst?? UGGS. Er det noen som synes dette er pent? Eller er det bare ment for å varme og gi komfort? Uansett, hvem er det som seriøst tror at det kan brukes som utesko i slaps? Tro meg, jeg har sett flere UGGere som er gjennombløte! Og så har vi klassikeren med orange og/eller for mørk(t) pudder/foundation... Eller trange hoftebukser (bukser med lavt liv) på jenter som er godt overvektige. Jeg mener ikke at ikke alle skal være fornøyd med seg selv uansett, osv. Men klé dere etter kroppsformen og alder! Og bruk klær i riktig størrelse! Selv om dere brukte str. S på videregående, er det ikke nødvendigvis det dere burde bruke nå, selv om dere klarer å presse det på! Og til dere gutter: Sæggere. Ikke bare ned til rett over det bredeste punktet på rumpeballen, men faktisk UNDER! Hva er det som holder buksen igjen da? Bruker dere borrelås? Anonym poster: 31a4655435c20a399fedc15f7e4ebad3 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #19 Skrevet 31. mars 2013 Er det ikke veldig ut med belte i livet nå? Mange driter i om noe er "inn" eller ikke. Anonym poster: 685b993d144d2223d03f7cd542e6e009 12
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #20 Skrevet 31. mars 2013 TS snakker ikke om belte i midjen, men rett under brystene. Noe både jeg og mange andre forbinder med mammatopper... Er også enig i for høye hæler. Gøy å prøve i skobutikken, men ler jo for meg selv når jeg ser hvor komisk det ser ut når jeg nesten tryner etter to skritt. Så jeg har vett til å ikke kjøpe det Klumpete mascara, eller jenter som glemmer (eller driter i?) å fjerne mascara som havner på lokket i stedet for på vippene. Ellers så reagerer jeg på pysjamaslignende bukser utendørs. De rutete vide buksene med svære lapper som var så moderne for noen år tilbake. Seriøst?? UGGS. Er det noen som synes dette er pent? Eller er det bare ment for å varme og gi komfort? Uansett, hvem er det som seriøst tror at det kan brukes som utesko i slaps? Tro meg, jeg har sett flere UGGere som er gjennombløte! Og så har vi klassikeren med orange og/eller for mørk(t) pudder/foundation... Eller trange hoftebukser (bukser med lavt liv) på jenter som er godt overvektige. Jeg mener ikke at ikke alle skal være fornøyd med seg selv uansett, osv. Men klé dere etter kroppsformen og alder! Og bruk klær i riktig størrelse! Selv om dere brukte str. S på videregående, er det ikke nødvendigvis det dere burde bruke nå, selv om dere klarer å presse det på! Og til dere gutter: Sæggere. Ikke bare ned til rett over det bredeste punktet på rumpeballen, men faktisk UNDER! Hva er det som holder buksen igjen da? Bruker dere borrelås? Anonym poster: 31a4655435c20a399fedc15f7e4ebad3 Ja, belte under puppene blir veldig empireliv aktig eller hva det heter, strammer der og skjuler sto mage liksom. Anonym poster: 36e9dba33512d890b7acf9ab61c4ccc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå