Gå til innhold

Morgengave til ei jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann i midten av 20-årene som sniker inn et spørsmål til damene her :)

Jeg skal gifte meg med en fantastisk jente (slutten av 20-årene) i sommer og vil gjerne gi henne en skikkelig morgengave, men hva kan passe til en jente som er glad i å lese, reise, fotografere, gå turer i skog og mark, vin og god mat, spa og avslapning.

Kom også gjerne med forslag som ikke nødvendigvis går på akkurat diss "kriteriene". Fortell meg hva dere damer ville ønsket i morgengave? :)

Anonym poster: 413347c51b59905db134be61ab704ae3

Anonym poster: 75ff82859f09fb777d9c4db0dec78f15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde ingenting slått en reise for oss to, f.eks på et-års-bryllupsdagen. Eventuelt en annen opplevelse vi kunne ha sammen. :)

Anonym poster: 95b63a2ce9a42f33f194f2b6aff7f838

• Liker 1
Skrevet (endret)

En reise er et godt forslag. :-)

Nå vet jeg ikke hva slag økonomisk ramme du tenker deg, men jeg ville satt stor pris på å fått en veske jeg ønsker meg, f.eks. en klassisk sort Chanel 255, en Philip Lim Pashli eller en liten Mulberry eller Luis Vuitton. Jeg vet mange jenter ønsker seg smykker, men jeg er ikke så opptatt av smykker, setter mer pris på en flott veske som kan gi meg mye glede. For meg er det et smykke. :-)

Men jeg forventer ingenting av min samboer, vet ikke om han kjenner til skikken en gang. Selv skal jeg få laget et stilig budoir-bilde tenkte jeg. Klokke er vel veldig vanlig å gi menn, men han har en del i mine øyne veldig kosbare klokker, så jeg føler at det blir litt meningsløst....

Lykke til! :-)

Endret av Suzi
Skrevet

jeg ønsker meg et smykke eller noe. en alliansering kanskje, eller et armebånd, diamantøredobber, eller noe i den stilen. reiser og vin og hobbyutstyr og sånt er vel og bra, men jeg vil ha noe jeg kan bruke om førti år og minnes den første morgenen vår som ektepar, noe jeg kan gi videre til oldebarna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, damer! Kom gjerne med flere forslag! :)

Den økonomiske rammen er ca. 2000kr pluss/minus

Anonym poster: 75ff82859f09fb777d9c4db0dec78f15

AnonymBruker
Skrevet

Spaweekend med overnatting på Farris bad i Larvik! (hvis dere ikke bor for langt unna). Det får du for akkurat under 2000 inkludert inngang til spa både dagen dere kommer og drar og frokost. Det fikk jeg av kjæresten min i bursdagsgave, heelt fantastisk. Vi tok en parbehandling også som involverte gjørmemassasje (av hverandre). Anbefales! :laugh:

Anonym poster: 95b63a2ce9a42f33f194f2b6aff7f838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...