Kvist Skrevet 31. mars 2013 #1 Skrevet 31. mars 2013 Jeg har denne kjolen. Den har trekvart lange ermer og er nesten knelang. Jeg tenker å bruke den i et familieselskap. Det blir mest innendørs, men også to gåturer på ca 15 minutter i 2-3 plussgrader. Hva skal jeg ha til? Utringningen er såpass dyp at jeg må ha noe inni. Har prøvd med en hvit singlet og det ser helt greit ut, men er det noe annet som kan være bedre? Jeg har svarte støvletter med litt hæl, og en kåpe som er brun og sortspettete. Tenker å bytte til sko innendørs, men hva slags? Svarte, mørkebrune, lysebrune eller nude pumps? Må legge til at jeg vet at det kommer til å bli tatt bilder, jeg hater å bli tatt bilder av. Føler meg alltid så tjukk da... Er det noen "triks" som kan få meg til å se bittelitt mindre tjukk ut? Annet enn å gå ned de 10-15 kiloene jeg fortsatt har igjen å gå ned da, men det skjer jo ikke innen helga alikevel...
Kvist Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #2 Skrevet 31. mars 2013 Oi! Stor forskjell i bildestørrelse ja! Det bittelille viser i alle fall utringningen og på det store ser dere jo stoffet. Det er litt "tungt" strikket stoff som faller fint. Stripene er hvite og beigegrønne tett inntil hverandre.
venus_ Skrevet 31. mars 2013 #3 Skrevet 31. mars 2013 Stripene i kjolen vil jo bidra til at du vil se slankere ut Tror jeg ville gått for svart singlet og svarte pumps til.
Gjest Vinglepetra Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Fin kjole! Jeg ville ha gått for et par sorte pumps og sort singlet under kjolen, evt. brukt et skjerf for å dekke til litt av utringningen.
Wonders Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 langt kjede som går minimum til magen for å løse opp denne store flotte grønnfargen, og inni ville jeg gått for en flatterende topp med matchene sko og veske. Kanskje en dert matchene i håret som en liten blomst... Siden dere skal gå litt ville jeg ikke hatt høyere heler enn dette... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå