Gjest Virvar Skrevet 28. mars 2004 #1 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg er så lei av lommelykter som aldri virker når de skal det. Er det kvaliteten på lommelykten som er problemet, eller dårlige pærer, eller batteriene? Eller er det rett og slett bare håpløst å kunne stole på slike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. mars 2004 #2 Del Skrevet 28. mars 2004 Helt enig med deg, og lurer på det samme...! Syns stadig jeg kjøper nye lommelykter, men når jeg skal bruke dem, virker de aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. mars 2004 #3 Del Skrevet 28. mars 2004 kjøp sånn Maglight. Aldri hatt prob med den. +livstidsgarant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2004 #4 Del Skrevet 28. mars 2004 Maglight er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #5 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg slenger meg på i lovsangskoret for Maglite (ja, det staves sånn.) Jeg hadde en Maglite mikrolommelykt (solitaire) som hang på nøkkelknippet. Den overlevde det utroligste, inkludert gjentatt kasting av nøkkelknippet fra tredje etasje og ned på gata. Til slutt klarte jeg å miste den. Maglite har kun en ulempe: De store lyktene er tunge. Til gjengjeld kan du bruke dem til å slå innbruddstyver i hodet med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. mars 2004 #6 Del Skrevet 29. mars 2004 Maglite! Funker alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. mars 2004 #7 Del Skrevet 29. mars 2004 Jepps, er bare Maglite som duger. Har også en slik liten en på nøkkelknipet på vinterstid, funker som bare det og trenger aldri nytt batteri. Så har vi ett par i to større varianter, kjekke til litt av hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå