Gjest Sysmo Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Hei, for ca 1 mnd siden dumpet jenta mi over 2 år meg. Hun sa det var fordi følelsene ble borte. Vi har nettopp kjøpt oss hus sammen(nov12) og vi har en 1 år gammel hund sammen. Jeg hadde ikke ventet dette, og ble selvsagt knust. Masse tanker her nå, skal prøve å få dette forståelig. I jula så ringte hun å sa at ting ikke stemte, men gjorde det ikke slutt fordi hun ville være sikker å prøve å få dette til å holde. Jeg ble selvsagt lei meg, fordi jeg elsker henne over alt på jord. Hun er 18 jeg er 24 btw. Vi har vært borte fra hverandre siden starten da jeg har jobbet borte å hatt hybel, hun har vært på hjemplassen, så etter et år byttet vi, jeg flyttet hjem men begynte med langtransport og hun flyttet dit jeg bodde for å være lærling. Vi ser hverandre bare i helgene. Men det har aldri vært et problem for noen av oss. Så i jula altså, hun sa at følelsene hadde begynt å forsvinne. Vi bestemte oss for å kjempe. Det var småting fra krangling, til at jeg ikke var romantisk nok eller bare hadde stygge/gamle klær, at jeg aldri ville bli med ut på byen eller være sosial med hennes venner. Jeg ble sjokkert, fordi jeg har hatt det så bra med henne, jeg koser me i hennes selskap, og jeg så en framtid med henne. Begyte å jobbe med forholdet, hun er veldig pent kledd hele tiden, hun er nydelig! Så vi gikk ut å kjøpte nye klær til meg som hun likte og matchet oss. Jeg tok henne med ut på fine restauranter og prøvde å være mer romantisk. Vi elsker mat begge to, lage å spise, det er noe vi har til felles. Men hun er så ufattelig sta og vi er begge "alfahanner" og skal ha rett å da blir det krangling/diskusjoner så for 1 mnd gjorde hu det slutt. Hun sa det ikke var noe forandring og at følelsene var borte. Jeg var knust, og jeg er knust enda. Gråter i tide å utide. Jeg prøvde og jeg prøver enda. Men jeg er litt usosial av meg, fordi jeg ser henne bare i helgene, så derfor vil jeg bare være sammen med henne. Men hun er 18 å vil ut å feste og elsker å drikke osv. Jeg er sliten å vil slappe av! Hun mener jeg ikke passer for henne lenger, men at jeg er såå kjekk og altfor bra for henne og at dette er hennes feil! Men hun slo opp helt uten å snakke med meg om at ting ikke var bedret seg enda. Hadde vi kunnet snakke om det så kunne ting forandret seg.. Det var ikke så mye snakk i jula, det bare gikk over og alt virket bra igjen. Hun sa hun elsket meg osv osv. Hun sa at dette hadde pågått lenge, men likevel så sa hun at hun eøsket meg, kjøpte masse ting til huset som hin sier hun ikke vil ha, kjøpt like strikkagensere til oss og hunden. Vi bestemte oss også for å prøve å få barn i februar!!! Sluttet med prevansjon, snakket om forlovelse, osv. Hvorfor gjorde hun alt det der hvis hun ikke hadde følelser?? Jeg har aldri hatt lyst på barn før je møtte henne. Dette var seriøst og spesielt, og hun er den rette og drømmejenta mi.. Og nå er alt borte etter bruddet har hun blitt en annen person, tar så vidt kontakt, vil ikke møtes fordi hun "har aldri tid", kun venner hele tiden, aldri meg. Med mindre hun er alene og vennene ikke har tid. Da tar hun kontakt. Jeg prøver å ikke ta så mye kontakt, og hun ringer nå og da, så det er hun som tar kontakt, men hver gang så blir jeg stressa og begynner å prate om oss, alt, blablabla samme opp igjen om at jeg elsket henne, vil prøve på nytt, ut på date, at vi er verdt det å at vi er bra ilag.. Da maser jeg jo:( men hun vil jo ikke snakke om det, hun bli bare sur, og nå i påska har hun drukket mye, å en bartender hu jobber med på deltidjobben har hun fått litt kontakt med. Han prøver seg på henne.. Hun sier til meg at hun ikke skal ha ny mann, eller ons. At hun har det mye bedre som singel. Og sier det ikke er noe mellom dem, men hun flørtet skikkelig med han i påska når han jobba, å det rett foran meg sa at hvis jeg ikke lot henne være ifred ville hun aldri snakke med meg mer osv (på fylla) beklaget seg dagen etterpå. Men han ringer å sms henne om at hu skal bli med henne hjem. Å selvom hun nekter for alt ser jeg at hu ikke trekker seg bort fra han. Men hu har ikke blitt med han hjem å har dratt hjem når han har prøvd seg eller ikke tatt kontakt når han spør hvor hu er. Men syns det er så sykt dårlig gjort ovenfor meg å holde på sånn, hu vet så godt hvor høyt jeg elsker henne. Men siste dagene har hun behandlet meg som dritt, jeg betyr ikke noe for henne lenger, hun bryr seg ikke om mine følelser, det er som om det vi hadde aldri har skjedd. Skjønner ikke hvordan hu kan bli sånn etter å ha vært så god å forståelsesfull osv når vi var sammen! Det sårer meg enda mer.. Idag er hun på bransjetreff, han er der sikkert å, og jeg er på jobb på veien, så hva som skjer da vet jeg ikke ( hun lovde meg at ingenting kom til å skje, at de jobber sammen så det hadde blitt kleint og at hun ikke vil ha han. Men sier samtidig at han er kjekk! Å hu blir helt rar i fylla, dritings å vet ikke hva hun gjør, helt ubrukelig. Åsså blir hu stygg mot meg i fylla. Detfor jeg ikke har vært ute å festa med henne gjennom frholdet også. Uff, dette blir langt! Bær med meg. Men jeg vil så gjerne ha hun tilbake. Jeg elsker henne, hun er alt for meg. Framtiden min. Hva skal jeg gjøre?? Har sikkert ødelagt alt. Hun sier hun trenger tid, må leve livet å være singel, men at hun ikke har låst seg på at det aldri blir oss igjen! Og at vi kan date engang igjen. Også sier hun at hun ikke tror det blir oss igjen fordi vi ikke har noe til felles og jeg er bra, bare ikke for henne. Men jeg mener noe helt annet. Å 2 år sammen sier noe annet føler jeg. Har aldri hatt det så bra som med henne. Hva bør jeg gjøre for å få henne tilbake?? Det er det enste jeg vil:( vil holde rundt henne igjen, våkne opp å se henne det første jeg gjør om morgenen, elske med henne å være mannen i hennes liv. Takler ikke å være borte fra henne, har klump i magen, spiser ikke, sover mye og gråter hele tiden! Også har jeg blitt sykt sjalu etter bruddet :/ je vil ikke ha det sånn.hun sier jeg er hennes beste venn å vi kan snakke om alt og hun vil ikke miste meg eller bryte kontakten slik hennes mor åfar gjorde! Men sånn hun er mot meg så viker det som at hun ikke kunne brydd seg mindre. Vi passer bedre som samboere og kjærster for et vennskap kan jeg ikke kalle dette. Føler meg brukt å behandlet som dritt. Så hvorfor gjør hun dette hvis jeg betyr så mye for henne? Savner henne så utrolig mye:'( uff, sippetråd ble dette, men trenger tips, råd og litt trøst. Føler meg så ensom og vondt. Takker for alle svar.
Hulderen Skrevet 31. mars 2013 #2 Skrevet 31. mars 2013 Hun er bare 18, du er 6 år eldre. Det er mye i den alderen. Det er naturlig at en 18-åring bytter partner ofte. Jeg tror dessverre bare du må innse at det er slutt, og se deg om etter en ny. Prøv å finne deg noen på din egen alder som er i samme livssituasjon som deg, Lykke til! 1
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Hei ts, jeg føler med deg! Hvis det skal bli dere igjen, må du holde avstand nå. Ikke gå på stedene hun er, ikke ha kontakt med henne! Du skriver at dere begge er "alfahanner", da trenger hun motstand! Hun vet nå at du vil ha henne tilbake, trekk deg unna henne nå, la henne undre litt på deg. Hun vet så godt hvor hun har deg, men har sagt at hun ikke har følelser lenger, da må du vise en reaksjon, ikke bare fortsette å dilte etter henne, det er ikke attraktivt! Hadde selv nylig et brudd med en i ca to mnd, jeg visste ikke hvor jeg hadde han fordi han flørtet åpenlyst med andre foran meg, det førte til brudd. Men plutselig en dag tok ha kontakt igjen , ville møte meg. Sa unnskyld osv. Det var vondt med to mnd uten kontakt, men det var til det beste for oss. Det tror jeg vil være det beste for deg også nå. Ta tida til hjelp! Ta avstand nå, gi henne motstand, nå har hun begynt å behandle deg dårlig , det må du ikke godta! Hvis jeg hadde begynt å trygle han typen min når han flørtet åpenlyst med andre, hadde jeg jo på en måte godtatt å bli behandlet dårlig, nei du må sette foten ned nå, vise at du har selvrespekt! Gjør ting som gjør deg godt , prøv å tenke på livet ditt uten henne fremover. Si til henne at du klarer ikke å ha kontakt med henne nå som hun sier hun ikke har de følelsene lenger, så kan det hende hun tenker mer på deg, hun må ta et valg. Hun trenger aldri ta et valg så lenge hun vet at du er der hele tiden. Og kanskje hun da faller for en annen. Det kan skje uansett, men kanskje fordi hun trenger å "rote ifra seg" litt, men det kan bli dere igjen, men du må ikke godta alt og det beste , hvis dere skal ha en sjanse, er at du sier du ikke vil ha kontakt en periode, ikke møt henne ute, gå andre steder! Få tilbake selvrespekten , gjør bra ting som gjør at du går videre med ditt liv, så vet du aldri om hun tar konatkt og at det evt kan bli dere igjen seinere! Som sagt, jeg trodde aldri jeg skulle høre fra min igjen med over to måneder uten kontakt, men plutselig ville han se meg igjen, og vi ser hverandre igjen. Han sa at han hadde savnet meg veldig. Ta avstand, gi henne motstand, få igjen selvrespekten, gå videre med livet ditt, ikke vent på henne, men man vet aldri hva tida vil bringe senere (;
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 P.S : det var jeg som skrev svaret nettopp. Vil og legge til at du må være litt hard mot henne. Jeg var hard mot min, sa at han ikke måtte kontakte meg, at jeg ikke ville ha kontakt med han, det var etter at han hadde flørtet med andre åpenlyst. Det viste at jeg ikke godtok hva som helst, jeg satte ned foten. Det må du og gjøre nå! Gi henne motstand og ikke ha kontakt med hverandre fremover! Det kan få henne til å tenke, og evt redde forholdet for senere.
Gjest Sysmo Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Takker for svar. Jeg har nevt det til henne at jeg kansje ikke vil kutte kontakt. Hun virker som hun ikke bryr seg no særlig om det skjer eller ikke da. Sier at jeg må gjøre det jeg føler for. Men jeg spør om det er det hun vil, så da sier hun nei, men reaksjonene sier noe annet. I tillegg har vi huset enda og bikkja. Skal jeg se bikkja må jeg snakke med henne, og hvordan vi fordeler huset. Alt hun har er jo i huset, hun har ikke flyttet ut og har enda husnøkler. Vil ikke be om dem eller at hun pakker, da blir det tomt hjemme :/ men tror jeg skal snakke med hun å kutte kontakt idag. Skal jeg slette fra facebook også? -TS
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Jeg er enig med hulderen, når man er 18 er man ofte ikke klar for et seriøst forhold, og aldersforskjellen mellom dere er stor. Kutt kontakten med henne, og ikke aksepter at hun behandler deg dårlig. Anonym poster: 968d1d5aea031072250e65ea123c71fc
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Nei, ikke slett henne fra Facebook. Det du må gjøre, er å innta en noe mer laid-back holdning til det hele. Distanser deg litt og ikke vær så frampå. Se om hun finner ut at hun savner deg når du ikke henger rundt henne hele tiden. Hvis hun er likeglad med alt selv om du ikke presser på, så får du bare godta at hun ikke er interessert lenger. Det kommer til å bli vondt, men er noe du bare må takle.
Gjest Sysmo Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Hun er 18, men mer voksen enn meg til tider. Litt fjortiss enda mtp festinga, men hun er utrolig ansvarsfull og moden! Det var noe av det jeg falt for også ved henne. Men jeg kan blokkere henne fra facebook elns? Jeg vil ikke se alle statusene hennes og bildene av "hvor bra" hun har det nå og alt hu gjør. Vil at hu skal savne meg, og det er hun som stort sett tar kontakt, så hvis hun gjør det så tror jeg ikke at jeg skal svare. Prøvde det litt i starten å, da ble hun sur å forlangte at jeg sarte, hvis ikke så......... Så jeg turte ikke annet. Ser aldersforskjellen ja. Men han bartenderen som jeg nevnte er jo 1-2 år eldre enn meg igjen... :S håper det ikke skjedde noe der inatt! Da blir det enda mer vondt, men skal snakke med henne idag, forså å ikke ta mer kontakt. Tror ikke jeg skal ha kontakt eller svare henne på ei måneds tid å se hva som skjer.. Deaktivere fb elns. Hun har kontaktet meg for å spise etc og hun har dusjet her noen ganger før jobb, men det blir nei om det skulle komme opp på nytt. Glemte å si dette, for 2 helger siden kom hun plutselig hjem til oss etter jobb, sa hun ville se bikkja selvom vi var enige om at keg skulle passe henne. Det endte med at hun lå over, i sengen vår med meg. Morgenen etter hadde vi sex(med litt press fra meg, skal sies), helgen før var hun full og kom hjem å lå, sex da å. Og dagen etterpå, i edru tilstand, snakket vi og det endte med at hun begynte å klå på utstyret og onanere det(sier det som det er jeg nå).. Det var uten press fra meg! Sier det noe? :S men jeg ser hva dere sier, og tror det er på tide å holde avstand! Vil ikke bli behandlet og brukt slik mer. Trodde virkelig ikke hun kunne bli slik. -TS
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #9 Skrevet 1. april 2013 Ja du kan blokkere oppdateringene henne på facebook: gå inn på profilen hennes, trykk på knappen med "venner", helt nederst kan du ta bort haken hvor det står: show in news feed. Så gjelder det å ha nok selvdisiplin til å ikke gå inn på profilen hennes etterpå.. Uansett om hun fremstår som moden, er hun nok ikke klar for å binde seg, det kommer ganske klart frem i oppførselen hennes. Ikke ha sex med henne, ikke treff henne, sett tydelige grenser og ikke la henne leke med deg. Du finner nok noen andre som er mer modne enn henne mht forhold:) Anonym poster: 968d1d5aea031072250e65ea123c71fc
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #10 Skrevet 1. april 2013 Takker for svar. Jeg har nevt det til henne at jeg kansje ikke vil kutte kontakt. Hun virker som hun ikke bryr seg no særlig om det skjer eller ikke da. Sier at jeg må gjøre det jeg føler for. Men jeg spør om det er det hun vil, så da sier hun nei, men reaksjonene sier noe annet. I tillegg har vi huset enda og bikkja. Skal jeg se bikkja må jeg snakke med henne, og hvordan vi fordeler huset. Alt hun har er jo i huset, hun har ikke flyttet ut og har enda husnøkler. Vil ikke be om dem eller at hun pakker, da blir det tomt hjemme :/ men tror jeg skal snakke med hun å kutte kontakt idag. Skal jeg slette fra facebook også? -TS Jeg hadde slettet henne fra fb, da er det lettere å ikke ha noe kontakt, og du markerer at du ikke takler å ha henne i livet ditt nå. Jeg og han jeg nevnte, hadde ikke kontakt med hverandre via fb, følte det var det beste for oss! Idag er det så mange som ikke har grenser på noe, skal ha kontakt med "alle " på forskjellige nettsteder, selv om det har blitt slutt/pauser osv...det er bra å ha grenser, ikke ha noe kontakt! Av og til må man gjennom vonde ting, men det kan føre til noe bra! Enten at dere finner tilbaket til hverandre igjen, eller at du går videre og møter en annen. Dere høres ut til å ha noe spesielt, da er det så mye bedre å ikke ødelegge det ennå mer, men ha avstand i noen måneder å se om hun evt våkner. Ikke tenk på at det MÅ bli dere, men vær heller glad hvis det skjer! Jeg var superstreng mot han jeg hadde veldig sterke følelser for, ba han holde seg laaangt unna meg. Tror han fikk sjokk når jeg faktisk gjorde det! Han var vant til at jeg sa det når vi hadde krangler, at jeg truet med det, men at jeg aldri fulgte det i handling. Når jeg så holdt ordene mine, hadde vi som sagt ikke noe kontakt på over to måneder. Jeg tenkte på han hver dag! Plutselig kontaktet han meg, jeg trodde aldri han kom til å gjøre det! Han vill møte meg, og hadde skrevet fine ord til meg i et brev han gav meg. Han var helt vill etter meg, hadde savnet meg sååå mye.Det var veldig godt å få den bekreftelsen. Før denne pausen, hadde vi kranglet mye, vi er begge sterke personligheter, sta...Nå føler jeg at han respekterer meg mer, vet at jeg mener det jeg sier. Håper på det beste for deg og henne! Nå er det best å ikke ha kontakt, men man vet aldri med kjærligheten. Hvis den er sterk nok, kan den overleve alt! Mulig dere uansett må ha en tid fra hverandre nå. Ikke tenk på om hun ser andre ( selv om jeg skjønner at du gjør det, gjorde det selv med han når han flørtet åpenlyst med andre, spesielt ei, fikk aldri vite hva eller om det var noe mellom dem, men vil ikke fokusere på det nå ) Men det er derfor det og er best å ikke ha kontakt nå, så du ikke er der i bakgrunnen selv om hun evt ser andre...du er mer verdt enn det! La henne jobbe for deg nå. Ta tida til hjelp!
Gjest Sysmo Skrevet 1. april 2013 #11 Skrevet 1. april 2013 Tusen takk for svar! Dette hjelper mye. Det er nok bare å bite tenna sammen å kutte henne ut.
Gjest Sysmo Skrevet 1. april 2013 #12 Skrevet 1. april 2013 Men bør jeg si der til henne at jeg kutter henne ut eller skal jeg bare gjøre det uten forvarsel?
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #13 Skrevet 1. april 2013 Men bør jeg si der til henne at jeg kutter henne ut eller skal jeg bare gjøre det uten forvarsel? Fordi dere har hus og hund sammen, må du vel snakke med henne uansett? Da hadde jeg sagt at du klarer ikke å ha kontakt med henne sånn som situasjonen er nå. Da er det og veldig viktig at du holder dine ord! Hvis hun f.eks tar kontakt med henne, ikke svar, vis at du mener det du sier i handling. Hun har sagt at hun ikke har de følelsene lenger, da kan ikke hun tro at du er der uansett, du må gi henne konsekvenser! Som sagt, si at du kan ikke ha kontakt med henne nå fordi du har sterke følelser for henne, og ta avstand hvis hun tar kontakt. Da har du selvrespekt, og hun ser at du tar ikke hva som helst, du har ryggrad!
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #14 Skrevet 1. april 2013 Mente å si : hvis hun tar kontakt med deg, ikke svar henne! Vis henne at du mener det du sier, vær steinhard. Du vil ikke gi henne i pose og sekk, hun må da faktisk ta et valg. Nå har hun deg selv om hun har sagt at hun ikke har følelser for deg lenger. Da må du vise henne en reaksjon med at du ikke klarer å ha kontakt med henne.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #15 Skrevet 1. april 2013 Så sterk du er, Ts. Når man er 18 så er det mye man slipper unna med, men her er det nok bare en med kjipe holdninger og dårlige vibber. Håper du finner en ny jente som kan behandle deg bedre etter dette! En som er snill og morsom! Anonym poster: fa1759ffd858c460bccabdb3d55bdd73
AnonymBruker Skrevet 1. april 2013 #16 Skrevet 1. april 2013 Hvor er du? Anonym poster: fa1759ffd858c460bccabdb3d55bdd73
Gjest Beano Skrevet 1. april 2013 #17 Skrevet 1. april 2013 (endret) Aldersforksjellen er ganske stor med tanke på at hun fortsatt er en tenåring. Jeg syntes at det er litt egoistisk at du forventer at hun skal være klar til å stifte familie når hun er så ung. Var du klar for barn da du var 18 år? Du må bare ha forståelse på at hun har ennå ikke fått alt ''ut av systemet'' hennes. Noen trenger å være litt ville før de velger å slå seg til ro og livet hennes har så vidt begynt. Selvfølgelig, er det slemt at hun gir deg forhåpninger om fremtiden og så knuser dine drømmer. Likevel syntes jeg at du burde ikke vente på henne fordi du vet aldri om hun finner en annen fyr som er nærmere hennes alder, og du blir ikke yngre og burde fokusere på å finne noen som deler dine ambisjoner i livet. Endret 1. april 2013 av Beano
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #18 Skrevet 1. april 2013 Aldersforksjellen er ganske stor med tanke på at hun fortsatt er en tenåring. Jeg syntes at det er litt egoistisk at du forventer at hun skal være klar til å stifte familie når hun er så ung. Var du klar for barn da du var 18 år? Du må bare ha forståelse på at hun har ennå ikke fått alt ''ut av systemet'' hennes. Noen trenger å være litt ville før de velger å slå seg til ro og livet hennes har så vidt begynt. Selvfølgelig, er det slemt at hun gir deg forhåpninger om fremtiden og så knuser dine drømmer. Likevel syntes jeg at du burde ikke vente på henne fordi du vet aldri om hun finner en annen fyr som er nærmere hennes alder, og du blir ikke yngre og burde fokusere på å finne noen som deler dine ambisjoner i livet. Jeg er enig i dette. Skrev råd til ts tidligere. Men det jeg mener er at hvis det noen gang skal bli dere igjen senere, må du slippe henne fri nå, og da vinner du på å ikke ha kontakt med henne.
Gjest Sysmo Skrevet 1. april 2013 #19 Skrevet 1. april 2013 Takker for fler svar. Ang fremtid å barn og giftemål, så er det hun som har tatt initiativet. Jeg har vært veldig reservert til forlovelse/barn nettopp fordi hun er så ung og er lærling. Men dette var noe hun ville, og etterhvert som tiden gikk fant jeg mer og mer ut at dette var noe jeg også ville nå, fordi det var med henne. Slike ting har jeg aldri følt før med noen, så slike valg betyr ganske mye følelsmessig for meg. Luftet ideen for null kontakt ista, hun likte det ikke. Jeg sa at det kansje var til det beste for oss også. Ang hunden så blir det også null kontakt med den en stund, det blir det værste. Kan besøke den da hun bor hos "sviger" onkel/tante når vi er på jobb, og jeg har tilgang til å besøke! Huset er det eg som betaler på. Hun vil ha lånet på meg å har vært i banken, etter det har det ikke skjed noe. Jeg er på jobb å kjører og kan ikke ordne det før jeg har fri. Tingene hennes er der fortsatt, når jeg luftet ideen for null kontakt sa hun at hun da måtte hente alt da. Men hvis vi hadde kontat så virket det som alt kunne være der. Klær og sko og eiendeler... På en måte tenker jeg at hun ikke vil gi slipp selv helt, men ettersom at hun er så sta så sier munnen noe helt annet enn hjertet viker det som. Skal ringe henne igjen nå, så får vi se hva det blir til. Sa til henne at det er alt eller ingenting, fordi jeg ikke vil gå å ha det vondt. Hun svarte med at hun ikke vil at jeg skal komme over henne. Men vil heller ikke gi oss en sjangse. Hun er mega usikker virker det for meg.. Vi får se nå når jeg snakker med henne. Jeg vil ihvertfall ikke sitte å se på lenger. -TS
Gjest Anonym Skrevet 1. april 2013 #20 Skrevet 1. april 2013 Takker for fler svar. Ang fremtid å barn og giftemål, så er det hun som har tatt initiativet. Jeg har vært veldig reservert til forlovelse/barn nettopp fordi hun er så ung og er lærling. Men dette var noe hun ville, og etterhvert som tiden gikk fant jeg mer og mer ut at dette var noe jeg også ville nå, fordi det var med henne. Slike ting har jeg aldri følt før med noen, så slike valg betyr ganske mye følelsmessig for meg. Luftet ideen for null kontakt ista, hun likte det ikke. Jeg sa at det kansje var til det beste for oss også. Ang hunden så blir det også null kontakt med den en stund, det blir det værste. Kan besøke den da hun bor hos "sviger" onkel/tante når vi er på jobb, og jeg har tilgang til å besøke! Huset er det eg som betaler på. Hun vil ha lånet på meg å har vært i banken, etter det har det ikke skjed noe. Jeg er på jobb å kjører og kan ikke ordne det før jeg har fri. Tingene hennes er der fortsatt, når jeg luftet ideen for null kontakt sa hun at hun da måtte hente alt da. Men hvis vi hadde kontat så virket det som alt kunne være der. Klær og sko og eiendeler... På en måte tenker jeg at hun ikke vil gi slipp selv helt, men ettersom at hun er så sta så sier munnen noe helt annet enn hjertet viker det som. Skal ringe henne igjen nå, så får vi se hva det blir til. Sa til henne at det er alt eller ingenting, fordi jeg ikke vil gå å ha det vondt. Hun svarte med at hun ikke vil at jeg skal komme over henne. Men vil heller ikke gi oss en sjangse. Hun er mega usikker virker det for meg.. Vi får se nå når jeg snakker med henne. Jeg vil ihvertfall ikke sitte å se på lenger. -TS Det handler ikke om hva hun vil lenger, men hva du faktisk aksepterer! Hun har sagt at hun ikke lenger har de rette følelsene for deg, ja hun har jo dumpet deg som du selv skriver, men virker som hun forstatt tror hun kan ha i pose og sekk, vil du gi henne det? Du må sette ned foten, si klart og tydelig at du ikke klarer å ha kontakt med henne sånn som situasjonen er nå. Du er veldig svak for henne, og det vet hun og utnytter. Nei, sett hardt mot hardt nå! Du må beskytte deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå