Gå til innhold

Påskekrim TV2, The Town, hvem var morderen? (mulig spoiler)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke med meg de siste episodene av The Town som gikk på TV2 i går og i forgårs.(Serien handlet om to foreldre som ble funnet døde, tilsynelatende selvmord, og barna + bestemoren sitter igjen. Sønnen tror ikke at det var selvmord)

Noen som raskt kan fortelle meg utviklingen og hvordan det endte? :)

Anonym poster: c3466893f86c5c4d7892fad76ade79f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var borgermesteren. Pga foreldrene hadde kjørt på sønnen hans mange år tidligere og ikke stoppet for å hjelpe. Borgermesteren fant det ut fordi moren la blomster på graven på årsdagen for sønnens død.

Ellers dumpet lillesøster 17-åringen og ble sammen med han snille. Storebror og eks-kjæresten ble enige om å prøve på nytt. Han gutten som bestemor jobbet sammen med fortalte at faren i familien hadde vært mentoren hans og som en far. Han og bestemoren ble venner. De to blomsterjentene ble kjærester. Og borgermester-assistenten ble ny borgermester.

Endret av Topplue
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg. :)

Jeg tenkte litt på han borgermesteren, ja.... (Men jeg tenkte på alle, så jeg skal kanskje ikke si noe ;) )

Anonym poster: c3466893f86c5c4d7892fad76ade79f7

Skrevet

Og før det trodde de at faren hadde drept mora og så seg selv, fordi det hadde ligget et bilde av mora sammen med politimannen hun var utro med på mannens nattbord. (Som politimannen tok med seg da han ble sendt til saken). Men det var bare noe borgemesteren la der for å unngå noen som helst mistanke.

Han hadde visst låst seg inn fordi han visste hvor de hadde nøkkelen, og gått inn, og trua dem med pistol og sagt han ville drepe dattera om de ikke drepte seg. Syns det var veldig rart at ikke dattera eller bestemora våkna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...