AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg har vært singel i noen år nå, og har nylig blitt kjent med en mann jeg synes bra om. Jeg vet med sikkerhet at han er en bra mann, noe jeg kjenner jeg blir tiltrukket av. Når vi ikke er sammen dukker han stadig vekk opp i hodet mitt, og jeg kan av og til smile av tankene rundt det vi har gjort og av han som person. Når vi er sammen har jeg ikke umiddelbart de samme følelsene. Jeg kan kose meg i hans selskap, men samtalene kan gå litt trått og alt føles ikke helt naturlig. Det er mulig at dette kan ha en sammenheng med at vi ikke kjenner hverandre så godt enda, og at man på bakgrunn av dette bruker ekstra energi når man er sammen? Er det noen som kan kjenne seg igjen i noe av dette? Det har også dukket opp tanker om at det er illusjonen av han som jeg er tiltrukket av, og ikke nødvendigvis han. Mulig det er normalt å lage seg mer positive tanker om en person når det går en stund mellom hver gang man møtes? Nei, ikke vet jeg. Hadde vært flott med noen andres tanker og refleksjoner rundt dette Anonym poster: 4897d3bee10c0bb5ed3a737d257a9405
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Jeg synes nok at det kan høres ut som nettopp det du har reflektert litt over; at du er mer forelsket i forelskelsen enn ham. Det er jo deilig å føle at man blir sett, og å flørte med en bestemt person. Kanskje dagdrømme litt. Når det er sagt, så er det jo ingen grunn til å se om dette ikke utvikler seg til noe mer. Grunnlaget er der jo allerede. Mim Anonym poster: 5f5b1a14d12570a33c1d5c2766b9e95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå