Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg besøkte familien min nå i påska, var borte fire dager. Kjæresten min verken ringte eller sendte meg noen melding mens jeg var borte. Jeg sendte han melding men da svarte han bare kort og virket helt uinteressert. Jeg hadde lagt ut et påskeegg til han og spurte om han fant det. Det hadde han. Jeg gir ikke for å få noe tilbake, men han sa ikke takk en gang.. men nå som han vet jeg er tilbake har han brått tid til meg igjen og sendte meg søte meldinger. Han blir sånn med en gang jeg reiser bort. Jeg har jo et behov for å prate med han selv om vi ikke kan se hverandre.. Er jeg bare sutrete?
Tomaten Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 (endret) Du er ikke sammen med han?? http://forum.kvinneg...howtopic=733563 Endret 31. mars 2013 av Tomaten
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Du er ikke sammen med han?? http://forum.kvinneg...howtopic=733563 Hehe. Nei jeg er ikke sammen med han.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Jeg syns ikke du er sutrete... Jeg hadde blitt veldig skuffet om kjæresten min ikke hadde satt pris på påskeegget om jeg gav han det.... At han ikke hadde sagt takk og blitt glad... (Greit nok kanskje han syns det er barnslig, men det er en kjærlig og god tanke). Og det at han ikke tar kontakt når du er borte, jeg hadde reagert, og blitt såret og lei meg... Jeg ville tatt det opp med han, og spurt hvorfor det er sånn, og om han gjør det bevisst eller om han ikke tenker over det at du er borte?! Anonym poster: e7b5f347703c039d23dae9bc824db3e3
Obiola Skrevet 31. mars 2013 #5 Skrevet 31. mars 2013 (endret) Veldig som folk blir oversett av kjæresten i påskeferien da... Tja, sutrete, kanskje litt. Skjønner aller mest skuffelsen med påskeegget. Hadde min kjæreste gjort det hadde jeg med en gang sendt en melding eller ringt for å takke. Du var jo bare borte i fire dager, kanskje han følte det var såpass kort tid at han ikke rakk å savne deg så veldig. Det går jo så fort, han var kanskje opptatt med sitt hjemme. Hadde det vært flere uker og liten kontakt hadde det jo vært verre. Han viser deg oppmerksomhet nå som du er tilbake, jeg ville fokusert mer på det! Du kan jo ta det opp med han. Endret 31. mars 2013 av Obiola
Gjest Raindrops Skrevet 31. mars 2013 #6 Skrevet 31. mars 2013 (endret) Tja, der var jo bare noen dager. Kanskje han trengte å koble av litt og være i fred. Men jeg er veldig enig i at han kunne takket for påskeegget, det koster lite å være høflig, uten at jeg personlig ville laget en stor sak ut av det. Endret 31. mars 2013 av Raindrops 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #7 Skrevet 31. mars 2013 HAHA, dette hørtes helt ut som min forlovede! Ikke ringer han og ikke sender han mld, så det blir til at jeg ringer og sender mld først den uken han er borte. Tror det er ganske normalt for mange gutter. Min blir veldig opptatt av alt som skjer og når han har ei masekråke som meg så forventer han bare at jeg kommer til å ringe osv Han er også veldig kort på mld og vil ikke snakke mer enn 3 min på telefon, men hjemme igjen er han "vanlig " igjen. Har egentlig bare akeptert at sånn er han, men må si i starten av forholdet ble jeg lei meg og veldig usikker. Anonym poster: 8a7c1a95396cfd863ea390fc2f0fd6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå